מתנות מחו"ל זה תמיד משמח

יש אנשים שכיף להם ושהם נוסעים לחופשה חורפית בחו”ל. למזלי אלה הם אנשים מאוד חמודים שלא שוכחים את היצור הצהוב והקטן שנשאר בארץ וחפץ לנגיעה קטנה של חו”ל. אז זהו, אורן וגל נסעו לחו”ל והביאו בדיוק מה שרציתי. זה פשוט גאוני שאפשר לקבל מתנות מחו”ל גם כשלא נוסעים לשם כלל. קונספט מעניין, כדאי לאמץ אותו, זה גם די זול וטוב לימי המיתון.

חברתי, ליה, חזרה מניו-יורק עם מתנות כבר בינואר אבל אז לא צילמתי את החולצה והתיק והתחתונים והקרם והשרשרת ההורסים שקיבלתי כי בטח לא יצא לי וכי אני לא נוהגת להתרברב במתנות, אבל הפעם לא החזקתי מעמד והחלטתי לחלוק איתכם את התמנות המתוקות האחרונות.

זהו ג’קט אופנוענים דמוי עור אפור מ- H&M, ששמתי עליו עין כשראיתי אותו על איזו בלוגרית והוא הכי הורס ונוח בטירוף. הלכתי איתו כבר פעם אחת לפני מכת הקור האחרונה והיה מדהים. אחרי שקיבלתי את הג’קט סוף, סוף יכולתי לעשות שימוש בקולב המהמם של קמפיין הגרילה לבושם של קריסטינה אגילרה מאת הגאונים מבית המזבלה. אם הבאזז סביב זה שכח במקרה, אני מוכנה להעיר אותו, אחלה קולב!


חולצת כפתורים מנוקדת בצבע הכחול הנחשק שכל כך רציתי, הגיעה אליי בהפתעה מ- H&M בברלין. חשבתי שהצבע הזה ילך מעולה עם הבלונד וזה אכן נכון. בקרוב אשתף אתכם במראה המלבב. הספר “ארוחת בוקר בטיפני’ס” המונח על החולצה הינו נובלה מדהימה שיצאה כעת לאור בעברית. מעבר לעיצוב הוינטאג’י המהמם, הספר התגלה כמעולה וכשונה מאוד מהסרט הרומנטי שהופק לפיו. הספר לא מחו”ל והוא היה מתנה לעצמי, שווה לא פחות. קניתי אותו בערב השקת הספר בחללית בירקון 70, שבו דיברו רבות על טרומן קפוטה, הסופר האמריקאי המהולל ששמחתי לגלות עליו את כל הדברים האלה שלא ידעתי וקצת התביישתי בחוסר הידע הזה, אבל לא נורא.

וסוף, סוף הגיעה Lula – המגזין הכי שווה בעולם. זוהי הפעם השניה שאני נוגעת בגיליון Lula במציאות. הוא הגיע מלונדון ואם אתם רוצים לדעת קצת על מה שיש בפנים הציצו בבלוג של The cherry blossom girl, היא כותבת בהרחבה ומציעה הצצה לגיליון.

מאחלת לכולם ימים חמימים והפתעות לוהטות, וכמובן מתנות מפתיעות.

תגובות

  1. יפה! איזה כיף לקבל מתנות מחו"ל

    השבמחק
  2. אנונימי05 מרץ, 2009 11:33

    כמה דברים שריגשו אותי: גם אני רכשתי את הספר+פוסטר מהסרט+והורדתי לעצמי את הסרט. גם אני מאוד התרשמתי מהכריכה המחוספסת של הספר+הסימניה מבד סטאן אדום!אני מקווה ששאר ההוצאות יאמצו את הרטרו המבורך.

    אני חושבת שהבלוג של Alix הוא הבלוג הכי יפה ברשת וכל פוסט חדש שלה מעורר בי לא פחות מצעקות של אושר.

    כחול הוא ללא ספק הצבע המועדף עליי ולכן אפילו את האופניים החדשים שלי קניתי בכחול עם פרחים ורודים קטנטנים.

    השבמחק
  3. לטל - אליקס הזאת היא רק בת 23, זה ממש הזוי, אבל היא כישרון סטיילינג ויש לה צלם מעולה, היא אכן מדהימה. מה קרה לאופניים הקודמים שלך?

    השבמחק
  4. הכי כיף לקבל מתנות...גם אני שולחת עכשיו שירותי בלדרות....תתחדשי!הז'קט הורס...
    לגבי הבלוג של ALIX היא כישרון שלא יתואר והבלוג שלה הוא בה"ס לסטיילינג ולצילום. פשוט חגיגה לאוהבי אופנה.

    השבמחק
  5. אנונימי05 מרץ, 2009 20:05

    היי, חבל שלא פירסמו את ערב ההשקה. הייתי שמחה להיות שם ולשמוע על קפוטה.
    רק רציתי להוסיף שהספר תורגם לעברית כבר ב-1985 וכעת יצא לאור תרגום חדש.
    כדאי לך גם לקרוא את ספריו האחרים של קפוטה. מספר רב מהם תורגם לעברית בשנות ה-80 ולמיטב הבנתי בקרוב יתפרסם תרגום חדש לשניים נוספים מהם.
    עוברת אורח

    השבמחק
  6. אנונימי06 מרץ, 2009 02:09

    איזה כייף זה מתנות! תתחדשי :)
    מאיפה הזמנת את lula? אני מתה להזמין

    השבמחק
  7. אוי, הז'קט הזה פשוט מהמם...תתחדשי.
    אגב, זו אני אדית; חזרתי לבלוגספירה עם בלוג חדש.

    השבמחק
  8. תודה לכולכן.

    לעובת אורח לגבי ההשקה - אני מניחה שהיא פורסמה בקרב קהל מצומצם יחסית, לצערי זה לא באחריותי ותודה על ההמלצות לספרים.

    לאנינימית בקשר ל Lula - אני ביקשתי מחבר שיביא לי מלונדון. ניתן להזמין את המגזין באמזון, אבל זה די בעייתי ויקר. אם את מעוניינת עדיף שתזתמיני כמה שיותר מהר כי הם שולחים רק פעם בשנה והמגזין יצא רק לפני שבועיים.

    ל KPB - תודה, ואני מקווה שהמתנות יגיעו אלייך מהר.

    השבמחק
  9. הג'קט עור מדהים!

    השבמחק
  10. אנונימי07 מרץ, 2009 18:31

    האופניים הקודמים שלי התקלקלו,השלכתי אותם באמצע הרחוב והלכתי לקנות חדשים (מלכתחילה לא מאוד חיבבתי את האופניים הקודמים שלי) החצאית הצהובה שאימך המוכשרת תפרה לך אכן מקסימהץ

    השבמחק
  11. הי,
    גם לי יש lula שהבאתי מלונדון והוא מדהים. כל כמה זמן הוא יוצא?
    נופר המקסימה אמרה לי שהיית בפלסטיק אבל לא יצא לי לראות אותך הפעם. השמלות שלה מהממות וגם התמונות שלך.

    השבמחק
  12. ל-lilla my - הייתי בשוק אבל כשבאתי היית עסוקה וכשהלכתי פתאום נורא מיהרתי. אני מקווה שהלך לך יופי בשוק. ה - Lula יוצא בערך פעמיים בשנה. הגיליון הכי אחרון יצא ממש החודש, כך נדמה לי. תודה על הביקור בבלוג :)

    השבמחק
  13. אנונימי21 מרץ, 2009 22:48

    יש עוד קולבים פנויים בשבילך :)

    השבמחק
  14. הז'קט מדהים! תתחדשי!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!