אביב בתל אביב

כמה שהכותרת היום היא קיטשית, ככה היא אמיתית ומשמחת. כבר הרבה זמן חיכיתי שיהיה חמים ואני חושבת שמגיע לי מזג אוויר טוב, כמו לכולנו וכי כבר באמת נמאס שקר. אחר צהריים שמשי אחרי קפה ב”באצ’ו”, בית הקפה הנצחי שבפינת קינג ג’ורג’ ושלמה המלך נוצל היטב לצילומים שטופי שמש. למרות שהחוייה ב”באצ’ו” לא הייתה מולשמת. כי השרות היה טוב מדי שזה בניגוד לכרגיל והאוכל לא היה טוב בניגוד לכרגיל, אז עדיף מלצרים מרושעים שמביאים סנדוויץ’ מוצרלה מעולה מאשר מצלרים נחמדים, כי זה ממש לא מה שהכרנו במשך שנים וזה אפילו קצת הפחיד אותנו שהמלצרית ממש הביאה תפריט ולא נאלצנו להתחנן לקפה. טוב, אולי גם לזה נצטרך להתרגל.

IMG_5496

כיאה לאביב בסימן מיתון אני לובשת שמלה ממנגו שהיא אינה חדשה, אך אהובה מאוד מאוד. הכחול אדום לבן שלה עושים לי נעים ולא פסטלי מדי, כפי שמצפים לפעמים מבגד אביבי. פעם, לפני כמה שנים, שלפתי אותה בסייל במנגו ומאז אני לא מפסיקה להתחיל איתה את האביב. טוב לא צריך להגזים, כבר קניתי כמה בגדי אביב חדשים וגם אותם אציג מתישהו בקרוב.

IMG_5487

IMG_5494

בתמונות: שמלה ותיק מגנו (מעונות קודמות), גרביונים ומשקפי שמש מ- H&M, נעלי פלסטיק אדומות מהמשביר (ממזמן).

IMG_5500

כאילו כבר די נמאס להגיד כל היום איזה עיר מדהימה היא תל אביב. ואם לא היינו גרות כאן, איך היינו רוצות לבוא לכאן לחופשה, וכמה הכל כאן בדיוק כמו שצריך להיות. טוב, חוץ ממה שקרה ל”באצ’ו”, כמובן. אבל זה כל כך נכון, כי אפילו לשבת סתם ככה על הספסל ולעשות סיבוב בדיזינגוף סנטר וללכת הביתה מרוצים , זה כל כך כיף ושווה. אה, וגם היום הזדמן לי, לנופר ולצלמת האנונימית, רותם, לעשות מעשה טוב. ביושבנו על הספסל הזה ממש. כן, החום הזה שכאן למעלה מצאנו מכשיר סלולארי הורס. אני לא מתלהבת בדרך כלל מקשקושים דיגיטליים, אבל ה- E71 הזה בצבע לבן שהיה מונח בתוך נרתיקו על הספסל המטונף בפינת קינג ג’ורג’ היה עבורי מן משהו ממש נשגב כניראה בידיעה שזה בערך מכשיר הטלפון הסלולארי הכי שווה בימים אלה. בעל המכשיר שמח מאוד כשהוא חזר אליו, ואיפה התנהל תהליך החזרה אם לא בתוך סניף TOP SHOP המהמם והחדש בדיזינגוף סנטר. ומי אמר שנסים לא קורים היום?  מעניין אם מישהו אחר היה מחזיר אותו גם.

טיפ אופנתי קטן: וזה לא שאני בעד לתת טיפים אופנתיים כי מי אני שאני אייעץ, אבל אני חייבת לשתף אתכם בעניין התאמת האביזרים למראה הרמוני ומעודכן. אחד הדברים שהוא הכי לא אופנתי, טרנדי או נכון לשנים האחרונות הוא התאמת אקססוריז בצבעים זהים או דומים. לכן התיק, משקפי השמש, הנעליים והחגורה לא אמורים להיות באותו צבע. החוכמה ליצירת לוק מהמם היא לשלב אביזרים בצבעים שונים למראה זורם שנעים להסתכל עליו, כמו שניראה לי שהצלחתי ליצור היום. שימו לב שיש לי תיק סגול בהיר, נעליים אדומות ומשקפים שמש בגוון חום בהיר והכל הולך מושלם עם השמלה והגרביונים. כמובן ששימוש באביזרים שכולם שחורים הוא מותר ואף יכול להיות שיקי ביותר.

ודבר אחרון, תודה רבה ומרגשת לצלמת האנונימית, רותם, שכבר כמה פוסטים צילמה אותי בכישרון רב וללא שום רצון לקבל כלום בתמורה.

תגובות

  1. התמונה האחרונה מעולה.
    למרות שאישית אני מתקשה ללבוש נעליים כל כך בוהקות :)

    השבמחק
  2. יצא מהמם!
    אני גם אוהבת את האחרונה ומקבלת על עצמי את תואר הצלמת האנונימית בכבוד רב
    מי יתן והבאצ'ו יחזור להיות בלתי נסבל אך אהוב
    נשיקות

    השבמחק
  3. וואוו תמונות מהממות במיוחד הראשונה.
    תגידי לאן נעלמה הצלמת האנונימית מיכל?
    חג אביב שמח!

    השבמחק
  4. וואו, ממש אהבתי את הלבוש, והוא במיוחד מחמיא לך
    אני תמיד הייתי נגד התאמת צבעים. אני אוהבת שילוב של צבעים שמתאימים אחד לשני מאשר לבוש שנוצר משני צבעים

    אוליביה

    השבמחק
  5. התלבשת ממש יפה!!
    ואת נראית מעולה :)

    השבמחק
  6. התיק שלך פשוט חלומי, אני רואה אותו משתלב בצורה כלכך מושלמת עם , אממ- הכל.!

    השבמחק
  7. איזה פוסט מתוק:] אהבתי מאוד את השילובים של הצבעים ואת כל כך צודקת לגבי התאמת הצבעים!
    את אכן עושה חשק לאביב עם התמונות האלו!!
    ברכותיי על הצלמת המוכשרת החדשה.

    השבמחק
  8. תל אביב עיר מדהימה ואהובה ואת משתלבת נהדר עם יופייה של העיר .
    איזה אאוטפיט את מתכננת לאירוע הפתיחה של חגיגות ה-100 ביום שבת ?

    השבמחק
  9. תודה רבה לכולכן, שגם לכן יהיה אביב כזה שמח כמו שלי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!