אני לא כאן, אבל אני אחזור

לא כתבתי שום דבר חדש ומרגש שבוע שלם ואף יותר וזה כדי שכולכם תוכלו לקרוא יותר מפעם אחת את הפוסט האחרון שלי. חשבתי שאם זה יהיה הדבר היחיד שיתנוסס בראש הבלוג שבוע שלם, לא תהיה לכם ברירה אלא לקרוא אותו. מעניין אם זה עבד? מעניין מה חשבתם על זה ועל איפה אני.

הייתי עסוקה, לצערי, בכל מיני דברים כיפיים פחות מהבלוג שלי וגם החורף הזה לא עושה לי חשק מיוחד לתפקד כבלוגרית אופנה. ניצלתי את הזמן לנוח ולקרוא ספרים מעולים מתחת לפוך ולא להצטלם וכאלה דברים שמתאימים רק למי שגר באירופה, וגם גיליתי בלוג הורס, אופנתי, בועט ומטורף שנקרא irrelevantees כאשר בעלת הבלוג היא צלמת מוכשרת ובחורה קיצונית למדי, גוני ריסקין.

DSC_0146crop

3261109554_d06b18ab61_o התמונות מתוך irrelevantees

האמת היא שגוני קצת גנבה לי את הרעיון מבלי לדעת, כי כל החברים שלי אמרו לי לכתוב בלוג על אופנה פוליטית, אבל היא עושה את זה כל כך הרבה יותר טוב ממה שאני הייתי.

בסופ”ש הקרוב יתקיים בתל-אביב שוק הפלסטיק שבו יוצעו למכירה פריטי הקולקציה ההורסת של petit A, המותג האהוב עליי ושאני גם מתפקדת כדוגמנית הבית שלו. כל הפרטים על הפריטים והאירוע, בקרוב…

המשך שבוע טוב ותבקרו אצל גוני.. ההנאה מובטחת.

תגובות

  1. אנונימי02 מרץ, 2009 12:03

    תודה רבה... קיבלת לינק חוזר בפוסט החדש :)

    השבמחק
  2. אנונימי02 מרץ, 2009 20:26

    יאי איך אני מחכה לשוק הפלסטיק!! אני מקווה שהחזאים יוכיחו את עצמם ובאמת יהיה מזג אויר טוב.

    השבמחק
  3. ממש אהבתי את ה"אופנה פוליטית", אחלה בלוג, תודה על הלינק. גם אני פירסמתי פוסט בנושא, קצת שונה. זה נושא גדול ומאוד מעניין למי שמתעניין באופנה וגם קצת בפוליטיקה וחברה בכלל. סחתן על המודעות לנושא!
    באופן כללי, אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך, אוהבת את הגישה :)

    השבמחק
  4. אנונימי04 מרץ, 2009 19:33

    Welcome Back
    הבלוג הפוליטי אכן שווה,יש מקום לכל סוגי הבלוגים ולשלך יש ערך מוסף מיוחד משלו ומועדף עליי בכל אופן.
    אולי נתראה בשוק הפסטיק,אני אבקר בו בשבת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!