יום שבת של שמש בכיכר בשמלה היפית

לבשתי: שמלה: דפנה לויסנון HDL, מעיל מהסייל ב ZARA, מגפונים מ ZARA משנה שעברה, משקפיי שמש Marc by Marc Jacobs/

אני אוהבת להתחיל ולסיים את הפוסטים שלי עם דרמה. אבל כבר מזמן אין לי משהו חדש להגיד על אופנה או על מה שלובשים, מלבד זה שיש אחלה סייל ב ZARA, אבל עדיין לא חייבים לקנות יותר מדי. אפשר להתמקד בשמלות היפיות, כי עוד מעט אביב ובאביב לובשים בעיקר שמלות היפיות, זה הרי ברור, ומעילים אביביים  ומוצלחים כמו הג'קט הצבאי הדרמטי הזה שהצטרף לא מזמן למלתחה.

אז היה איזה יום של שמש באיזו שבת נעימה שעשה לי חשק לנסות את הלוק האביבי לפני הזמן. אני מאוהבת ברעיון הזה שיהיה פה אביב, אבל יודעת שלרוב הקיץ מגיע בלי להודיע, או לשלוח את האביב לבדוק אם אנחנו מוכנים, אז אני משתעשעת במראות אביביים בכל רגע נתון.

תל אביב היא, כמו תמיד, רקע לא רע לתלבושות שלי ולחיי, בעיקר כשיש שמש נעימה בכיכר. ואם כבר מדברים על כיכרות ותל אביב, אז קראתי היום שהוחלט להוריד את כיכר דיזינגוף, היקרה והאהובה עליי, בחזרה למטה וזה מטריד קצת, כי זה יקרה ממש מתחת לאפי. אני לא רוצה עבודות ופיח ליד הבית, אבל אני זוכרת שעיר היא יצור משתנה, למרות שהשינוי הזה לא לוקח את העיר קדימה, אלא נשען על נוסטלגיות למה שהיה בעבר. אבל מי יודע, אולי זה יהיה טוב. ניראה בסוף 2017, אז הכיכר החדשה והמופלאה אמורה להיות מוכנה.

מה המקום האהוב עליכם בתל אביב? ספרו לי בתגובות. אני סקרנית!

תגובות

  1. בחיי שאת הראשונה שחשבתי עליה כששמעתי על התכנית בכיכר!
    אין קרבה כמו הערצה וירטואלית כנראה

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, ענק!
      תודה רבה על הדאגה ועל ההערצה הוירטואלית. זה נעים מאוד!.
      לא צוחקת.
      נשיקות

      מחק
  2. מעניין אותי מאד לשמוע את מה שיש לך לספר על אורבניזם.
    האם אני זוכרת נכון שיש לך ידע עמוק בנושא?
    בכל אופן, האאוטפיט באמת משובח, העיר באמת רקע נפלא - לאאוטפיטים שלך, לך ולכם ביחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מותק,
      לא תאמיני אבל כבר כתבתי לך תגובה ולא צלחתי את פרסומה.
      אז את כל מה שאני יודעת על אורבניזם למדתי מג'יין ג'ייקובס ומאיין ראנד. מיותר לציין ששתיהן כתבו על ניו יורק וזה לא קל לקרוא על ניו יורק כשאת בלבנט. סתם, לא קשור.
      בנוסף, גם מתכננים של ערים בארצות צפוניות הם לא רעים, אבל בעיקרון עיר צריכה לנוע קדימה עם הזמן ולהשתנות בהתאם לצרכים המשתנים של תושביה, כי עיר, היא קודם כל האנשים שגרים בה.
      והכיכר, לא בטוח שזה נחוץ להוריד אותה רק מטעמים נוסטלגיים, אבל אם רוצים כיכר למטה, שתהיה. רק איפה יעברו המכוניות ואם המזרקה נשארת, אני סבבה. כי אני מאוהבת בה בגלל שהיא מודרניסטית וגם יורקת אש!
      אה, ובקרוב אולי אגיע לחיפה!
      נשיקות לשבת!

      מחק
  3. מתוקים! כיף לראות את האהבה

    השבמחק
  4. הפוסט שלך נראה ככ חולי! מי שלא אוהבת(על עצמו) שמלות היפיות, אז הסייל של זארה די עלוב- לא מצאתי בו כלום לצערי. עלייך הן נראות יופי . אני עוד זוכרת את כיכר דיזינגוף עם הפסל שלפני אגם והכל ניה שם עדין ונעים יותר. נראה לי ששוה לעשות שינוי, פשוט כדי שהמקום יהיה נגיש יותר ופחות מוזר ממה שהוא היום. המקום שאני הכי אוהבת? לא יודעת. אני אוהבת המון דברים בה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!