קצת מחשבות על אופנה בימים חמים אלה

מאז שאני בחופש וקצת הפסקתי לחשוב על עבודה וצרות אחרות פתאום המחשבות על אופנה תפסו מקום גדול יותר. לא רוצה שתחשבו שאני שטחית כי אני לא מטרידה את מוחי באסון הגיאורגי או בכישלון שלנו באולימפיאדת בייג'ין, אני די חושבת גם על זה. באופן יותר מופשט אני מניחה שהאופנה היא לא רק עניין של לבישת פריטים נכונים שמסתדרים מעולה בניהם. אופנה זו הדרך שבה אנחנו מגדירים וגם מביעים את עצמנו. מאחר ובימים האחרונים היה חם מאוד ולמרות כל המחשבות האלה לבשתי פשוט פריטים, הבנתי שאני לא מאושרת ושללכת ברחוב כשאני לא מרגישה שיקית זה מבאס. מעבר לזה, גיליתי ולא לראשונה, שיש אנשים שמתלבשים מעניין בתל אביב אבל הם מעטים וכשאני רואה אותם אני לוטשת מבטים ובוהה, מקווה שזה לא מפחיד אף אחד.
אני גם סובלת מקנאה עמוקה בבחורות chictopia שמתגוררות במדינות חמות פחות ויכולות כל השנה לשלב בגדים באופן מעורר השראה, בניגוד אלינו שהחום לא מאפשר לבישה של יותר מפריט אחד בו זמנית. הכוונה היא או שמלה, או בגד-ים. אני לא מצליחה לסבול את נגיעת הג'ינס הרותח בימי הקיץ בתל-אביב. מתי כבר יבוא הסתיו? אני גם חושבת שאני קצת בדיכאון אופנתי. מה שאומר שאין לי כל כך כח לכלום אבל גם מבאס לא להראות מגניב, אוף!!! מתי זה יעבור?
בתמונות שהוספתי אפשר לראות כמה הוכחות חותכות למה לדיכאון אופנתי שמתבטא בלבישת רק הפריטים הנחוצים, ללא רצון להתאבזר או בכלל ללא רצון אופנתי.

ליומולדת של אדם החתיך לבשתי את השמלה הכחולה של אינסייט, חברת הגלישה האוסטרלית ותיק קטן מאוד צהוב.

לפתיחה במוזיאון תל אביב לבשתי חצאית ג'ינס קצרה של פוקס וחולצה שאמא שלי תפרה לי ברגע של טוב לב. כשהלכתי לשרותים במוזיאון הבנתי כמה המצאית הזאת קצרה מאחורה, מה שלא הפריע לי לאכול בייגל'ה כיצאנו משם. אה, ולידי יושב ומקנא בביגל'ה שלי, התיק ממנגו.


כמובן שלבשתי בימים האחרונים מגוון פריטים דקיקים בגווני הכחול, עכשיו אני קצת בקטע של גוונים של תכלת, אבל לצערי אין לי תמונות.

זה מה שלבשתי ביום חמישי שעבר ליום חופש הראשון שלי בעיר.


ימים חמים ומוזרים עוברים עליי ואני תוהה האם בלוגרית אופנתית, כן זו אני, יכולה לכתוב שהיא בדיכאון אופנתי ואין לה כח להתלבש? מה זה אומר? אוגוסט שמח לכולם!!!!

תגובות

  1. הבלוג הכי חמוד עד כה
    התיק ממנגו לא היה היחיד שקינא בביגלה שלך

    השבמחק
  2. לדעתי ביום חמישי, היה עוד משהו שעשית.

    השבמחק
  3. יואב, ביום חמישי אכן ביקרתי אותך בסטודיו המהממם שלך.
    אבל זה לא קשור לאופנה ולא לדיכאון.

    השבמחק
  4. אולי את צריכה להתהדר בפרוזק שיק

    השבמחק
  5. פרוזק שיק זה מגניב.
    עוד מעט אאיר את עייני קוראי בכמה מראות כאלה, יש למה לחכות!

    השבמחק
  6. אולי את צריכה לקפוץ לתמונה שיקית משותפת?

    השבמחק
  7. little one,

    I do not worry for you.

    Soon the holidays will come, and with it the autumn, and we will start missing the summer before you notice it is gone..

    kisses

    השבמחק
  8. ראיתי לפני כמה ימים, נדמה לי ב just jared, תמונה של ריאנה עם שמלה כמו שלך, הכחולה מאינסייט. הייתי חייבת לציין שהיא מחמיאה לך הרבה יותר.

    השבמחק
  9. תודה, הצצתי ב just jared ובאמת ראיתי את ריאנה בשמלה הזאת. וגם אני חושבת שלי היא יותר יפה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!