חום וצהוב הלכו לים


אין כמו הפקת אופנה דכאונית באמבטיה. לא שאני מתכוונת שזו באמת הפקת אופנה, כי לא הייתה הפקה ובטוח שלא אופנה. למרות שבטח בעלי פוקס יעלבו.
לגופי המדוכא גופיה של פוקס ומכנסיים קצרים של H&M.

היציאה הכי גדולה שלי היום הייתה לרדת עם הכלב לטיול בטיילת וחשבתי שאם לבשתי מכנסיים קצרים בגזרה גבוהה וחגורה, אז זה מספיק שיקי. חשבו ככה גם כמה פועלים ערבים ברחוב הירקון הסוער כאשר אחד מהם הציע להחליף את אדי, הכלב החמוד בתמורה לפועל שמנמנן ולא שיקי בכלל שלבש סמרטוטים מטונפים בצבע. לא ששתי להסכים. ואז כשאדי הכלב החום רצה להתיידד עם הבחור ורץ אליו, ההוא נבהל. אז שאלתי אותו איך הוא רצה את הכלב אם הוא מפחד ממנו? הוא ענה שהוא לא רצה רק את הכלב. אז איפה ההגיון? איך בדיוק הולכות ההחלפות? אם הוא רוצה את הכלב וגם אותי, למי הולך הבחור ההשמנמן עם הצבע? מוזר. מישהו עקב?

אה, ושיהיה ברור שבדרך כלל אני לא מדברת עם זרים ברחוב.


ואם למישהו, רק במקרה, לא ברורה הכותרת. אז צהוב זה אני וחום זה אדי.

תגובות

  1. http://www.facebook.com/event.php?eid=28037776813

    השבמחק
  2. אני במיוחד שמח שלא שתת להצעה שלו.

    זה לא טוב לשות.

    וגם נבון לא לדבר עם אנשים ברחוב.

    איך היה בים?

    השבמחק
  3. לא ממש היינו בים, רק טיילנו בטיילת ונופפנו לשלום לצרפתים. כולם תמיד חושבים שאדי נורא חתיך וזה משמח אותי. בקרוב הוא ישתתף בצילומים וכולם יוכלו לראות אותו.

    השבמחק
  4. אהבתי.
    יום אחד גם זה יהיה באופנה,סמרטוטים עם השפרצות צבע עליהם,כבר ראיתי כמה כאלה,זהירות.....את עוד תמצאי את עצמך יום אחד בטיילת ככה.

    השבמחק
  5. תגובתו של אדי:
    "ררר ממממ WOOOF פועל שמנמן ומטונף אני רוצה"

    פשוט רק כדי שכל הצדדים ישמיעו קולם
    זה מרכיב חשוב של כל דיון

    השבמחק
  6. אדי הכי מתוק!

    השבמחק
  7. אהה וגם אני הכי בעד לקנות בגדים בפוקס....!

    השבמחק
  8. גם אני בעד חברות ישראליות, כמו שאת כבר יודעת, hello kitty היקרה, אבל חלקן צריכות להתאמץ קצת יותר כדי לקבל את כספי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!