הפוסט הקודם היה שקר

הפוסט הקודם באמת היה שקר. הוא לא התכוון להיות, אני מנסה להתגונן, אבל ככה הוא יצא. וזה בכלל לא בגללי, אני עוד ניסיתי להיות ורודה במידה הנכונה וההגיונית כמו שרואים בפוסט הקודם. אבל ליה התקשרה ואמרה שאני חייבת להשקיע בורוד בגלל שהיא מתחפשת לחתולה!!! ככה, פשוט במילים אלה. אז לא הייתה לי ברירה וגירדתי מארוני את הפריטים הורודים המעטים. הם אכן מאוד ורודים, אבל רק שתדעו שהם היחידים. ולמרות שהייתי בהתחלה מזועזעת מהרעיון, התוצאה הסופית, אותה אתם רואים כאן היא התגלמות החמידות בעייני.

למרות שניראה אולי, כאילו היה קשה להרכיב את הלוק הזה. זה היה קל. מהרגע הראשון ידעתי שאני צריכה לשלב את זה עם לבן. ומה טוב יותר משמלת התחרה התחתית שלי.

יצאתי לגג המהמם שלנו ורציתי קצת מאור יום שבת הבהיר עליי, להרגיש את קרני השמש החמימות. הגג ניראה לי דומה במקצת לחצר של בית כפרי באמצע העיר, ולפני שכל פעילי "עיר לכולנו" התאספו עוד היה לי רגוע בורדרדות שלי על הגג. מצחיק לראות שבכל תמונה כמעט, המגדלים והמלונות נדחפים לפריים. ככה העיר הזאת עכשיו, מקווה שהיא תמשיך להיות העיר שלנו.
לפני יומיים קיבלתי את הספר שהזמני מאמזון שהוא ההשראה שלי כרגע, ובטוח ההשראה לאאוטפיט הזה. style deficit disorder, המספר על ההתפתחות של האופנה בהרג'וקו, טוקיו, משנות ה-40 ועד ימינו מעינייהם של אלה שעשו את ההיסטוריה והכירו לנו את הסגנון היפני הצבעוני. הספר הזה מדהים!!!!! ואני קוראת אותו כל יום לפני השינה. תהנו מתמונות בוק בת המצווה שלי, זה קצת ניראה ככה. טוב, חייבת לפצות את עצמי על חגיגות בת מצווה שלא היו לי. מאחלת גם לכם למצוא השראה.

בתמונות:
חולצה-שמלה: TNT
שמלה תחתית: מחנות בבוגרשוב
גרביונים: מתנה מאיטליה, לפני שנתיים
מגפיים: ZARA מחלקת ילדות, לפני 4 שנים. אני שומרת אותן ולובשת לאירועים מיוחדים, כמו מסיבות הלו קיטי ורודות.
שרשראות: שוק הכרמל.
קרם גוף הלו קיטי: H&M.
צולם על הגג בירקון 70.
צילם: אורן.

תגובות

  1. הזוכה בתואר הכי ורודה במסיבה!

    השבמחק
  2. מחלקת ילדות??! ואו אני בקושי פעם ב-מוצאת משם בגד אבל נעל?
    ביוק רציתי לומר לך כל הכבוד על מציאת אי אלו מגפיים ורודות, בהחלט משימה לא פשוטה
    ואחלה, אחלה שמלה מתחת

    השבמחק
  3. you are almost too sexy

    השבמחק
  4. "יפה בורוד" זה הכי אייטיז-מולי רינגוולד

    השבמחק
  5. סוף סוף תלבושת ורודה עם חוש טעם! למרות שיש לי קצת סלידה מורוד, אהבתי (ולמען הכנות, חוץ מהתחרה). תמיד כיף לגלות עוד בלוג אופנה :)

    השבמחק
  6. should I call you a chicky angel? I'd say pink and pearl is perfect and you look gorgeous.

    השבמחק
  7. בקשר למגפיים שאהבת - תוכלי למצוא אותן בשוק הפשפשים ברחוב בית אשל 22

    השבמחק
  8. הו ו..הלוואי וימיי יהיו ורודים עליי כעת, יותר מידי דברים לעשות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!