אני רוצה את הסתיו שלי כזה

wildfire8קודם כל אני רצה שיפסיק להיות חם ואז שהסתיו שלי יראה כך. שיהיה אפשר לברוח מכאן למקום פשוט וקל שיש בו רוח ובתים מעץ, ושיהיה אפשר להישאר שם קצת בלי להיות חייבים לחזור. אני חושבת שאחד הדברים שהכי חסרים לי בחיים שלי זאת האפשרות לנסוע לאנשהו בלי שאני אהיה חייבת לחזור. אני שונאת לחזור ממסעות, מחופש, מטיולים. קשה לי להתמודד עם זה שדברים נגמרים.

הייתי רוצה ללבוש את המגפים בשני צבעים שתיראו כא למטה. שלים עם פרנזים וג’ינסים שחורים רכים ומאובקים עם חגורות. אני מתכוונת להביא את הלוק ההיפי הסתווי שלי לכדי שלמות וכבר התחלתי להתכונן לצלם הפקה שבה אראה לכם איך אני עושה את זה. בינתיים, זאת ההשראה שלי. וזה נחמד שיש פה הרבה שחור. זה קצת אפל יותר, אבל הרבה יותר מגניב.

wildfire20 wildfire16wildfire30wildfire6 wildfire24 wildfire31 wildfire26 wildfire4 כל התמונות מהבלוג של Free people

זאת גם ההשראה שלי לשנה החדשה. אני רצה שהשנה תהיה הרבה יותר פראית. הרבה ייותר מעניינת, הרבה יותר חופשיה. אני רוצה לשנות קצת את הדירה שלי שתתאים לוייב הזה ולהמשיך לבנות את הארון שלי בכיוון יותר היפי ובעיקר לא לזרוק את הדברים שחשבתי שאני כבר לא אוהבת. להגיד ביי למינימליזם, לא לפחד לאהוב את מה שהחיים גרמו לי לאהוב. תמיד אפשר לקנות עוד ארון, או מיטה עם איזור איחסון.

זאת צריכה להיות השנה שאני אתרכז במי שאני רוצה להיות, להתרחק מהטרנדים של איך לנהל את החיים שלי, כי החיים שלי תמיד יהיו אחרים. והם בטוח לא יהיו מינימליסטיים. אין לזה קשר לתרבות הצריכה, כי אני תמיד מעדיפה לקנות פחות, אבל להכין יותר, לאסוף,לשמור דברים שאני אוהבת ולא להיות בלחץ של להיפטר ולחיות את העכשיו, כי אופנה וסטייל וחיים, הם גם ההיסטוריה שלנו. איך לבנות ארון שיש בו אוצרות, את זה אי אפשר ללמוד, אבל אל תתנו לאף אחד לשכנע אתכם שאת האוצרות שיש לכם אתם לא צריכים, (גם אם זה כתוב במגזין סופר מגניב)  כי אתם כן, זה חלק מכם.

אוהבת כמו תמיד וגם בשנה החדשה,

ספ

תגובות

  1. מודה שfree people עושים גם לי חשק להיות היפית, באופן קבוע. מחכה לראות את ההפקה שלך! בטוחה שיהיה מהמם כהרגלך 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף.
      שמחה שאהבת.
      אני מתכננת להפוך את הבלוג להרבה יותר היפי בהתאם לשיניי הטעם שלי והגדילה.
      שנה טובה!

      מחק
  2. אוי זה מקסים :)
    אני מתה על הקיץ...אבל מזג האוויר קצת נמאס ובא לי קצת סתיו!


    xoxo
    http://photogenici.blogspot.co.il/2015/09/outfit-ideas-september-2015.html

    השבמחק
    תשובות
    1. ניראה לי שלכולם בא סתיו :)
      בקרוב!

      מחק
  3. הייתי מסתפקת בלהראות ככה. הקיץ הוא זמני. המראה שלה לא...

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יודעת, השיער שלה מגניב, זה כן.
      אבל אני לא הייתי יכוהל לעשו תאת זה לשיער שלי. כל ההבהרות והתעללות.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!