המעילים בהם נשרוד את חורף 2017

אם אתן, כמוני מתכננות להעביר את ימייכן בחורף הלבנטיני החמים, כדאי לכן להעיף מבט בפוסט הזה. לא רק כי אני מתכוונת לספר לכן כמה אני מחבבת את החורף וכמה שבא לי לברוח מכאן ממש כשהוא מתחיל, אבל גם כדי לדעת מה אני הולכת ללבוש ברמת המעילים.

כשאני מביטה קדימה לעבר העונה הקרירה, הדבר הכי חשוב שאני עושה זה לתכנן את מה שאלבש. כי, מה לעשות, חימום לא ממש צריך פה אז עצים להסקה לא צריך לאסוף, להכין מצרכים לחורף גם לא ממש חייבים. אז מה חשוב יותר מהמראה המצודד שלנו כשהעיר הופכת לאפורה ויש אווירה רומנטית של Netflix and chill ברחובות? אל תדאגו, אני יודעת שבחורף אין ממש מה לצאת מהפוך, בעיקר אם מתכוונים להרוס לי את הכיכר ולהפוך את היציאות שלי מהבית למייסרות עוד יותר, אבל למען אהבתנו למעילים שווה לשרוד את הקיץ ולהישאר בחיים.

אז כן, חשבתי על זה. לא שזה היה קשה, כי השראה נמצאת מסביבי, בתוכי, בארוני וכן, גם בחנויות, ולזה אזדקק:

 טרנץ' דק וארוך למראה סתווי, אפל ועגמומי, כזה שאני אוהבת לאמץ בכל ימות השנה, אבל בחורף הוא יותר מתאים, אז אני חייבת אותו. מי שלא זוכר את הטרנץ' המושלם שלי, מוזמן להציץ בו. הוא הולך להמשיך איתי גם העונה. התמונה מתוך הפינטרסט של ווג פריז.
 ג'קט בומבר בצבע זהב מזארוש. כן, כזה בדיוק ואני כבר הספקתי לרכוש לי אחד. למרות חוזותו הנוצצת למדי הוא מרגיש מאוד ורסטילי ונעים לי בתוכו כשאני לובשת אותו.

כן, יש לי צורך גם במעיל חמים קצת יותר. אני מתכוונת השנה לתת דרור ללוק הבוהו- שיק החביב עליי וללבוש שוב מעיל צמר ורוד אפרפר עם רכיסה כפולה שכבר יש לי בבית. המראה שיתקבל יהיה דומה ללוקים של שרה ג'סיקה פרקר בסדרה החדשה שלה Divorce, שעולה ממש עכשיו באמריקה ותעסוק בנושא הכה חמוד וחביב על כולנו, הגירושין. אז לובשים את זה עם שמלות בוהמייניות מודפסות, שיער גלי, פרצוף חמוץ ותיק בהצלב. ניראה שגם את כל אלה יש לי כבר. התמונות מכאן.

איזה כיף לתכנן את החורף כשכבר יש לי הכל! מה איתכן? מה בא לכן ללבוש במהלך הימים הקרים. המלצה חמה: הציצו קודם כל בארונכן הפרטי. אני אמנם אוהבת להתחדש, אבל בכל שנה אני משתדלת לקנות רק מעיל אחד. זה אחלה חוק, מסתבר.

אה ואני מתכננת לקפוץ לברלין בדצמבר, אבל זה כבר סיפור לפוסט אחר.

יום חמישי שמח!

תגובות

  1. מושלם. אגב. בדיוק ראיתי את הפרק הראשון בסדרת הגירושין, וש.ג.פ בהחלט לבושה נהדר שם.

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב. ואיך הסדרה עצמה?
      אני התחברתי לנטפליקס וראיתי את הסדרה המעולה easy.
      הכי קונספט חדש לסדרות על יחסים.
      ממליצה!

      מחק
    2. נהניתי מהפרק, מרגיש שזאת תהיה סדרה מגניבה. בדיוק אתמול שרה המליצה לי על איזי! צירפתי לרשימת כיפור. היא גם המליצה על this is us - עוד לא בדקתי.

      מחק
  2. אולי הפוסט שלך יביא איתו את החורף (:

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, כן !
      למרות שמצד שני, אני לא רוצה שיהיה קר בגלל הגלישה :(

      מחק
  3. יופי סף. עכשיו בא לי לקנות את כל המעילים, בידיעה מוחלטת שאלבש רק אחד מהם.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!