ורוד ומפנק - לחות לעור של Lancôme


אנחנו יודעות שבחורף העור שלנו סובל מיובש. חלקנו, כמוני למשל, גילינו את זה רק כשגרנו קצת בחו"ל. בשנת 2011, כשהעברתי את אחד החורפים הקרים בחיי בניו-יורק, הפרסומות לקרמים עם תוספת לחות לעור הפנים ולגוף מילאו את שלטי החוצות והמגזינים, ורק אני לא כל כך הבנתי מה הלחץ, עד שהתחלתי להרגיש את זה  בעצמי. זה לא משנה אם חם או קר, בחורף האוויר יבש יותר, המגזנים ומפזרי החום נושפים עלינו אוויר חם ויבש וגורמים לעור שלנו להיות מסכן, יבש ואומלל.

בתור מי שמאוהבת בקרם הלחות הקבוע שלי, לא הייתי רוצה לוותר עליו למען קרמים עשירים ושומניים יותר, כי אני קצת חוששת מהם ומעדיפה לא להשתמש אם אין ברירה, אבל בכל זאת הייתי שמחה לתת לעור שלי עוד קצת לחות במהלך ימי החורף הקרים.

כאן נכנס הזן של לנקום לפעולה. מדובר בסדרה להרגעת העור, הפגת סטרס ואספקת לחות מפנקת בריח ורדים מדהים. קיבלתי את שני מוצרי הסדרה להתנסות ואני מודה שאהבתי. אני אוהבת את לנקום ולכן אני מאמינה בהם וכמעט כל מוצר שלהם שניסיתי בעבר לא איכזב אותי. אז שימו לב, אני משוחדת.
Hydra Zen - Anti-Stress Mosturising Beauty Essence - תמצית יופי ורודה במרקם ג'לי עדין ובכמות נדיבה של 200 מ"ל, שמגיעה בבקבוק שקוף ורוד ויפה. תמצית יופי שמורחים על עור פנים נקי לפני קרם הלחות להענקת לחות והפגת הסטרס. אני קצת חושבת שהמוצר הזה יצא בעקבות טרנד תמציות הורדים שהחל להיות פופולארי באתרים כמו Iherb, והוא  באמת נעים ומרגיע את העור אחרי ששוטפים פנים במים חמים ומשפשפים עם המגבת. כשיש לי כמה רגעים פנויים בבוקר, אני מקדישה אותם למוצר הורוד הזה.

Hydra Zen Masque - Anti-Stress Moisturising Overnight Serum-in-Mask - עוד מוצר בסדרה הורודה היא מסכת לחות אנטי-סטרס ללילה. מסכה ורודה במרקם ג'לי ורוד מקסים שכשמורחים אותה מרגישה טיפה דביקה, אבל בבוקר היא משאירה את הפנים רכות ונעימות. בעיקרון, בשבילי זה תפיסת 3 ציפורים במכה אחת: גם סרום, גם מסכת לחות וגם לא צריך להוריד אותה. אני יוצאת ממקלחת חמה של לפני השינה, מניחה את המסכה וזוהי כל ההתעסקות שלי בטיפוח הפנים לפני השינה. אני משתמשת במסכה 2-3 לילות בשבוע. בשאר הימים אני מסתפקת בקרם הלחות הרגיל שלי, והיובש לא מגיע לבקר.
למי המוצר הזה יתאים? לבנות שלא אוהבות לשנות את שגרת הטיפוח שלהן בחורף ולא מוכנות להחליף את קרם הלחות רק בגלל קצת יובש, למי שאוהבת מוצרים שהם קלים לשימוש, מינימליסטיים ובאים באריזות יפות, ולבנות שרואות בחורף הקפוא את הסיבה להתפנקויות קוסמטיות.

שיהיה לנו סופ"ש נעים ומלא פינוקים ורודים.










תגובות

  1. כשגורמית לשגרת טיפוח להישמע כל כך effortless - פשוט קחו את הכסף שלי!
    לסיכום, עשית לי חשק והצילומים מקסימים ומפיגים סטרס.

    השבמחק
    תשובות
    1. חמודה את.
      שגרת הטיפוח שלי חייבת להיות כזאת, אחרת, אני אלך לישון בלי לשטוף פנים.
      מצד אחד אני חייבת לא להיות מטונפת ומצד שני מוצרים מוצלחים גורמים לי לרצות להשתמש בהם.
      לגבי הצבעים בתמונות, שמחה שאהבת. זה לגמרי באווירת הקווארץ הורוד שכה באופנה ב 2016.

      מחק
  2. מבאס. הבלוג ה-15 בערך שמפרסם את המוצר הזה אחרי השקה...

    השבמחק
    תשובות
    1. למה זה מבאס?
      זה נכון שלפעמים כמה בנות כותבות על אותו המוצר לאחר השקתו, אבל לכל אחת דרך משלה וגם דעה משלה.

      מחק
  3. כןכן טיפוח... מההה זה העוגווות האללההה

    השבמחק
  4. חייבת לומר שהצילומים איכותיים ומדהימים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!