עלילות יום שישי

היה עמוס כרגיל ביום שישי האחרון, הייתי צריכה ללכת למכירה הביתית של petit A ,לפגוש את אמא שלי, ללכת לשוק הפלסטיק, לשבת עם חברים בבית קפה, ללכת לארוחת ערב אצל ההורים ואולי אפילו קצת לתת יחס לבן זוגי החמוד שעובד קשה על התערוכה שלו. וזה עוד כשקמתי ב11 וחצי. אני אף פעם לא קמה כל כך מאוחר בימי שישי. חבל על כל רגע של חופש, למה לישון בימים שאפשר להסתובב בכיף בשמש ולפגוש אנשים אהובים לרוב.אז באמת הספקתי את הרוב: פגשתי את אמא שלי ולקחתי אותה עד דרום העיר ברגל לשוק הפלסטיק. היא הייתה מעט מאויימת מאזור הזונות שבו השוק התקיים, אבל היא ידועה באומץ רב, כך שהיה סביר. בשוק עצמו היא לא התלהבה מהפריטים, טוב, היא הכי ביקורתית ואי אפשר לרצות אותה. קצת תמונות משוק הפלסטיק. האמת היא שהמצלמה הפסיקה לעבוד לי בשוק ואז כבר חשבתי שזה שוק מקולל, אבל עבר לה בסוף וגם לי.

Collages

בקולאז’ שיצרתי לי בעזרת picasa 3, ניתן לראות (נגד כיוון השעון) אותי עם תיק צהוב בשוק הפלסטיק, את לודוייג הכלב בשמלה האדומה, את הדוכן בשוק שהוא היה שייך אליו, מגפי פלסטיק מבריקים עם קצת סקוץ’ ברייט למעלה, ממש ממש יפים, ושתי תמונות מדוכן מקושט באווירת קריסמס עם “עץ העגילים” של miss minsky. בסופו של דבר לא רכשתי כלום אבל פגשתי את ענבל, הצלמת המהממת שתמיד כיף לפגוש, כך שהיה שווה. גיליתי גם ש- lilla my מעצבת תכשיטים החמודה התחדשה בבלוג שבו אפשר לראות את התכשיטים ואת עבודות הסטיילינג שלה.

במכירה של petit A היה ממש כיף. את הכניסה לחדר מדרגות קישטו בלונים ורודים ושלט של המכירה. לאחר עליה במדרגות המוזרות של הבניין הישן והיפה ברח’ נחלת בנימין נכנסים לדירה המהממת של רותם, אחותה של נופר המעצבת. היה יום שישי כיפי בין בגדים יפים ואנשים יפים שבאו לקנות.

IMG_4643 IMG_4645

IMG_4644

בסוף לא ביקרתי את הוריי, דחיתי את זה ליום שבת הסגרירי. לפגישה עם חברים ניסיתי למצוא תחליף ל”במקום”, הקפה הקבוע שלנו. ניסיתי את “כרמייה” אם ככה קוראים לו, ברח’ כרמייה השקט, היה נחמד, לא מושלם. אבל יש להם קטע חמוד שהם נותנים כירבולית להתכסות בה בזמן שיושבים ולוגמים תה. זה חורפי וכיף. בינתיים הקפה הזה הינו מועמד רציני, ניראה מה יהיה עם זה בעתיד.

מאחלת לכולם חג חנוכה שמח ומי שלא הספיק בשבת להגיע למכירה של petit A, מוזמן בשלישי הזה לבוא לראות את הבגדים וגם לחגוג את חנוכה עם נרות ולביבות. זה יהיה בנחלת בנימין 44, קומה 2, תל אביב. בין השעות 16:00 ל-23:00.

חג שמח!!!

תגובות

  1. המגפיים מקסימים! אוח..אם רק התקציב היה מאפשר!
    שנה שעברה התאכזבתי משוק הפלסטיק אך השנה נראה כי
    היה שווה לבוא.

    בכל זאת - צריך לחסוך עכשיו שנה ומשהו עד פתיחת H&M, לא? :)

    תודה רבה על תגובתך בבלוג החדש דנדש שלי!

    השבמחק
  2. משוקט במקום מקושט, תדשה במקום חדשה,קרבולית במקום כרבולית...
    סליחה שאני אבשלום קור, אבל את חייבת לעשות הגהה לבלוג שלך, כי לי אישית הדבר הזה כואב בעיניים.

    חוץ מזה, אחלה בלוג- קוראת אותך לעיתים קרובות!

    השבמחק
  3. לאנונימית, תודה רבה. תמשיכי להנות מהבלוג. אני מקווה שאת שאר הדברים שמכאיבים בעיניים כמו לכלוך, חוסר צדק ומלחמות, למשל, כבר פתרת ונשאר רק זה, עניין טעויות ההקלדה שלי. אז, הנה, תיקנתי.

    השבמחק
  4. הלוואי שהיה לי תקציב למכירה שלהם,נראה שהבגדים לגמרי לטעמי.חבל,חבל.

    השבמחק
  5. אנונימי,אני חייבת להגיב -אני חושבת שלא הבנת נכון את ספי המקסימה והמוכשרת.היא לא הייתי צינית בכלל אלא להיפך (-:

    השבמחק
  6. הי ספי,
    תודה על התגובה בבלוג שלי ועל שפירסמת אותו!
    את ממש מקסימה ואני מאוד אוהבת לקרוא את הבלוג שלך.

    השבמחק
  7. היי ספי
    זאת דוף
    בשנה שעברה רכשתי לעצמי זוג מגפיים בוהקות בצבע כתמתמם אדמדם, אלה עם הסגירה של שני הכפתורים והבד הנוצץ מלמעלה. כולם צחקו עלי : הי - היא מגפונית! היא מגפונית!. המגפיים עלו לי בחנות הנעליים בשוק 60 שקלים.

    שנה לאחר מכן טיילתי לאיטליה ונאבד לי מגף ברכבת התחתית של מילאנו. זו אינה מעשיית סטייל.

    כשנחתתי בארץ חזרתי לאותה חנות קטנה בשוק ועדיין ההיצע היה מגפונים קטנים וחמודים בכל מיני מידות וצבעים ואפילו גבריות בצבע שחור נוצץ.

    בדרך לביתי עברתי ברחוב בעלי המלאכה השורץ חנויות מעצבים ושם ראיתי את אותו המגף ב280 שקלים.


    נדפקתם.

    השבמחק
  8. לדוף!
    איזה כיף שאת מבקרת אצלי.
    ומשאירה סיפורים שנשמעים כמו מעשיית סטייל.
    אני חושבת שאני זוכרת את המגפונים שלך...
    איפה יש אותם? באיזה שוק?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!