סטודיו בן דוסא - מקום קסום ביפו

מאחורי הדלת האדומה הזאת בסמטאות יפו מסתתר מקום קסום באמת. אני מודה שאני לא מרגישה בנח לפתוח דלתות ולהיכנס למקומות חדשים שלא הכרתי, אבל הפעם זה היה מאוד כיף. מאחורי הדלת עם הציור החינני של השועל והווילון המתוק מסתתר חלל שהוא גם חנות, גם סטודיו לעיצוב של 4 נשים מוכשרות שהוא בעצם קואופרטיב, וגם מקום לסדנאות יצירה מתוקות ולא צפויות. זהו "סטודיו בן דוסא" הממוקם ברח' בן-דוסא 19 בסמטאות יפו.

אז את מי תמצאו בקואופרטיב הנשים הקסום הזה?
סטודיו חיית וינטאג' - סטודיו להום סטיילינג וחידוש רהיטי וינטאג' של דיקלה מנחם. התחושה בקומה הראשונה של המקום היא של סלון שבא להישאר בו בזכות אווירת הוינטאג' הכיפית והצבעונית שנותנת את הטון לחלל כולו. אני מאוד אוהבת. מגוון רחב של פרטים קטנים וחמודים וחוויה יפואית אמיתית של לדמיין איך זה לגור בסמטאות השכונה הכי מגניבה בעיר, לדעתי.
בדינא - מותג מתוק של בגדים וטקסטיל בעבודת יד של חגית ארז מזרחי. חולצות וצעיפים עם רקמות מתוקות ומונימליסטיות. כמו סווטשירט הדב המהמם וחולצת הטי שירט הלבנה בתמנה העליונה. פריטים שיכולים לשמש אתכם ביום-יום, אבל משהו בהם בכל זאת מיוחד וחד פעמי. 
קומת הכניסה ל"סטודיו בן דוסא"
אביטל מאיר - מעצבת שמציעה פריטים מיוחדים ובהם תיקים, בגדים, שרשראות ועוד בטכניקות מסורתיות של איור והדפס. אביטל סיפרה על לימודי העיצוב בדום אמריקה ועל הטכניקות המסורתיות שהיא התאהבה בהן והביאה איתה לסטודיו. היא גם שמחה ללמד טכניקות כיפיות בסדנאות בקומה השניה והמתוקה של הסטודיו. בואו עם חברות, יהיה כיף!
Maya Gur Studio - מיה גור מאיירת בצבעי מים תמונות ומוצרי נייר בסגנון נאיבי ומתוק שמביא אור ואופטימיות לכל מי שמביט בעבודות שלה, אפילו לציניות כמוני.
צלחות מתוקות שהכנו בסדנא - גם שתינו תה ואלכנו עוגה ושמענו את סיפורן של הנשים המוכשרות שמצאו את עצמן בעבודה היצירתית מתוך אהבה אמיתית לעיצוב והדרך הנעימה שבה הן בחרו להאתגד יחד במקום הקסום הזה. זה היה יום קר, אבל ממש לא רציתי ללכת משם אחרי שהגעתי. היה באמת מהמם.
 תה וידיים בסנדת יצירה, כי כיף לעשות דברים ביחד.
הנשים המוכשרות (מימין):חגית ארז מזרחי (בדינא), דיקלה מנחם (סטודיו חיית וינטאג'), מיה גור (מיה גור סטודיו לאיור בצבעי מים), ואביטל מאיר (טכניקות ייחודיות של הדפס ואיור).

תגובות