למה אני אוהבת את שנות ה-80?

אני לא יודעת את התשובה לשאלה הזאת, אבל אני יודעת שזה לא משהו מיקרי שקשור לטרנד או לפריט מסוים. אני אוהבת את האופנה המטופשת של האייטיז וזהו. אני חיה עם זה בשקט. בואו ניקח לדוגמא את עניין חולצות הT-Shirt הבהירות עם הדפסים של דמויות מלנכוליות ורומנטיות, שקניתי שתיים בסוף עונת החורף הנוכחית, אחת בתחילת דצמבר (כן, כבר אז היה סוף עונה) ואחת בתחילת פברואר (כן, עדיין יש סוף עונה). האם זה אומר משהו על זה שבעצם לא היה בא לי על חורף בכלל השנה ועל זה שהוא בעצם גם לא בא? כן!     מראה אביב אייטיזי בחודשי החורף:

ספי 

בתמונה: חולצה ממנגו, גינס מזרה, נעליים מ- H&M , תיק מאמריקן אפרל ומשקפיים סתם

בתמונה העליונה אני בצילום בסטייל אופנת רחוב.הצלמת המוכשרת היא ענבל אביזמר, שצילמה אותי בשוק הפלסטיק האחרון בדצמבר. מרוב שהתמונה הזאת הזויה, אני כבר לא יודעת אם זה אייטיז או ניינטיז שאני משדרת פה, אבל רואים שיש פריטים צהובים שעושים את ההופעה לקומית. באמת WHY SO SERIOUS?

IMG_5265

בתמונה: חולצה וסניקרס” כאילו אולסטאר” מפול&בר, טיץ מזרה ומשקפיים ושרשרת מתנה מחברות.

גם פה, אולסטארס חולצה עם ציור, שרשרת צהובה ומשקפיים מלפסטיק וזה היה לפני שבוע בערך. ניראה כי יש לי נטייה לנוחות בסגנון שנות ה-80, זה מה שהכי כיף ללבוש בסוף השבוע. מה עוד הכי כיף, להיות ליד הים.

אני חייבת לציין שלא יצא לי לצלם את מה שלבשתי השבוע, כי כניראה דברים אחרים עניינו אותי, אבל התמונות האלה משמחות אותי יותר מכל התמונות הרציניות שאני אוהבת להציג בבלוג. היום קר, אבל אולי בסופ”ש הבא יהיה שוב מזג אוויר לים.

ואם כבר מדברים על שנות ה-80 אז תיסלם, להקת האייטיז האולטימטיבית עושה קאמבק מצוייר. אם יש עוד מישהו שלא ראה, תהנו.

תגובות

  1. התמונה הראשונה מ ה מ מ ת!!!
    את נראית כמו בובה בחלון ראווה
    נשיקות

    השבמחק
  2. תמונות יפות! אהבתי את הלוק.
    תגידי, היית בטיילת בשבת האחרונה?
    נדמה לי שראיתי אותך.

    השבמחק
  3. This is such a great shirt

    השבמחק
  4. אני מחבבת אייטיז לאו דווקא בגלל הבגדים שרק את חלקם אני אוהבת; מכנסיים עם גיזרה גבוהה, שרוולי עטלף (שכיף לרכוב איתם על אופניים ולדמיין שאת ספיידרמן) אלא בעיקר כי הם מזכירים לי את הילדות לא שהיא הייתה מוצלחת במיוחד אבל לא היה בו טיפה אחת של רוע

    טל פורקוש

    השבמחק
  5. התמונה הראשונה ממש מגניבה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!