צבעים של חופש


לפעמים אני רואה בגד תלוי על קולב בחנות ואני מדמיינת את הרגע שבו אני לובשת אותו. לא יכולתי לדמיין שזה יהיה כל כך יפה כשמדדתי את הקסם הזה בחנות העודפים של קסטרו באלנבי. זה רק אומר שבקיץ מספיק ללבוש פריט אחד משמעותי וכובע וכפכפים. לא צריך שום דבר מעבר לזה. וצריך ללכת לים כמה שיותר. כי הוא  כל כך יפה ומי יודע מה יקרה לו בעתיד.
אה, ואם אתם רואים בגד ולא מצליחים לדמיין מתי ואיפה תלבשו אותו, זאת סיבה ממש טובה להשאיר אותו בחנות.
באמת, אני משתדלת לבלות כמה שיותר זמן בטבע בסופי השבוע. גם בריכה זה טבע, אם מישהו שואל.

שמלה: Castro אאוטלט
כפכפים: reef
כובע: דוכן הכובעים בשנקין-אלבי

תגובות

  1. זה באמת מהמם. אולי הבגד הכי נכון שראיתי לקיץ (גם הגזרה וגם הצבעים) והכי מפתיע שזה קסטרו :P

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן מפתיע. אני בעצמי לא קונה שם אף פעם.
      אבל לגמרי עשה לי חשק לעבור באאוטלט שלהם שוב.
      הקסם הזה הוא משנה שעברה. לא ראיתי משהו כזה השנה.

      מחק
  2. עכשיו אני בסשן הלקאה עצמית על כך שעברתי שם לפני כמה ימים ולא נכנסתי. השמלה שלמות ואני לגמרי הולכת לביקור התרשמות שם כמה שיותר מהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מניחה שלגמרי שווה לעבור שם מדי פעם, אם נמצאים ליד.
      בכל מקרה, היו רק שתיים כאלה שם, אז יש מצב שלא באמת הפסדת.
      גם מאוד הצחיק אותי שביום שקניתי את השמלה והלכתי הביתה כשהיא בתיק, באה מולי מישהו ממש ליד הסנטר בשמלה הזאת בדיוק. בכל זאת, קסטרו!

      מחק
  3. שינקין ואלנבי נפגשים?!

    השבמחק
  4. איזו יציאה קסטרו הביאו עם השמלה הזאת, מדהים! איכשהו אני תמיד מצפה מהם לפחות ואולי אפילו לשום דבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תאמיני לי שגםאני לא מצפה לכלום.
      נכנסתי לשם כדי לחפש לגיא מכנסיים קצרים במחיר סביר ולא ב 200 ש"ח. ולא מצאתי, אבל ראיתי את השמלה הזאת ווזכרתי אותה מהתצוגה של קסטרו משנה שעברה. אכן לגמרי מקרי ומפתיע.

      מחק
  5. איזה קטע! אני זוכרת את השמלה הזו מהעונה הקודמת..עד שהבנתי שאני רוצה אותה, חלפה העונה ולא מצאתי אותה בשום חנות של קסטרו! אז את אומרת ששווה לפשפש באאוטלט??

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, וואו!
      זאת בהחלט שמלה ממש טובה, אבל אני חייבת לציין שחוץ מזאת הייתה שם רק עוד אחת, אבל מי יודע, אולי הביאו עוד.
      שווה לבקר שם, אם את בסביבה.

      מחק
  6. המשפט של "צריך לדמיין איפה ומתי אלבש את הבגד" שינה את חיי. תמיד הייתי בגישה של "כבר אמצא מה לעשות עם זה", אבל שלך נראת לי יותר נכונה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שהתחברת לזה. זה לגמרי מה שמוביל אותי בבחירות האופנתיות שלי.
      נשיקות!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!