מה ללבוש לחתונה בחורשת פקאנים?

אתמול יצאנו לחתונה מקסימה בחורשת פקאן אי שם בשרון. נסענו בהסעה של מגניבים שאין להם אוטו כי הם גרים בתל אביב. הזוג המאושר הזמין לנו אוטובוס שחיכה לנו בכיכר רבין. בבוקר התעוררתי במחשבה שאלבש שמלה מסוימת וירוקה לחתונה, אבל הרגשתי שהיא לא מספיק אדג'ית ושירוק זה לא מספיק קונטרסטי כשמדובר בחורשה. לא ממש ברור לי למה הייתי צריכה משהו אדג'י, אבל המכנסיים הצהובים וחולצת הבטן הרגישו לי כמו הצבעים הנכונים לחתונה בטבע.
כשיצאנו מהבית לכיוון הכיכר הכל היה ניראה מושלם. אבל כמה עשרות מטרים על רחוב פרישמן הבנתי שהמכנסיים שלי מקומטים בצורה לא חיננית. זה מאוד ביאס אותי, הרי לא ארגיש במיטבי ולא אוכל ליהנות בחתונה עם מכנסיים מקומטים. בבית האפלולי הכל הרגיש וניראה הרבה יותר טוב מאשר ברחוב המואר של צהריי היום. החלטתי שאני הולכת לתקן את המצב ולמצוא מי יגהץ לי את המכנסיים. לחזור הביתה לא היה סיכוי, כי גיא שונא לאחר וגם אין מגהץ בבית. במהלך ההליכה כבר דמיינתי איך אפרוץ לתוך חנות הניקוי היבש על פרישמן ואבקש לגהץ לי אותם ומיד, אבל אז לפני שבכלל הגעתי לשם נתקלתי בחייט נחמד בפרישמן 75 שגיהץ לי את המכנסיים תמורת 20 ש"ח בזמן שחיכיתי בתא ההלבשה. חמש דקות והיינו באוטובוס. המכנסיים היו חלקים ומושלמים כל היום. איזה כיף.

 לבשתי: מכנסיים מנגו, חולצת בטן pull&bear (נראתה גם פה), משקפי שמש מארק ג'ייקובס, סנדלים בי יוניק, צמידים של sketcha ושלומית אופיר.
חג שמח, מקווה שאתם מבלים בכיף את הסופ"ש הארוך.

תגובות