משהו מושלם ללבוש בסתיו 2

aDSC_0187saDSC_0212saDSC_0196s aDSC_0214s aDSC_0189saDSC_0231s עוד פוסט עם אאוטפיט סתווי אהוב שנוצר במפתיע אחרי שגיליתי את החצאית הזאת בדברים שהחלטתי למסור. כשאני חושבת על זה, אז נזכרתי שלפני כמה קייצים החלטתי עם עצמי ללבוש רק בגדים בהירים כל הקיץ. זה בסך הכל רעיון טוב כי אני אוהבת מאוד ללבוש לבן ובהיר, ובאותו הזמן החלטות נחרצות ניראו לי כמו דבר טוב לחיות על פיו. מאז, דעתי מאוד השתנה לגבי כל דבר נחרץ וכנ”ל לגבי החלטות אופנתיות. יש יותר מדי דברים עם צורך להחליט לגביהם בחיים שלנו וניראה לי הגיוני יותר להשאיר את החלטות הקשות למשהו קצת יותר מהותי מאופנה. מה גם, שבכל הקשור לאופנה ושופינג אני כבר סיגלתי לעצמי דרך חשיבה שאני רגילה אליה, מה שמונע ממני התלבטויות רוב הזמן.

בזמן האחרון קראתי המון על אנשים שעוזבים את חיי המשרדים, הערים וכו’ ועוברים לגור ולעבוד בטבע. קראתי על בחורה שגרה בביקתה באלסקה במהלך חודשי הקיץ ועל חבורת ניו-יורקרים שבונים לעצמם קומונת סופי שבוע ביער, מה שגורם גם לי לחשוב על זה קצת יותר לעמוק ולראות בזה קצת יותר מחלום מתוק לעתיד. ברור שאין זה יכול להיות משהו שימשך לעד, אבל עדיין הייתי מאוד רוצה למצוא את עצמי הרבה יותר קרובה לטבע ולאורך זמן.

בכל מקרה, עם האאוטפיט הזה אני לגמרי מוכנה לביקתה ביער. רק לזרוק מעל סוודר עבה וישן וגם הסתיו כבר לא יוכל להלחיץ אותי. מי מכיר ביקתה ביער בשבילי?

מה לבשתי:

חולצה רקומה וחצאית כותנה שיוצרים יחד מראה טבעי וקליל אך לא נעדר בוהו שיק. ענדתי שרשרת חדשה מקולקציית הסתיו של שלומית אופיר  - שרשרת אבק כוכבים בכסף עם כוכבים קטנים עליה. אני נמצאת עכשיו קצת בשלב שבו אני פחות שונאת אקססוריז, אבל עדיין מאוד פיקית מבחינת הבחירה שלי בהם. הם צריכים להיות בוייב רגוע, חס ושלום לא משהו צבעוני או ענק. יש לי איזה רעיון להכין כמה דברים. אעדכן!

כמו בפוסט הקודם, קצת על מה שחשבתי בזמן הצילומים. והפעם על צילום, פוטושופ והתבגרות עם הבלוג.

למרות שיש לי בלוג אופנה, אני לא באמת אוהבת להצטלם. למרות שזה די כיף ואני מאוד אוהבת לראות את עצמי בתמונות, מאוד קשה לי עד היום עם האקט של הצילום. שונאת לעשות פוזות שלא ניראות לי טבעיות, שונאת לחשוב בכל רגע, האם אני ניראת טוב ובעיקר אוהבת שתופסים אותי כשאני לא מסתכלת ועדיין ניראת יפה. אני חושבת שזאת לא רק הבעיה שלי. אבל אני מניחה שבגלל שאני אוהבת את הבלוג, אוהבת את זה שהוא היומן שלי ושאני חיה גם קצת פה, מעבר לחיי היום-יום, אני מוכנה להקריב את רגעי חוסר הנוחות מול המצלמה למען המטרה הסופית של לעהביר את הרעיונות שלי ולהישאר בזיכרון שלכם וגם בזיכרון שלי. לשמר את הרגע הסמוים ההוא שחשבתי בו על הסתיו של שנת 2015.

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי מאז הקמתו בשנת 2008 שם לב שעבר הרבה זמן שהתחלתי. אני השתנתי, הסתפרתי אין-ספור פעמים, שיניתי את הסגנון שלי לא פעם, גרתי קצת בחו”ל וגם התבגרתי. אני חושבת שאני אוהבת את עצמי יותר משאהבתי את עצמי כשהייתי צעירה, אולי כי הגעתי למצב שבו זו באמת אני כמו שאני עכשיו. קצת קשה לסביר את זה, אבל הרבה שנים הרגשתי שאני בדרך לאנשהו. בסופו של דבר הגעתי לאן שאני עכשיו וזה ממש בסדר. אני לא אוהבת פוטושופ ולא להטריח אף אחד לעשות את זה עבורי, אז אתם רואים אותי כמו שאני, אה וזה בלי מייק-אפ. זה משהו שהיה לי קצת קשה להתעסק בו על הבוקר, למרות שהאף שלי תמיד שזוף מדי.

שיהיה לכולנו המשך חופש נעים. מקווה שאתם נהנים היטב חופש. אלה הם הרגעים הכי חושיבם בחיינו ולמענם נולדנו, אז תזכרו את זה. תנוחו. קיראו ספרים, הישארו במיטה עד מאוחר, אל תרדפו אחרי הזמן כי אי אפשר לתפוס אותו. הרגעים היחידים בהם אנחנו והזמן מסונכרנים אלה הרגעים בהם אנחנו עושים בדיוק את מה שבא לנו לעשות, גם אם זה סתם לנמנם. אל לנו לחשוב שזה בזבוז זמן. נשיקות.

תגובות

  1. גם לי נהיה קשה יותר ויותר להצטלם עם השנים, כי אני הכי אוהבת שתופסים אותי כשאני טבעית ובעיקר כשאני לא מסתכלת על המצלמה.
    אני מאוד אוהבת את הצילומים מלמעלה, יש בהם משהו אדיטוריאלי ושוליים כאחד והאור כאילו לא מפה. שאפו על הלוקיישן!

    אני מאוד אוהבת את המקום שהגעת אליו עם עצמך ועם הבלוג ואני שמחה לשמוע שגם את. נשיקות 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, קצת התרגשתי מהתגובה.
      לצערי, הבלוג הוא הדבר היחיד שאני מרגישה שהגעתי איתו למקום הנכון.
      נותר לי רק לחכות שזה יקרה גם עם החיים האמיתיים.

      נשיקות

      מחק
  2. מאוד מאוד אוהבת את הצילומים. לא יודעת להסביר, אבל אפילו האור הוא אור של חופשה. הלוקיישן מקסים וגם אני אוהבת מאוד את הצילומים מלמעלה.
    הפסקה האחרונה מהממת, בעיקר הקטע עם הסנכרון. נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יצא אור יפה ואני בסך הכל בחופש, אז הכל סוג של מסונכרן.
      ממש שמחה שאהבת. אני קצת מפחדת מזה שהחופש הולך להסתיים ולא עשיתי כמעט דבר מהדברים שהייתי צריכה לעשות. אבל אולי יהיה בסדר.

      מחק
  3. הלוקיישן מקסים בצילומים ואת יוצאת יפייפיה. אני חושבת שאת לא בלוגרית אופנה רגילה ואת בלוגרית שפתחת לך נישה משל עצמך, מיוחדת מעניינת ומקורית. תמשיכי ככה ואל תנסי להיכנע לתכתיבי החברה ל״בלוגריות״ 3>

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!