צבעים של חורף בסופ"ש קר

 התחלתי את הבוקר עם צמה ומעט איפור ב Hair&makeup Expressבדיזינגוף, ללוק שישי לא מתאמץ וגלים של הפקות אופנה  :)
אחר כך, פגשנו חברים לקפה בבא'צו ליד הבית. ישבנו שם קצת וחברים עברו ברחוב ונכנסו לשבת או להגיד שלום
  ואז נסענו למסיבת הפרידה של  Craft & Bloom
 כאן אפשר לראות את השיער המהמם שלי - צמה צמודה לראש וגלים מושלמים. גם סווטשירט בורדו ומעיל מנומר - בגדי סופ"ש קר רכים ונעימים.
 אני עושה סלפי באוטו, כי אני מאושרת לנסוע במכונית. זה לא קורה הרבה וזה כיף.
קצת תמונות מהטיול ביער בשבת. היו עוד, אבל אלה ממש השאירו עליי את הרושם המושלם של היער.  טיילנו ביער אשתאול וביקרנו חברים שגרים ליד. לא מצאנו פטריות, אבל מצאנו טבע מהמם.

אני ממש מתקשה לעמוד בקצב הפוסטים שאני רוצה לכתוב בבלוג. מאז שאני מבלה את סופי השבוע בטבע, יש כל כך הרבה דברים שאני רוצה לשתף, אבל מתי יש זמן? היום. היום אני בבית, למרות שיש יום מעונן מקסים בחוץ. אוף, אבל כל כך הרבה דברים נמצאים ברשימת ה To do שלי, שאני לא יכולה להרשות לעצמי להסתובב ביער היום
כשאני מתלוננת באוזני חבריי שאין לי זמן להספיק את כל מה שאני רוצה, הם צוחקים עליי. אומרים שאני מטיילת ביער, פוגשת חברים, מכינה פנקייקס ועוד כל מיני דברים ואפילו הולכת לסדנה לבניית רהיטים מעץ ממוחזר, אז אין לי מה להתלונן. אבל מה שאני הבנתי, הוא שיש לי סדר עדיפויות מעט מעוות, יחסית לרוב מכריי. אני מעדיפה לעשות קודם כל את מה שגורם לי אושר ורק אחר כך, את כל החובות שנתפסות בחברה המודרנית שלנו כמשהו שחייבים לעשות, כמו להיפטר מהריי כביסה, או להגיש עבודות ללימודים בזמן, טוב את רובן לפחות :)
מיותר לציין שזה נוגע גם לדברים יותר מהותיים לחיים, אבל אין ברצוני להיכנס לזה. אני קיבלתי את החיים האלה ומאחר שאין שום דרך לגעת כמה זמן כל הכיף הזה הולך להימשך, אני מתכוונת להינות כמה שיותר כל עוד אני כאן.

אז מה הדברים הכי כיפיים לעשות בשבת?
להכין פאנקייקס, לטייל ביער, להימרח על הספה ולראות סרטים או סדרות, לבשל תבשילים מחממי לב ובטן, לכתוב ולקרוא פוסטים בבלוגים אהובים, ולהתעלם מכל מה שחייבים לעשות. בשביל זה יש את המשך השבוע.

עם כל התובנות על חיי, שכחתי לספר על מה בפוסט, אבל ניראה לי שהכותרות מתחת לתמונות זה מספיק. לגבי הטיול ביער, מומחים ציד הפטריות אומרים שבסופ"ש הבא, זו ההזדמנות האחרונה לצאת לחפש פטריות ביערות ישראל, כי העונה מסתיימת. אז תיקחו את זה בחשבון
בהמשך השבוע יעלו פוסטים רבים נוספים, אז שווה לעקוב. וכמובן מומזנים לחשבון האינסטוש שלי. שם תמצאו עידכונים כיפיים והשראה לאיך להתעלם מכל הדברים שצריך ולעשות רק את מה שכיף


שיהיה שבוע מהמם!

תגובות

  1. אני כל כך אוהבת את התמונות שלך עם צמות.

    השבמחק
  2. It’s not enough to be busy, so are the ants. The question is, what are we busy about?

    השבמחק
  3. שלמות. פאנקייקס-צמות-טבע הם השילוש הקדוש בעיניי.

    השבמחק
  4. סדר העדיפויות הזה ממש לטעמי, את צודקת במה שאת אומרת על החיים שניתנו ולכן צריך לעשות את מה שהופך אותך למאושרת.
    התמונות מהממות :)

    השבמחק
  5. את לא מבינה איך אני מאוכזבת מזה שלא זכיתי בהגרלה של הייר אנד מייקאפ :(
    בכל מקרה, התמונה הרביעית בפוסט היא אחת היפות שהיו כאן ושראיתי בכלל.
    אני חושבת שסולם העדיפויות שלך אינו מעוות אלא אמיץ, אבל נראה לי שדיברנו על זה כבר פעם.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!