קצת שמש אתמול בחורף המעיק

אני רואה את עצמי עכשיו מלטפת לעצמי את השיער כאילו אין מחר וזה בעצם היה אתמול.  כן, התנוחה די מצחיקה אבל זה מה שהיה בא לי, כניראה לעשות בדרך לארוחת הצהריים אתמול תחת השמש החמימה שהשתקפה בבנייני השיש. את מעיל הניילון הכחול, שאני כל כך אוהבת, קניתי במנגו בסוף החורף שעבר וידעתי שאני עוד אשתמש בו הרבה. הוא עושה לי תחושה כאילו אני בדרך לחופשת דייג באירופה. חבל שזה לא כך במציאות.

בהסתכלי לעבר הימים שעברו מאז תחילת החורף, שמתי לב שלבשתי את המעיל די הרבה. התמונות הגדולות הן מאתמול ואילו הקטנות שלמטה הן מהשבועות האחרונים. מה שכיף במעיל הזה, זה שהוא מעניק קצת ספורטיביות לכל לוק ומפחית מהרצינות, שלא כל יום מתחשק לי לקחת אותה איתי. בקיצור, אין כמו קצת קז’ואל.

Picture 741

Picture 740

בתמונות: מעיל ממנגו, טוניקה מקסטרו, כן מקסטרו – הפריט היחיד שלי מהרשת, ג’ינס מזרה, מגפיים מחנות הנעליים האהובה עליי בקינג ג’ורג’, שרשרת שעשיתי לבד

 Picture 710      Picture 735

כל התמונות הן על רקע הנוף האורבני, הקשוח, העיסקי של הרצליה פיתוח. בגשם, זה ניראה קצת כמו ניו יורק, אבל בקטע רע. מרגישים  לבד וקר בין בנייני הזכוכית והבטון, מה שעושה חשק לרוץ למקום חמים ולשתות שוקו.. כניראה שהצלחתי למצוא משהו מעט רומנטי כאן בכל זאת – מן רומנטיקה אורבנית קשה כזאת, למשל, היציאה מהמשרד וההליכה בקור לעבר מסעדת ג’ויה החמימה, שתיית מרק המינסטרונה כמנה ראשונה של העיסקית. זו המהות של חווית החורף וזה החלק הכי טוב ביום קר, כאן בהרצליה.

תגובות

  1. פעם אחרונה שהייתי בהרצליה פיתוח הסתובבתי עם המפתחות האוטו ביד , וכל רגע מישהו עצר לידי ושאל "יוצאת? יוצאת?" , לעומת נו יורק שגם אם תלכי ערומה אף אחד לא יעצור לדבר איתך...
    דרך אגב = מאיפה הצעיף שלך בתמונה התחתונה ?אהבתי את הצבעים:)

    השבמחק
  2. למיצי - הצעיף מ H@M. קניתי בקיץ האחרון באמסטרדם.

    השבמחק
  3. הי,

    מאיפה המגפיים השחורים?

    השבמחק
  4. לאנונימי - הם מהחנותהאהובה עליי בקינג ג'ורג'
    זה מול חנות של TAG WOMAN.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!