יום שישי ורוד

IMG_4516 IMG_4539
מעיינת בTIME OUT  שבו מופיעה תמונתי ביושבי בקפה גינזבורג. זה לא הקפה הביתי שלי, יש איזה סיפור עם הקפה הקבוע שלנו, שעד שלא אבין אותו לא אוכל לספר, אבל אי אפשר ללכת לשם. כן, זה מוזר וזה אפילו קצת עצוב… אבל לא נהרוס בסיפורים תל-אביביים עצובים את חווית יום שישי.  כל הורדרדות הזאת נחתה עליי די פתאום, נזכרתי שלא לבשתי גרביונים ורודים כבר שנים והחלטתי ללכת על זה. הבעיה היא שלא עצרתי בזמן הפעם. כן, אני יודעת, קצת ורוד מדי. אבל החלטתי ללכת על הקיצוני עד הסוף, זה גרם לי אושר בסופו של דבר, אז היה שווה וגם כל האנשים ברחוב בהו בי. חוויה מעניינת, כדאי לנסות.
IMG_4551 IMG_4555-1
את הכובע המהמם הזה קניתי לחברה שלי ליומולדת. תמיד כיף לקבל דברים שלא קונים לעצמנו כמ ופיג’מות יפות, קרמים, כובעים וכל מיני חמודמדויות למינהן. הבעיה היא שאני כל כך אוהבת את הדברים שאני קונה לחברים, היא שאני בדרך כלל ממש מתקשה להיפרד, מקווה שהפעם זה יהיה קל.

בתמונות: גולף שחור ZARA, מכנסיים קצרים מקינג ג’ורג לפני איזה 3 שנים, גרביונים H&M, מגפונים קאלה (ישנים), וסט פרוותי מאלנבי, שרשרת פפיון ורוד H&M , שרשרת לב chick2chick משוק האקססוריז בקיץ, כובע מדוכן הכובעים בתחילת רחוב שנקין.

תגובות

  1. ורוד הולם אותך :)

    השבמחק
  2. אני מתה על השרשרת הזאת!!

    השבמחק
  3. באמת סיפור עצוב
    מזל שיש פילטר ורוד במצלמה

    השבמחק
  4. i love this hat u r wearing, although it's not that hot in isreal, isn it?
    my mom gave me a similiar one, made of fur, . --

    השבמחק
  5. Thanks dear Lolita!
    it's quite warm here but the hat is a present for a friend for colder days.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!