יום שבת בארון של אמא שלי

מאז שהחלטתי לחסוך כסף ולא לבזבז אותו על קניות אין סופיות של בגדים, ואני חייבת לציין שאני די מחזיקה מעמד, כי חוץ מהחולצה בפוסט הקודם עוד לא קניתי כלום. אמנם לא עבר אפילו שבוע עדיין, וגם התחדשתי במשקפי שמש חדשים, אבל על זה בהמשך. אז התחלתי להרהר במקורות חדשים להשגת פריטי לבוש, הרי בלי זה אי אפשר באמת לשרוד ו-window shopping זה משהו שמחזיק אותי בחיים לא יותר משבוע אחד ואז הכל חוזר, כאילו לא נגמלתי בכאבים עזים מגיהוץ האשראי. מסתבר שיש לא מעט דרכים להשיג דברים מגניבים בלי להוציא כסף וכל הדרכים מובילות לאמא.

אמא שלי תשמח בטירוף להופיע בפוסט שלי כי היא כל הזמן רוצה שאני אכתוב עליה, אז הנה. אמא שלי היא מאגר בלתי נדלה לאופנה. היא שומרת המון פריטים שפעם קנתה, תפרה או מצאה במחסן של ויצ"ו. לעומת זאת, לא ניתן לומר שהיא שומרת הכל מאחר וזכורות לי פעמים לא מעטות שנזכרתי באיזה משהו שהיה לה פעם, ופתאום התגלה שהיא זרקה את זה. אז זה ברור שניתן למצוא אצלה פריטים שניתן לכנותם וינטאז', תראו כבר בתמונות.

בתמונה הזאת ניתן להבחין בווסט עור משנות ה -90 ובחצאית מבד מבריק עם מרקם פלסטיקי משנות השמונים שהיא חלק מחליפת אייטיז מטורפת עם כריות בכתפיים. הגופיה היא שלי, מהימים שלנו בערך. גם השיער שלי בתמונה הזאת ניראה מוזר, כך שזה משלים את לוק ה-90 שלי. כמובן שדרושות נעלי עקב מטורפות כדי להשלים את ההופעה. לצערי,המראה הזה מתאפשר במחוזותינו רק בסתיו, אז אחכה.

החצאית החומה בהירה, שנתפרה ע"י אמי אי שם בשנות ה-90 והיא חלק מחליפה קיצית, מרככת את המראה והופכת אותו למעט יותר יומיומי מאשר בתמונה הקודמת.

הממצאים הארכיאולוגיים הכי מרשימים שהצלחתי לגרד מתחתית ארונה של אמא בעירי פתח תקווה, וכן אני גאה שגדלתי שם, הם האוברולים הקיצוניים האלה שכנריאה הגיעו מה- 80s, מלווים בתיקים מבריקים. התיק השחור נקנה ע"י אבא שלי כמתנה לאמא בברית המועצות הרחוקה והתיק האדום מדמוי עור נחש כניראה כאיזה סייל. אני עוד אלך עם האוברולים האלה ואתם תיראו את זה כאן. כניראה שאתחיל עם הסגול בהיר. אני מודה שזה דורש אומץ אבל זה גם ממש יפה. סורי על התמונה הלא חדה.

אני ואמא מודדות משקפיים זהות. היא קנתה לי זוג. איזו חמודה! עוד דרך לקבל דברים ולא להוציא כסף. ושוב זה בזכות אמא!

תגובות

  1. קרי בראדשו היקרה,
    נסי למצוא בארון של אמא מכנסי קטיפה לחורף.
    מקורות יודעי דבר מסרו שזה הולך להיות הדבר הבא....
    נשיקות.

    השבמחק
  2. הוהוהו גילית את קסם הארון של אמא\סבתא!
    אין ספק שארונות של הנשים שגידלו אותנו הוא בעצם תיבת מטמון אופנתית... גיליתי את זה בזמן גישושי בארון של סבתי ז"ל.. ואו כמה אוצרות מצאתי שם!
    ומשקפי שמש תואמות עם אמא זה סטייל P:
    גו מאמא!

    השבמחק
  3. גם אני אהבתי ללבוש
    את הבגדים של אמא שלי
    אבל אני לא מפרסם את זה

    השבמחק
  4. החליפה הזו מהממת. את נראית בה כמו אחת מהסרטים של היצ'קוק :) יפה לך מאד.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!