מסיבת סריגה עם iota


ביום שישי אחד נחמד, בבוקר קריר של תחילת החורף, פגשתי חברות. לא לדרינק, לא לבראנץ' ואפילו לא לסתם שיגועים. נפגשנו לסרוג. אני לא ממש יודעת לסרוג, למרות שאמא ניסתה ללמד אותי לפני שנים, אבל זה דרש ממני יותר מדי בעת ההיא ועכשיו, כשאני מתכוננת לפנסיה הדמיונית שלי, סריגה הפכה לדבר שהכי בא לי ללמוד.
נפגשנו למסיבת סריגה של iota שזה בעצם כן קצת בראנץ' כי בימינו אי אפשר לעשות שום דבר יצירתי בלי קצת נשנושים ולמדנו לסרוג ביחד. זה התברר כדי קלי קלות עם החוט המאוד מוצלח, העבה והסופר נוח של ערכת הסריגה היפה. הבנות של iota נתנו לנו הדרכה אישית באווירה סופר נעימה ועודדו אותנו במהלך כל הדרך. 

אז לפני שצוללים למה קורה במסיבת סריגה, רציתי לספר לכם קצת על iota. זהו מותג עיצוב שהוא מיזם חברתי ובר קיימא שמאוד רוצה לעזור לנשים בקהילות מסוימות שלא יכולות לצאת לעבודה לעבוד מהבית, למשל לנשים בפזורה הבדואית. הם בחרו באומנות סריגת הקרושה מאחר וסריגה היא שפה בינלאומית וניתן ללמוד אותה בקלות יחסית. זה משהו שעובר מדור לדור וגם כחלק מהרצון לשמר מלאכות עתיקות יומין שנעלמות מהעולם. המיזם עובד עם נשים בדואיות שיוצרות יחד מוצרים מופלאים באיכותם וברמות עיצוב ונחשקות גבוהות מאוד. 

קונספט מסיבת הסריגה נולד כאשר ב iota רצו להרחיב את הקהילה ולגעת ביותר נשים, לתת גם לנו הזדמנות לעשות משהו עם הידיים, משהו אופנתי ויפה שגורם לנו לסיפוק על כך שיצרנו את זה לבד. iota מציעים אירוע כיפי ואיניטמי לחברות, אבל גם לנשים שרוצות להגיע לבד או עם חברה ולהכיר נשים נוספות סביב היצירה. אז שותים איזה דרינק ומקבלים הדרכה צמודה ומתחילים לסרוג ביחד. את התיק שלימדו אותנו לסרוג במסיבה ניתן לסיים ביום אחד וזה בהחלט מספק.

כל מסיבת סריגה מתחילה בבראנץ'
בחרנו לסרוג תיק באקט טרנדי וחמוד
 המסרגה הזהובה, החוטים העבים וההדרכה הצמודה עושים את זה למאוד קל וכיף

ומה שהכי כיף, זה לעשות את זה יחד



בואו להכיר את המותג iota ולעקוב אחרי עידכונים על מסיבות הסריגה באינסטוש שלהם iota Project

תודה לכל החמודות שבאו: יעל קימלמן, ריי שגב, שנטי גידרון וכוכבית אקוניס המופלאה

תודה רבה לבנות של iota על מסיבת הסריגה הכי כיפית בעולם


אאוטפיט:
 אוברול: monki ל asos
מגפיים: free people 

תגובות

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!