חתול ושועל עושות Tangens

אין דבר טוב יותר מאסקפיזם נוסטלגי אל העבר ועוד עם מישהי שאפשר לעשות איתה פוזות שלא יראו מביכות מדי. זה המסקנות שלי מהצילומים האחרונים שעשיתי עם יעל למותג האופנה האורבני האהוב עלינו Tangens. זה שאנחנו הפכנו לזוג ברשת (וגם קצת בחיים) זה לא חדש לכם ואני מאמינה שדברים טובים יכולים להיווצר הרבה פעמים משילוב כישרונות שמשלימים אחד את השני. בדיוק כמו המקרה שלנו והפעם שועל וחתול בסקייט פארק של יד אליהו.

כשראיתי את הבגדים הנפלאים של טניה, ישר חשבתי שאני רוצה שנצטלם בסקייט פארק ביד אליהו. חשוב לציין שמעולם לא הייתי בסקייט פארק ביד אליהו, אבל שמעתי עליו בכל מיני הקשרים וה יצא פשוט מעולה. העיר מאחורינו דקה לפני השקיעה ורעש עירוני מסביב. אפילו לא חפפתי את השיער אחרי הגלישה בבוקר. אמא שלי ראתה את התמונות ואמרה שאני נראית כמו עצמי אבל קצת אחרת, יותר כמו אני מפעם. אני חושבת שזה נחמד.

את הבגדים המהממים של Tangens ניתן להשיג ביריד המעצבים בדיזינגוף סנטר בכל סוף שבוע. כדאי לכם גם להכיר את טניה, המעצבת הכי מיוחדת בעיר.

תודה רבה לצלם העל ערן מחלו על התמונות ההורסות.

זה הזמן להיכנס ולעקוב אחרינו, כי כיף איתנו גם כשאנחנו מדברות!
ואפשר לעקוב אחרינו גם בפייסבוק

תגובות

  1. וואו! מושלם. פעם יצא לי לעבור הרבה בסקייט פארק ביד אליהו, כשגרנו בשדרות יהודית, היינו חולפים שם בריצות שלנו. באמת מגניב שם ואתן והבגדים משתלבות מעולה:)

    השבמחק
  2. ספי תודה רבה על פירגון ועל התמונות המהממות, בהחלט הצלחתן בצורה הכי טובה לתפוס את פיל הלא מתאמץ של טאנגנס!<3

    השבמחק
  3. ספי ויעל יצא מושלם, תודה רבה לכן על פירגון ועל הצילומים שמעבירים בצורה הכי טובה ולא מתאמצת את רוח של טאנגנס. <3

    השבמחק
  4. אתן מהממות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!