HAPPY HOUR ביום שלישי!

שרדתם עד סוף יום שלישי? מגיע לכם דרינק אחרי העבודה. זה חוק כזה, כמו שלאמריקאים יש את Taco Tuesday, חייב גם לנו להיות חוק לגבי ימי שלישי, כי חצי שבוע עבר וזאת סיבה לחגיגה.
כדי להנות מדרינק מוזל אחרי העבודה לא צריך ללכת רחוק, מספיק להעיף מבט סביב, סביב ולראות אם יש בסביבתכם בר חמוד שפותח מוקדם. עדיף לבחור באחד שמציע אפרול שפריץ, אבל גם קוקטיילים קיציים אחרים זה מגניב. אני שעובר עליי עד כה שבוע לא קל, ממש צריכה מנוחה, גם אם זה לשעה אחרי העבודה, אבל ממש מיד אחרי. זה נותן לכל הסטרס ליפול ממני ומאפשר מנוחה עוד לפני שבכלל הגעתי הביתה והורדתי את התיק.

כתבתי את הפוסט הזה אתמול, אבל לא סיימתי, כי התעייפתי ונרדמתי וגם את הדרינק שלי שהוא בעצם קולה זירו שתיתי יותר מאוחר. אז לא הכל תמיד מסתדר לפי תהכנית, אבל זאת לא סיבה לא לתכנן תכניות.

אני מצולמת פה בכיכר דיזינגוף, מול הבית שלי, עם הרקע הכי מוכר, מול הבר שבו אני קופצת ל Happy Hour כשאני חזורת מהמשרד לאורה הכבה של השמש. זה עוד משהו שאפשר לעשות בשעה לפני השקיעה.
אווירת שנות ה -90 בכיכר. ככה אני אוהבת. ותעזבו את הכיכר בשקט!
בדרך ל Happy Hour אני לובשת: בגד גוף של ZARA, חצאית וינטג', סנדלים מ- asos ותיק של Kisim.

זהו הפוסט השלישי בסדרת הפוסטים שלי עם מותג התיקים Kisim, אני לגמרי מאוהבת בתיק הכסוף הקטן, פלורה, שמו והוא מלווה אותי לא מעט גם ביום וגם בערב. הוא בעצם מורכב משני תאים פנימיים עם חלוקה מושלמת ומקום להנחת כרטיסי אשראי. מה שהכי טוב בו, זה שכשיוצאים איתו, אפשר להשאיר את הארנק הכבד בבית ולקחת רק כמה פריטים קלילים כדי להרגיש באמת בחופש, גם אם זה רק לרגע, או לשעה שמחה.



תגובות

  1. תיק מקסים ואאוטפיט משובח. לפי השמועות, אחרי החגים הכיכר מתחילה להשתנות :(

    השבמחק
  2. נראה כאילו גם את וגם הנוף יצאו מקטלוג אופנה כלשהו של שנות ה-90, כיף :)

    השבמחק
  3. שיתוף פעולה מוצלח ביותר. התיק הזה נפלא. ואני מבינה שאת הלוקיישן הנבחר צריך לנצל כמה שיותר כי עוד שניה הוא צפוי להגמר :-(

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!