מקום לקנות בו בושם שאין כמעט לאף אחד

מתי בפעם האחרונה קניתם בושם? אני לא יודעת אם זה משהו שאתם עושים הרבה או שפשוט קופצים לסופר פארם לקנות את אותו האחד שבדיוק נגמר. אצלי, הזיכרון של קניית בושם הוא תמיד משמעותי, כי אני עושה את זה מאוד מעט. בחירת הניחוח שאבלה בתוכו לא מעט זמן זה די מורכב עבורי, אבל לפעמים זאת פשוט אהבה מריחרוח ראשון. וברור שאני מקבלת לא מעט בשמים בגלל הבלוג, אבל זה לא אותו הדבר כמו לבחור את בושם שלי לבד.

לא רק לפני ולנטיינ'ס דיי או יום האישה, שחל ב 8 למרץ, חשבתי שכדאי לכתוב על חנות הבשמים הקסומה בנווה צדק "בוטיק אינדיבידואל", כי מעבר לכמה שהמקום הזה יפה, יוקרתי וסוג של מגרש משחקים לניחוחות, הוא שונה מאוד בחוויה של בחירת ניחוח. ומאחר וכבר הייתה לי חוויה דומה בפריז, בקולט, אני חשבתי שזה יכול לעניין אתכם.

הבוטיק מציג בשמים שלא ניתן לקנות במקומות אחרים בישראל. הבשמים האלה הם מה שנקרא ניחוחות אישיים, ואל ממש לא מרכיבים לכם אותם במיוחד, והם כבר מושלמים ומחכים לכם שם, אבל הם בהחלט מרגישים מיוחדים. לא המותג משחק פה תפקיד חשוב, אלא ההתאמה או ההתאהבות בריח. הבשמים של The Different Company- מותג בשמי הנישה הצרפתי, שמוצגים פה בתמונות למטה, עשויים מתמציות ריח ייחודיות ומיוחדות שלא ניתן למצוא בבשמים של חברות מסחריות והכמויות שבהן משתמשים מהתמציות הטבעיות הופכות את הניחוחות לעמוקים יותר, אבל לפשוטים יותר להבנה, כך לפחות אני מרגישה, ומאפשרים באמת לבחור משהו שמגדיר אותנו. בין אם אנחנו אוהבים יסמין, או ורדים או ברגמוט או כל ניחוחו אחר, זה מרגיש הרבה יותר אישי ומדויק.

וכמובן שלא נשכח את עיצוב הבקבוקים המינימליסטי והמושלם. כל בושם ניראה בדיוק כמו אחיו, כך שכל האפשרויות פתוחות בפנינו. אני, למשל, לא אגש לבקבוקים צבעוניים מדי או בעלי צורה מוזרה, כאן זה לא יקרה, כי הכל מינימליסטי, שקוף ומהמם. חלק מהטרנד הפוטוגני של בשמים שכיף להניח על השידה והוייב העל-זמני שלהם ילווה אותנו עד לטיפה האחרונה. 

תמציות ריח טבעיות מהמקומות הכי רחוקים בעולם
מייסד The Different Conpany, לוק גבריאל, בביקור ב"בוטיק אינדיבידואל"
חלון ראווה קסום
חוויה מיוחדת ביותר עם צוות מקצועי 
מקומות יפים מרגשים אותי. כדאי לכם לבקר שם.
בוטיק "אידיבידואל - קבינט דה פרפיום" - שבזי 40, תל אביב.  

תגובות