הוייב ההיפי של הפרפי

אווירה היפית רצינית נצפתה בתצוגת האופנת של טומי הילפיגר בשבוע האופנה בניו יורק קולקציית ה Island Hopping הפתיעה אותי מאוד, כי מה כבר אפשר לצפות ממלך הלבוש הפרפי (preppy) שאלוף בלהציע חולצות מכופתרות בצבע תכלת לשוכני המשרדים, אבל עכשיו אני כבר רואה אותן באור אחר לגמרי.

אז הוייב ההיפי-בוהו עובר מהאינדי למיינסטרים של האופנה ועוד בהובלת טומי הילפיגר. ניראה כי יש חשק כללי בעולם האופנה להשתחרר קצת, לצאת מהגזרות המינימליסטיות ולהפוך גם את היום-יום לחופשה. אני ממש לא אתנגד לזה בעצמי.
הוייב ההיפי הזה עובר גם  עליי מאז השנה שעברה ולא ממש עוזב. אני מכניסה לשימוש יום-יומי יותר ויותר שמלות מקסי מתנפנפות, רקמות, פרנזים וקרושה. ואם הקיץ הצלחתי להתחמק מלחפש בגד ים שסרוג כולו והסתפקתי באחד שיש בו רק טיפה ריקמה, בקיץ הבא זה יהיה בלתי אפשרי להימנע מללכת על אחד כזה, טיפה שקוף וטיפה יותר חופשי.

לא נותר לי לומר הרבה מלבד זה שאני שמחה שלשם האופנה הולכת. קצת למקורות, קצת לעבר המתוק ומלא האופטימיות של הסבנטיז וקצת לאיים האקזוטיים ואולי ליותר חופש אופנתי וגם מחשבתי. אני אפילו מדמיינת שיום אחד זה יהיה הרבה פחות אופנתי לעבוד כל כך קשה, אבל זאת בטח רק אני.

מה כדאי לאמץ מהקולקציה?

- שמלות מקסי עם קשירה בצוואר.
- בגד ים מקרושה (כולל הצורות המוזרות על הבטן).
- אקססוריז צבעוניים עם מברשות.
- אויירת חופשה אקזוטית בחיי היום-יום ומחשבה אופטימית על מעבר לאי.

תמונות צילום יח"צ חו"ל

שווה לחכות לקיץ הבא, יהיה חם רצח אבל גם היפי.

תגובות

  1. אני גם מאוד הופתעתי מהתצוגה הזו, ואהבתי בעיקר את האאוטפיט בתמונה הראשונה. חלק מהעיצובים לא כאלה מעניינים, אבל בחלק יש משהו מאוד פרשי ומרענן, כמו בזו.
    ואני גם מאוד מאוד אוהבת את השמלות עם השרוולים הארוכים ויש לי גירל קראש היסטרי ומתמשך על ג'יג'י חדיד המהממת.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נכון שלא עפתי על הקולקציה, אבל בגלל ההיפיות הכללית שעוברת עליי לא הצלחתי להתעלם ממנה.
      זה נכון שהאאוטפיט הראשון הכי יפה, אבל בסך הכל זאת קולקציה מוצלחת. כי כמה כבר אפשר היה להמשיך עם מה שהוא עשה עד עכשיו.
      לי לקח זמן לאהוב את ג'יג'י, אבל אני ממש בעדה עכשיו. יש בה משהו ממכר. והכי מוזר זה שאני לא מצליחה לדמיין את האופי שלה. זה הכל המראה והקלילות הסויימת.

      מחק
  2. באמת? בדיוק באתי לכתוב שג'יג'י נראית לי קצת כמו פרגי. יש בה משהו לא רענן שכזה וליתר דיוק - היא נראית קצת מבוגרת ומנותחת.
    בכלל, אני חושבת שהם לא הצליחו להתחמק מהפרפיות לחלוטין, כי חלק מהדוגמניות נראו לי כמו ילדות טובות קולג' שמנסות לצאת מהקומפורט זון שלהן (משהו בשיער, באיפור או בשניהם ביחד). אבל הבגדים באמת מאוד יפים. זה אי אפשר לקחת מהם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת את ג'יג'י, אבל מבינה מה את אומרת. משהו בגבות שלה ובמראה הלא רגיל שלה, אולי גורם לה להיראות מבוגרת פה, אבל לרוב זה לא ככה, בעייני.
      אבל זה נכון שהדוגמניות ניראות כמו נערות קולג' עשירותו מפונקות בחופשה, מזה טומי הילפיגר לא הצליח להתחמק. הבנות הכי נשארו במראה פרפי, אולי מלבד הדוגמניות הכהות שזה ממש מגניב מצידו שיש לו כזה מגוון על המסלול. כל הכבוד לו.

      מחק
  3. מרג'ורי אני איתך לגמרי בעניין הג'יג'י חדיד. איזו תצוגה מפתיעה! מאוד אוהבת את הווייב ההיפי ואת הכיוון שאליו הילפיגר לוקח אותו, ממש חופשתי ואופטימי

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון!
      תכלס זה די מגני מצידו ללכת עם הזרם הכללי של האופנה. זה מראה על פתיחות מחשבתית וכל הכבוד לו.

      מחק
  4. הרגשתי בדיוק כמוך, אלמנט ההפתעה שיחק כאן בענק😍
    אוהבת

    אביב

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה!
      עכשיו רק צריך לחכות לשנה הבאה ולשדוד בנק כדי להשיג איזו שמלה מתנפנפת.
      קיסס

      מחק
  5. Cute clothes :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/09/50-shades-of-gray-firmoo-giveaway.html
    Maria V.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!