מה לובשים לעבודה?

לא, אני לא לובשת ג'ינס לעבודה ואצלנו זה אפילו אסור, אבל את החולצה השחורה היפה של Shiruetto אני לובשת לא מעט ובכל הזדמנות. לחולצה הזאת יש שיק לא מתאמץ כמו שאני אוהבת ואווירת וואבי- סאבי שהופכת את הלא מושלם למושלם.
את שירה נפתלי, המעצבת של Shiruetto, פגשתי בפייסבוק ולא פעם התלהבתי מהפריטים שהיא פרסמה, עד שהגיע הזמן שרציתי להציג לכם אותה ואת הדרך המקסימה בה היא יוצרת את הבגדים. כשבחרתי את החולצה הזאת מכל פריטי הקיץ, שירה ידעה מיד להגיד לי שאני הולכת להינות ממנה וזה אכן נכון. היא הפכה לאחד הפריטים האהובים בקולקציית העבודה הקיצית שלי. כל הפריטים בקולקציה מעוצבים ותפורים בישראל, כך שיש לכן הזדמנות להכיר עוד מעצבת מקומית.

אני אמנם נוהגת לנקום בעבודה ולהגיע לעיתים עם בגדים שמשדרים חופש, יותר מהכל, אבל רוב הזמן אני אוהבת להתלבש לעבודה בבגדים שמשדרים את הוייב שהוא שלי. הוייב הזה אומר שאני באתי לעבודה, לעשות את מה שאני עושה הכי טוב וזה הולך להיות מדויק ונכון, כך הם גם הבגדים שלי. כמובן, שאני בוחרת את הבגדים לפי מצב ברוח באותו היום ומצב רוח לעבודה זה מצב רוח מיוחד, יש לציין.

בתמונות כאן אני שוב קצת מורדת, כי אני לא כל כך יכולה אחרת. הרגשתי שלצלם את החולצה בלוק עבודה זה יותר מדי רגיל וצפוי, אז בחרתי את שני הפריטים הנוספים (כפכפים וג'ינס קרוע) להיות לרקע לחולצה הזאת. הם אומרים חופש, והיא אומרת שלכל חופש יש סוף. ואם יש סוף, עדיף שהוא יהיה בחולצה נעימה.
הנחה לקוראות הבלוג - 10% הנחה לכל העיצובים עם הקוד: WAYTOOYELLOW - בתוקף לשבוע מהיום.
ממליצה לכן מאוד לבקר בחנות של Shiruetto ולהעיף מבט בקולקציה היפה.
אה, ומחר יום חמישי!
נשיקות,
ספי

תגובות

  1. מאד אוהבת את הטופ! 3>

    השבמחק
  2. החולצה הזאת מעולה. בכלל ממש אהבתי את הדברים שלה (נכנסתי ללינק).
    מגניב בעיניי שאלו דברים שפעם נראה לי שלא הייתי מבינה מה הקטע שלהם והיום הם נראים לי כמו הבגדים האולטימטיביים. אני אוהבת לשים לב לכך שהסגנון שלי מתפתח.
    ואני תוהה אם את יודעת למה ביפנית שירואטו זו צללית :)

    השבמחק
  3. אני כל כך אוהבת את העיצובים שלה. החולצה נהדרת עליך

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!