Clarins Day 22/2/16

כן, זה מחר וזה היום שבו כל חובבות מותג הקוסמטיקה הצרפתי נוהרות לסופר פארם כדי להתחדש במוצרים אהובים במחירים נמוכים ומפנקים. גם אני מאלה.
בכל שנה קלרינס מפנקים אותי בהפתעות נעימות לכבוד ה-Clarins day, והפעם הופיע בדלת השליח ובידיו זר צבעונים אדום. פתחתי לו את הדלת באמצע הניקיונות של יום שישי, ומי כמוני שונאת ניקיונות ועוד ביום שישי, אז מזל שהוא הגיע כי נאלצתי להפסיק את עיסוקיי המייסרים, כדי לתעד את הזר היפה בבוקר שטוף שמש.
 מיד חשבתי לי שזה מזל מטורף שיש לי אגרטל שמתאים לזר כזה בדיוק.
אז מה חדש ב Clarins? גיליתי ש Clarins מציעים כעת פלטות צלליות חדשות ומהממות (התמונה עם פילטר, במציאות הן שוות הרבה יותר ומתאימות באופן מושלם לאיפור יום בגווני ניוד, יש גם צלליות כהות יותר לאיפור לילה) והתחדשתי בקרם עיניים נגד קימטוטים, אחרי שהתעלמתי מהצורך בקרם עיניים במשך שנים, זה הזמן לנסות את זה של קלרינס. ניראה מה הקימטוטים יגידו.
אז אם אתן עדיין מתלבטות אם לעזוב הכל ולרוץ מחר לסופר פארם, קבלו כמה מן ההטבות שיוצעו, ואז תחליטו. כן, מעתיקה מהקומוניקט :) ומשתדלת לדייק:
עד 20% הנחה על מגוון מוצרי האיפור והטיפוח מבית קלרינס
    על כל קניה מעל 250 ₪ מקבלים 50 ₪ מתנה!
 בקניה מעל 299 ₪ מקבלים תכשיר ניקוי One Step 100 מ"ל מתנה!
  בקניה מעל 399 ₪ מקבלים קיט מוצרים בגודל מיוחד מתנה!
באלם לשפתיים מסדרת הידרה קווינץ ב 69 ₪ בלבד! (במקום 110 ₪)
כל מגוון הניקויים של קלרינס במחיר מיוחד של 109 ₪ בלבד!
יש עוד הנחות והפתעות, אלה הכי שוות בעייני.

בתור חובבת של כל המוצרים של קלרינס, אני ממליצה על הצלליות, כמובן, על סומק בקרם, על תחליב הגנה מהשמש לגוף בריח של חופשה אקזוטית, על סבון גרגירים לפנים בריח תפוז, על קרם הידיים והסרומים.

אז Clarins Day שמח! מחר, 22.2 בסניפי סופר פארם.

תגובות