הגירל קראש החדש שלי - ג'יליאן ג'ייקובס ב LOVE של Netflix

אז אם יש עוד מישהו שלא יודע, אז התחברתי לנטפליקס ממש לפני יום כיפור כי החלטתי שהגיע הזמן. פצחתי בבינג'ינג מטורף על כמה סדרות חמודות שכבר שמעתי עליהן בעבר. אחרי easy, התחלתי לראות את LOVE ושם פגשתי את מיקי, הבחורה עם הסטייל והלוק הכי חמוד בטלויזיה. זה לא רק שאני מאוהבת במראה שלה, כל האווירה סביבה היא מטורללת וחמודה, קצת מוגזמת יחסית לחיים, אבל לגמרי בכיוון שאני יכולה להתחבר אליו. היא פשוט עושה מה שבא לה כשהיא חושבת שנכון לעשות את זה. והיא מתלבשת מדהים. הייתי רוצה את כל מה שהיא לובשת לעצמי.

בפרק הראשון מיקי לובשת בגד ים כתום וג'ינס בגזרה של הרגע, ליוייס 501 וינטאג', עם כפכפי אדידס וחולצת פלנל. איך אפשר להיכנס לצרות עם בגדים שהם פחות מושלמים מאלה? היא גם מאופרת הצורה עדינה ומאופקת ויש לה שיער מהמם. כל האאוטפיטים שלה מושפעים מאופנת שנות ה-90 אבל באופן שבורח מהטרנדי וכזה שמעניק לה שיק לא מתאמץ, קליפורני וחמוד. היא נוהגת במרסדס ישנה וגרה בבית מהמם עם שותפה חמודה. החיים שלה ניראים מהממים. היא מפריכה את כל השנאה שלי לLA שתמיד נחשבה עיר מייסרת. היא עדיין עיר מייסרת שצריך לנהוג בה הרבה, אבל אצל מיקי זה ניראה טבעי ומטורף.
 מיקי במשרד - חולצה מהממת עם חצאית מיני שחורה
 מיקי בבית עם אוברול חרדלי מהמם
 אני אוהבת שהיא נועלת כמעט תמיד את המגפונים האלה קלואה ושהיא עושה דברים מביכים
 אווירת ניינטיז מהממת עם שמלה כסופה

מסתבר שיש רכבת תחתית ב LA ומיקי לובשת את הג'קט הכי מהמם אבר כשהיא נוסעת בה.
החדשות הטובות הן שהסדרה נמצאת כעת בצילומי העונה השניה ולכן, יש לסיפור החמוד הזה המשך. זה הזמן המושלם להתאהב במיקי ולגנוב לה את הרעיונות למלתחת הסתיו שלכן.

יום חמישי הכי שמח בעולם לכולם!

תגובות

  1. אהמממ היא מתלבשת בדיוק כמוך :)

    השבמחק
  2. גם אני ממש אוהבת איך שמיקי מתלבשת! סגנון ניינטיזי כייפי שנע בין מוקפד ל"סתם זרקתי על עצמי משהו" (ובמקרה שלה זו לא סתם אמרה). תמיד הכל מתחבר אצלה כמו עם חולצת הפלאנל מעל הבגד ים וכפכפי האדידס גם אם היא התלבשה כמעט ליטרלי בחושך...

    השבמחק
  3. הסאבווי של LA נראית ממש מצוחצחת! כנראה כי היא בקושי בשימוש :)
    היא מתלבשת חמוד מאוד. קצת נמאס לי מרפרורים לניינטיז, אבל כמו שכתבת - היא מצליחה לברוח מהטרנדי והמאוס ולהפוך את זה למינימליזם מרענן.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!