גם אנחנו בדקנו…

וגילינו שלעצור אחרי העבודה ולאכול משהו קטן טעים בדרך הביתה זה כיף. ואם אפשר לצרף לזה תיעוד מרגש של הסוודר הצבעוני-מפוספס שלי פוגש רוטב פטל ורוד, אז עוד יותר כיף. עצרנו ב-KAFOO באבן גבירול כי רפי גינת אמר לנו שזה יוגורט אמיתי. החלטנו לבדוק בעצמנו ברגע של שטות. האמת היא, שבלי קשר לצחוקים זה באמת הכי טעים וקרמי. ציפיתי שזה יהיה מימי ומתוק, אבל זה היה באמת יותר טוב מהמתחרים, שגם אותם אני אוהבת מאוד. טוב, אחרי שטעמתי את זה, אז אולי כבר לא. התלהבתי שהיה להם רוטב פטל כי הוא די בצבע של הסוודר האהוב והחמים שלי, שהוא אמנם תוצרת סין, אבל שווה ביותר והכי כיף לי להרגיש עמוק בשנות ה-80 איתו.23112008024

23112008029בתמונה אתם יכולים להבחין בגל, שעובד איתי, הוא מאוד אוהב יוגורט וגם בגדים מ-pull&bear, מה שאומר שיש לו טעם מעולה.

23112008027 בתמונות: סוודר מחנות באלנבי, טייץ ממנגו ומגפיים מזרה ויוגורט מ- KAFOO.

וואו, ממש רואים פה את התוספות שאני הכי אוהבת ביוגורט שלי: אננס, מנגו,פצפוצי שוקולד ורוטב פטל, שזה סוג של שילוב צבעים שאני אוהבת., צהוב וורוד. אומרים שגם טחינה גולמית זה טעים, אנסה בפעם הבאה.

ועכשיו קצת ברצינות, היה לי שבוע מעולה, שבוע של חגיגות יומולדת שטרם הסתיימו, כי עוד מעט אלך לארוחת יומולדת חגיגית שההורים הכינו בשבילי, ולא קניתי כלום כל השבוע. מי היה מאמין שלא קניתי כלום כל השבוע. אבל זה כיף בעיקר כי היום היה “יום ללא קניות”. אני לא אומרת שצריך היה לא לקנות היום כלום, כי זה יום שישי והכי כיף לעשות בו שופינג, אבל אני שמחה שיש יום שבו אנחנו עוצרים לחשוב האם אנחנו צריכים את כל הדברים שאנחנו קונים. אצלי, לפחות, היום הזה מעורר את השאלה שאולי באמת כדאי להוציא כסף על דברים ששויים יותר מחתיכת בד ושיש חוויות כיפיות שלא קשורות לכסף.

הדברים שהכי שווים כסף הם חוויות מרגשות ויחודיות כמו ההופעה של רופוס ויינרייט שהייתה ביום רביעי התגלתה כמדהימה ושווה הרבה יותר מסוודר שהייתי קונה במחיר הכרטיס. לטעמו המשובח של רופוס בבגדים ולמוזיקה שלו אני עוד אקדיש פוסט שלם בשבוע הבא. בנוסף, יש אירועים כיפיים שלא עולים כסף כמו אירוע פתיחה של “וידאו זון”, תערוכת עבודות וידאו שהייתי בה אתמול, או אירוע האמנות ”פצ’ה קוצ’ה” שבמהלכו כל אמן מציג את עבודותיו למשך 6 דקות ו-40 שניות, שעלה 20 ש”ח ואפילו לאכול יוגורט ב-KAFOO שווה יותר מעוד בגד או נעליים. אז תחשבו על מה אתם מוותרים כדי לקנות בגדים. אולי יש עוד דברים ששווה להשקיע בהם כסף שאתם עובדים בשבילו כל כך קשה ואולי הם יכולים לגרום לכם קצת יותר אושר, אולי אפילו אושר שנמשך קצת יותר מזמן מהאושר שגורמות נעליים חדשות.

שבת שלום!

תגובות

  1. I went to videozone too yesterday, and you know I think I recognized you there from your blog which I've been following for a while! funny... Did you like the exhibition?

    ps: I speak hebrew it's just that I don't have hebrew on my keyboard

    השבמחק
  2. איזה סוודר חמוד!
    הכי חשוב שנהנית... :)

    השבמחק
  3. איזה מגפיים נפלאות! באיזה סניף הן נרכשו? מה היה מחירן?

    השבמחק
  4. לגל - זה נכון באצת, רציתי להגיד לך ולא היה לי נעים.

    לשירה - המגפיים נקנו לפני שבועיים בערך בסניף זרה בדיזינגוף סנטר ב 500 ש"ח.

    תודה לכל השאר!

    השבמחק
  5. הגלידריות צריכות להכריז עליך כסוג של טעם חדש!

    השבמחק
  6. לא נעים להגיד, אבל הסוודר נראה די זול

    השבמחק
  7. לאנונימית, לא נעים לי להגיד, אבל הוא באמת זול. 30 ש"ח מאלנבי. ואני מתה עליו!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!