מה לעשות בניו יורק באפריל?

הי לכולם! אני בניו יורק. מי שעוקב אחרי בכל כלי המדיה החברתית בהן אני מפיצה רגעים מחיי, יודע ומתקשה לפספס את זה שאני בניו יורק ושקר פה, ושבכל זאת ניו יורק תמיד תהיה עבורי מקום מוכר ואהוב. רציתי להגיד שזה מרגיש כמו בית, אבל אז נזכרתי כמה עשירים צריך להיות כדי לקרוא לניו יורק בית, אז לא בית, אבל כמעט. זאת העיר הזרה שאני מכירה הכי טוב אחרי תל אביב וזה ממש מרגיש כאילו שום דבר לא השתנה מאז הביקור האחרון שלי ב 2012. כאילו העיר שמרה את עצמה עבורי כדי שארגיש בבית כשאגיע שוב לביקור. אני מתארחת את חברה שלי סיוי בדירתה המקסימה בווילאמסבורג, ברוקלין, השכונה הכי שווה בכל ניו יורק.

וכן,  התמונה הראשונה בפוסט הראשון שלי מניו יורק, זה ה"סינמון באן" המושלם של מאפיית Peter Pan. אם אתם לא באים לפה כשאת בניו יורק, אין לוזרים יותר גדולים מכם. כאילו זה הדבר הכי מרושע שאני מצליחה להגיד, אז בבקשה, אל תפספסו את הדבר השמנמן, האוורירי, המתקתק, הקינמוני והמושלם. אם אתם לא מחובבי הקינמון, יש במאפיה הזאת דונאטס מטריפים מכל הסוגים ולא, אין שום קשר לאלה התעשייתיים של דאנקן דונאטס. פשוט אין. ותבואו מוקדם, בעיקר אם אתם באים בסופי שבוע, כי הכל נגמר מהר. זה מקום מושלם להתחיל שם את היום בארוחת בוקר. יש שם בר לשבת עליו ולשתות קפה באווירת דיינר של פעם. גם אם אתם לא ישנים בברוקלין, פשוט לכו לשם.
אמנות היא אחת הסיבות הנוספות לבקר בניו יורק. מוזיאונים וגלריות, ירידים ומה לא? בכל מקרה ביום שבת אחרי הסינמון באן, סיוי ואני הלכנו לתערוכה ב Affordable Art Fair, שם הוצגו שם יצירות מופלאות ברמת מחיר סבירה של עד 7,000 דולר בערך. מן הסתם, באנו רק כדי להתרשם, לראות עבודות של אמנים צעירים ולהנות מחוויה ניו-יורקית אמיתית. כי זה מה שניו -יורקרים עושים בסופי שבוע, בונים את אוסף האמנות שלהם. ברור.
 פה אני צוהלת ושמחה ביום גשום אך נעים בדרך ל Peter Pan בגרינפוינט, השכונה בה מתגוררות בנות ה Girls בסדרה.
 זה כאילו סתם פרסומות, אבל הכל כל כך יפה פה, עם הקסם האורבני משופשף הזה. החיים בוויליאמסבורג הם חלום!
 סיוי, היא ניו- יורקרית אמיתית. מלאת סטייל נינוח, והמארחת המופלאה שלי, וגם חשוב לזכור, חברת אמת.
אני עושה את עצמי שאני סתם לוגמת קפה, למרות שרוח איימים מקפיאת דם שורקת סביבי והקפה מתקרר - ביום ראשון בדרך לפגוש חברים לארוחת בוקר במקום שנקרא ה Egg Shop, סופר טרנדי, צריך לחכות שעה בחוץ, בנוליטה. היה כיף וטעים, ובסוף שבוע מחכים בכל מקום, אז כדאי!
אני וסיוי משתעשעות בחנות של Reformation בסוהו. יקר מדי, אבל שווה ביקור לחובבות המותג, רק כדי אולי קצת להתאכזב מזה שזה לא שווה את הכסף ולהצטלם. זה כיף.
לפני הבראנץ' הסתובבנו קצת בנוליטה ויש שם את הפארק החמוד הזה על Elizabeth st. וזה יפה, למי שחובב פארקים קטנים ונסתרים בניו-יורק.
פריחה בניו יורק בכל מקום. היא מנחמת ומבטיחה שהאביב האמיתי כבר ממש מעבר לפינה.
אתמול יצאתי לסיבוב במנהטן במקומות האהובים עליי. היה גשום וקריר, אבל זה לא עצר אותי. זה אפילו הרגיש יותר נכון. התחלתי ב"יוניון סקוור", משם הלכתי על השדרה החמישית לכיוון רחוב 23, ל"מדיסון סקוור פארק", זאת הייתה השכונה שלי כשגרתי במנהטן בשנת 2011,  ושם אמרתי היי לבניין האהוב עליי בכל העיר, ה Flatiron, הבניין המשולש שאתם רואים פה בתמונה. משם לקחתי סאבויי לרחוב 42, והגעתי ל"בראיינט פארק" היפה. שמחתי לגלות שבתחנות סאבויי יכול להיות ויי-פיי חינמי. בינתיים ראיתי בתחנה של ה"מדיסון סקוור פארק" ובטיימס סקוור".
"בראיינט פארק" בגשם זה מחזה עצוב כמו גן סגור, כי אף אחד לא יושב על הכיסאות היפים שלו. גם בפארק הזה יש ויי פיי חינמי. הוא היה הפארק הראשון בניו-יורק שבו ניתן השרות הזה והוא צמוד לסספריה הציבורית של ניו יורק, The Public Library, שמעולם עוד לא הייתי בה, שוקלת ברצינות לבקר כדי לראות אם היא נראית כמו בסרטים.
 אחת החוויות שהן מבחינת Must אצלי בניו-יורק, או בכל מקום בעולם, זה ביקור בסופר. הסופר האהוב עליי הוא ה- Trader Joe's ברחוב 14, יש שם מוצרים שהם כולם חלק מהמותג הפרטי של הרשת, זה מה שכל כך מיוחד בה. יש להם דברים מטורפים שלא רואים בסופרים אצלנו, כמו חטיף אצות, או כל מיני דברים מוכנים וקפואים. אני אוהבת גם את Whole foods, הסופר האורגני שנמצא בלוק אחד משם, על ה"יוניון סקוור", שם אני אוהבת את קומת האוכל המוכן, הסושי המעולה, המרקים המטריפים ובכלל הכל, גם את המחלקה הגדולה של קוסמטיקה אורגנית. שווה ביקור וגם ארוחת צהריים בקומה השניה, שם שאפשר לאכול את האוכל המוכן שקנתים למטה וליהנות מנוף יפה לכיכר ה"יוניון סקוור".
בבוקר שותים קפה, כי קר ואי אפשר להתחיל את היום אחרת. התמונות האלה הן מהיום. התעוררנו למזג אוויר קיצוני של מינוס מעלה אחת. זה מוגזם לכל הדעות, בעיקר כי מדובר בחודש אפריל ויש כבר פריחה מסביב. החלטתי שזה יהיה היום המושלם להעביר יום רגוע בבית. לכתבו פוסטים לבלוג ולבשל, כי אין שום סיבה להסתובב בחוץ במזג אוויר כזה, במיוחד שכל כך כיף ונעים בבית. למעלה, אני באיור מקסים של סיוי שלי בקפה Toby's Estate Coffee, הקפה הכי נחמד בוויליאמסבורג. סיוי אומרת שהאנשים הכי יפים בשכונה באים לשם לשתות קפה וזה מקום מואר, נעים וגדול שממש כיף לשבת בו. אז אם אתם ישנים בשכונה, שתו את הקפה שלכם שם.
וזה הלוק שלי להיום, לשעה שביליתי מחוץ לבית: המשקפיים החדשים של Prince, ממש הולמים את דמותי הניו- יורקית והקפואה ואני מאוד מרוצה מהם. גם הצעיף הכי חם מככב. מקווה שזה היום האחרון שאני והוא ככה צמודים. תיק הבאקט הנוח והמהמם של מירב אוחיון מלווה אותי גם כאן, ג'ינס ומעיל שחור מינימליסטי זה די בסיסי.

אז זהו לבינתיים. לא עשיתי עדיין שופינג, כי אני משתדלת להימנע, אבל אכתוב על זה בהמשך ועל כל ההמלצות והדיס- המלצות לשופינג כאן.

נשיקות קפואות.

תגובות

  1. איזה כייף בובה!
    המשיכי להנות ולהעלות עוד תמונות ופוסטים!

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת התכנית :)
      תודה, מותק!
      תיהי בטוחה שכבר לא בא לי לחזור.

      מחק
  2. מהמם, את מעלה בי נוסטלגיה ניו יורקית (:
    מקווה בשבילך שיתחמם מהר ושתמשיכי לחוות חווית מדליקות, במקרה ובכוונה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!