חתול ושועל עושות וולנטיינ'ס דיי


אני יושבת לי בבית במתח וכותבת את הפוסט הזה בזמן שיעל אמרה לי שניפגש רק מחר והיום לא. אני בסדר עם זה, למרות שקשה לי עם חוסר הוודאות לגבי מה נעשה בוולנטיינ'ס. אני מניחה שנעשה משהו מחר, כי קשה כבר להתעלם מהחג הזה, אבל אני מקווה שזה יהיה משהו רגוע ולא יהיה לנו קר. מקווה שיעל לא תפתיע עם איזה משהו גרנדיוזי, כי המתנה שלי הפעם זו רק רשימה של 10 דברים שאני אוהבת בה. אה, זה פרטי, לא מתכוונת להוציא את הכל כאן.

אבל אם כבר מדברים על לבבות, שקיעות, קצת דרמה, אז הכנו לכם צילומי אירוסין שלי ושל יעל. אני, ספציפית, נגד חתונות, אבל אין לי בעיה עם צילומי אירוסין. יצא מתוק, ואנחנו אפילו לא התכוונו. כמו כל דבר בחיינו,זה קרה במקרה.

אם כבר מדברים על יום האהבה, אז זאת ההזדמנות שלכם  להעניק לנו קצת ממנה. היכנסו לערוץ היוטיוב החדש שלנו והצטרפו כעוקבים - תעשו subscribe. תיראו שם את כל הסרטונים שכבר צילמנו ואת כל אלה שעוד נצלם. אלה לא הסרטונים הרגילים שאתם רגילים לראות ביוטיוב, אנחנו פורצות את גבולות הז'אנר ובקרוב עולה סרטון חדש ומהמם שיעל בדיוק עובדת עליו. ותודה!

 צילום: Preethi Rajaguru

ולא, אין לנו את זה ביותר מתוק ורומנטי בשקיעה חורפית בתל אביב. וולנטיינ'ס דיי שמח לכולם! אנחנו תמיד בעד לחגוג אהבה בכל דרך שמתחשק לכם. קיסס וחכו לסרטון החדש, הוא כבר מגיע!

תגובות

  1. תשובות
    1. נכון!
      וככל שהזמן עובר אני כל הזמן חושבת שהיינו צריכות לקרוא לערוץ שלנו ככה.
      אבל אולי לא.
      אוהבת!

      מחק
  2. באמת יצא לכן מתוק!
    פרית'י הזאת ממש מוצלחת. התחלתי לעקוב אחריה באינסטגרם בעקבות שיתופי הפעולה שלכן. כיף אצלה :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!