איך ללבוש חולצת בטן בכיכר אתרים?


ביום שישי האחרון היה חם מאוד ובילינו את הבוקר בבית. אכלנו סלט יווני, ראינו Unreal ובגלל שקמנו מוקדם, לקראת הצהריים כבר השתעממנו וגם רציתי לחוש קצת את השמש על כתפיי. אז גיא אמר, רוצה ללכת לכיכר אתרים? ברור שאני רוצה ללכת לכיכר אתרים. אבל כניראה שזו רק אני.
אז נכון שכיככר אתרים היא אתר עירוני כושל ומוזנח, אבל היא נמצאת על חוף הים והאזור הזה הוא חלקיק של ההיסטוריה התל אביבית. קשה לי לדמיין את העיר בלעדיו. היא עוד איבר בגוף הגדול, הלבן והחם שהוא העיר שלנו. בניגוד למה שרוב האנשים חושבים, העיר היא לא רק כאן כדי לשרת אותנו, כדי שיהיה לנו איפה לגור, לצאת ולחנות, היא גם יצור חי ובועט פועם, ולקיום של העיר יש ערך בפני עצמו. הערך הוא משהו שנתפס על ידינו, תושבי העיר, אבל קשה לי לא להתייחס לעיר כיצור חי.

כשאנחנו נוסעים על הטוסטוס ברחובות והרוח מלטפת אותנו, הכל נע מסביב לאט או מהר והכל ממש, ממש יפה. ואני חושבת לעצמי שהכל משתנה, אך הלוואי וזה גם היה נשאר קצת כמו פעם. אני בעד התחדשות עירונית, שלא תבינו אותי לא נכון, רק לא חושבת שהתחדשות עירונית זה בהכרח להפוך כל פינה טיפה מוזנחת בעיר לעוד כיכר הבימה. אני הייתי מאוד רוצה שיעזבו את כיכר דיזינגוף בשקט וישאירו אותה מורמת מעל מפלס הרחוב, שיהפכו את כיכר אתרים למשהו קצת יותר חי, בדיוק כמו שכיכר ביאליק היא מקום מהמם, גם אם מעט אנשים מכירים או עוברים בה. הלוואי ומתכנני העיר היו מרגישים יותר את הוייב של העיר ולא חושבים תכנונית רק על כל איזור בנפרד, כי אני לא רואה שום צורך בעוד מתחם התחנה או מרכז שרונה, זה לא מתאים לעיר ולא עובד, לפעמים, להשאיר משהו קצת מוזנח ועם אופי יכול להיות הרבה יותר מעניין. הדרך הנכונה היא ליצור מקום מיוחד ממה שכבר יש. ברלינאים טובים בזה, אולי כדאי ללמוד מהם. 

אז מה לובשים לכיכר אתרים?
אם מדובר ביום חם במיוחד, אז חולצת בטן עם כתפיות דקיקות ומכנסיים ברמודה באוירת סוף שנות ה-80.
סנדליס דקיקים ומשקפיים ורודים. זה ניראה לי כמו הדבר הטבעי ביותר. מרגיש כל כך נכון ושייך.
ולגבי חולצת הבטן, אין ממש מה לחשוב על זה. פשוט שולפים ולובשים. אחר כך ניראה מה זה אומר. בכלל, אף פעם לא הבנתי את הבנות שהיו מכריזות בתחילת שנות ה-2000 ועד לפני איזה שנתיים שהן לעולם לא ילבשו חולצת בטן. ביום חם ולוהט בעיר, זה הדבר ללבוש.

מה לבשתי: גופית בטן  pull&bear (יש לי גם בלבן - נקנתה למטרות ללבוש מתחת לבגדים, אבל גם ככה זה אחלה), מכנסי ברמודה משנות ה-90, סנדלים asos, משקפים שמש Marc by Marc Jacobs.



מתי בפעם האחרונה הייתם בכיכר אתרים?
מה האיזור המוזנח האהוב עליכם בעיר?
לאן אתן לובשות חולצת בטן?
ולמה יום חמישי זה לא היום????

נשיקות ושיהיה חם ומגניב!

תגובות

  1. אני אוהבת את ההתייחסות של הפוסט הזה לספר "ההיסטוריה של ההיסטוריה".

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, לא ממש התכוונתי לזה. אבל חשבתי על זה שבא לי לקרוא את הספר שוב בברלין.
      :)

      מחק
    2. קראתי אותו בברלין וזה הפך לחלק מהחוויה. גם אני ממש רוצה לקרוא אותו שוב, ועוד מליון ספרים אחרים:)

      מחק
  2. שני דברים שעלי (ועל רוב הנשים שאני מכירה) ייראו מחריד, עלייך נראים מעולה ומגניב!
    ולא, אני לא מדברת על המשקפיים המדהימים של מארק, אלא על חולצת הבטן והמכנסיים.
    ולגבי המבנים בעיר - את צודקת, הכיכר זה אחד מסימני ההכר של העיר הלבנה ואני מאוד מקווה שמשהו יקרה ולא יורידו אותה לעולם. כן, למרות שהיא לא מהכיכרות היפות בעיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, דרלינג!
      חולצת בטן היא אחד השרידים החיוביים משנות ה-90 ואני מתכוונת ללבוש אותה כל עוד זה יראה טוב.
      והכיכר, כן, נו.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!