התנסות ב Miracle Cushion המייק-אפ החדש של Lancôme

לא השתמשתי במייק-אפ מאז התיכון. אז שנאתי את חוסר השלמות של העור של ורציתי להסתיר כל חצ’קון פיצפון או כל סימן שלא ניראה לי שחייב להופיע על עורי הצחור. גם את המייק-אפ לא הכי אהבתי, אבל הרגשתי שככה זה הכי נכון לי. בטירונות לא השתמשתי במייק-אפ כי אפילו עבורי זה הרגיש הכי מוגזם ולא הגיוני לנצל את דקות השינה היקרות לאיפור, וכאן החל תהליך הפרידה ביניינו. מה גם שאצלנו בחלקה הייתה טירונית אחת שכן התאפרה כל בוקר והמייק-אפ שלה גרם לעורה להיראות חלק בצורה מאוד לא טבעית. ואז זה היכה בי שאני והמייק, זה נגמר בינו, לפחות עד לימים בהם אני אצטרך אותו שוב.

אז עכשיו אני מרגישה שאולי הגעתי לגיל שלפעמים אני צריכה את המייק-אפ שוב. אחת הסיבות היא שאני מרגישה שבעשר השנים האחרונות קרו שינויים בתעשיית הקוסמטיקה ושעכשיו מייצרים מייק-אפים שעונים יותר על הצרכים שלי. אחד המייק-אפים החדשים שיצאו כרגע לשוק הוא ה- Miracle Cushion של Lancôme, חברת איפור צרפתית ואהובה עליי מאז ומתמיד. הציפיות שלי מהמייק-אפ המושלם זה שיהיה שקוף, עם כיסוי מינימלי, שיתן גוון חי ויאיר את הפנים שלי. שיתן תחושה של עור אחיד ולא יפול לתוך הקימטוטים הקטנים שליד העיניים שלי. שיהיה לו כיסוי מלא לחות ויהיה קל ונוח לשימוש. כמו כן, מאוד חשוב לי שהמוצר שיתאים בצורה הקרובה ביותר לגוון הבהיר מאוד של העור שלי וכמובן, שיגן נגד שמש.
ככה אני ניראת ללא איפור כשאני קמה בבוקר. העור שלי יחסית אחיד, בהיר ועם אף בגוון שזוף יותר משאר הפנים. מעט כהויות בזוית של העין ופצעונים קטנטנים לפעמים. וזה בערך מה שהכי מטריד אותי.
aDSC_0075sבצילומים כאן בפוסט אני משתמשת לראשונה במייק-אפ החדש – מס’ 01 Pure Porcelane – הכי בהיר שיש בישראל.DSC_0004הבשורה הכי חשובה של המוצר - מייק-אפ נוזלי וקליל באריזה קומפקטית שניתן לקחת לכל מקום ועם כיסוי קל, חי ומלא לחות, עם מקדם הגנה 23 SPF.

המייק-אפ – מייק-אפ נוזלי ספוג בעצם בתוך הכרית הספוגית במרכז האריזה המהממת הזאת. לחלק הפנימי של האריזה יש מכסה שנסגר היטב כדי שמייק-אפ לא יתייבש ומעל המכסה ממוקמת הספוגית הנעימה והקרירה שאיתה מורחים את המוצר על הפנים. האריזה הפנימית עם הכרית ניתן לרכישה חוזרת כאשר המוצר נגמר. נשמע לי כמו פיתרון סביבתי, במקום לזרוק את כל האריזה בתום השימוש.

הכיסוי - המייק-אפ הזה נוצר בהשראת המייק-אפים הפופולריים במזרח אסיה, כאשר הגימור שלו הוא זוהר, לחותי ולא דורש פידור. הוא מתאים בעיקר לעור ללא פגמים משמעותיים, למרות שניתן לבנות את הכיסוי שלו מדקיק לבינוני אם צריך, אבל אז לדעתי, המייק-אפ יגמר מהר וזה יכול להתפרש כמאכזב.
DSC_0005 אופן השימוש המומלץ – על פנים נקיות, או ואף מומלץ יותר להשתמש במוצר מעל פריימר, כי המייק אפ מאוד לחותי ופחות מתקבע ממיקאפים יבשים יותר. לוחצים עם האפליקטור על הספוגית בעדינות רבה כדי שלא יצא יותר מדי חומר ואז מתחילים חמרוח על הפנים מהמרכז לצדדים. אם צריך עוד מוצר, מוסיפים, אבל חשוב ללחוץ בעדינות.aDSC_0090s חווית השימוש שלי – מאוד נהנתי מהגע הקריר והנעים של האפליקטור עם המייק-אפ על פניי. הכיסוי אכן דקיק ונעים והריח שלו פשוט נפלא. ציפתי שהמייק-אפ יהיה בהיר יותר, והוא קצת שזוף יותר ממה שציפיתי, למרות שהוא כן מתאחד עם גוון העור שלי והופך את פניי ליותר קרובים בגוון לכתפיים והמחשוף שלי שהם שזופים יותר כי אני לא מסתירה אותם על ידי כובע, כמו שאני עושה לפניי, אז בסופו של דבר זה לא דבר רע. לאחר המריחה העור אכן ניראה חלק וזוהר, ומחזיר יפה את האור. המייק-אפ מרגיש כמו קרם לחות ולא שוקע בקמטוטים בעיניים ולכן לא מדגיש אותם יותר ממה שהם כבר מעצבנים אותי. בסך הכל מאוד אהבתי את המייק-אפ. השימוש בו והאריזה המהממת תרמו  מאוד להנאה שלי, כי מה יותר מגניב מוצרי איפור באריזות לבנות ומינימליסטיות. אני מתכוונת להשתמש במוצר מדי פעם, כי עדיין לא התרגלתי למחשבה של להתאפר כך ליום-יום.aDSC_0094sזאת התוצאה הסופית – מראה הקיץ שאני מנסה אותו על עצמי בשבועות האחרונים. שפתיים ורודות וקיציות והדגשות הגבות שלי עם מסקרה לגבות. זה מראה חדש וקצת שונה ממה שאיני רגילה אליו, אבל אני מקבלת עליו מחמאות רבות וזה נחמד. מחיוורון לזוהר קייצי – מן מעבר מפתיע שכזה. אני עוד לא התרגלתי לעצמי ככה, אבל לפעמים לחדש זה כיף. יחסית לזה שכבר מעל 30 שנה אני ניראת די אותו הדבר.
aDSC_0100s aDSC_0148s וזהו: עוד מידע על המוצר הבאמת חדשני הזה תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של Lancôme.

המחיר 235 ש”ח, ו190 ש”ח עבור קופסת המילוי הלבנה.

*את המייק-אפ קיבלתי להתנסות ומאחר וזה מוצר חדשני שמאוד הרשים אותי, החלטתי לכתוב את הסקירה המפורטת הזאת. מקווה שאהבתם.


נשיקות.

תגובות

  1. רק חבל שלנקום מזלזלים בלקוחות, הביאו לארץ מגוון מצומצם של גוונים. אני לא מצאתי את שלי. יש עוד המון אופציות, לכן אם אין גוון מדויק, לא אקנה.

    השבמחק
  2. אני רוצה את העור שלך! הלוואי עלי להראות ככה כשאני קמה בבוקר... אפילו עם מייק אפ אני לא נראית ככה. בקיצור - יפהפיה בכל מצב

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!