צועקים “שופוני”, אבל אין מה לראות

טוב, אז קודם קצת עליי ועל החצאית החדשה והמהממת שלי ואז על שוק הנעליים. כחול ולבן לכבוד יום העצמאות, שעוד לא בא וכי זה הכחול הכי מהמם ונכון לקיץ הקרוב. עזבו טרנדים, הזוהר הכחול שלו עושה לי את בטירוף גם בלי להציץ בפלטת הצבעים של עונת קיץ 2009 הייתה לי מחשבה מעוותת לצרף לאאוטפיט הזה נעליים לבנות, אבל אז זה היה  יכול  להראות חגיגי מדי והחג עוד לא כאן, זה הרי רק שוק נעליים ועוד מעט תבינו שלא היה מה לחגוג. מה גם שללכת כמעט חצי שעה ברגל באזור תעשיה, זה לא הדבר שהייתי ממליצה לנעליים הלבנות שלי.

IMG_5911

IMG_5912

בתמונות: חצאית – מעשה ידיה של אמא שלי, חולצה מ weat seal , נקנתה בפלורידה בשנת 2002 וזה תמיד מפתיע אותי כמה זה נחמד לא לזרוק דברים מפעם. תיק פול&בר מהקיץ שעבר, נעלי הפלאטס המהממות שלי מזארה שמחזיקות מעמד כבר יותר זמן מהמצופה ומשקפי שמש מאלנבי.

IMG_5913

עכשיו על “שופווני” - אז עוד שוק אופנתי בעיר התברר כאכזבה. דווקא אחרי כמה פלסטיקים, חשבתי שלמדו כבר לעשות שוק מעצבים בעיר, אבל שוב טעיתי. לא שזה משנה כל כך, הרי אני לא באמת מאמינה בקניית סנדלים בסכום של מעל 150 ש”ח. הלכתי להסתכל עם ליה שמחפשת סנדלים שירגשו אותה. אחרי שביום שישי ביקרנו ב”בוטיק המרתף” וראינו סנדלים של chloe ב-1,200 ש”ח וסנדלים של מרטין מרג’יאלה שאליהם תפורים שטרות מזוייפים של המטבע היפני שלא היה לנו אומץ לשאול כמה הן עולות, באמת קשה לרגש אותנו. והתברר ש”שופויני” באמת לא ריגש.  היה שם די חם, אבל זה כי הקיץ כבר ממש קרוב.

כמה מבוטיקי הנעליים הציגו נעליים נאות למדי שיכולות להתאים לסבתא שלי במחירים בסביבות 800 ש”ח לזוג, זה לא מתאים ולא מועיל. נעליים של roni cantor היו נאות, מיוצרות בסין ולא מעוררות אמון במיוחד. אפילו נעלי העקב שלה, שמצאו חן בעיני ליה, היו בגוהות מדי עבורה, הבחורה המהממת מתנשאת לגובה של 1.76 מ’ וללכת עם עקבים, במקרה שלה ושלי יחד, זה ממש לא מומלץ  העקבים הם שמנעו את העיסקה היחידה שיכולה הייתה להתרחש שם מצידנו.

IMG_5899

הנעליים היחידות ששידרו קיץ. כמו ארטיקים צבעוניים בדוכן של “שושו”.

IMG_5895

                                סניקרס צבעוניות של Keds בדוכן של “ג’יפה”. הן יפות אבל כבר חם מדי בשבילן.

IMG_5907

                                       סנדלים עם פפיון בדוכן של “שושו”. מהממות, אבל 460 ש”ח זה מוגזם, לדעתי.

יש לי כמה חוקים בסיסיים לקניית נעליים לקיץ. אני אוהבת הרבה סנדלים שונים ולכן מעדיפה לפזר את ההשקעה. 8 זוגות זולים, במקום שניים יקרים, זה ניראה לי כמו אחלה דיל וזה גם מוכיח את עצמו כל שנה מחדש.

החנויות האהובות עליי לקניית סנדלים הן:

חנויות הקופסאות בקינג ג’ורג’, שם תמיד יש את המציאות הכי שוות.

זארה ופול&בר – סנדלים חמודים ועמידים די בזול.

גזית – אני קונה שם בסוף עונת הקיץ את הסנדלים הכי מוזרים שאף אחד לא רוצה ואני מוצאת בהם את הקסם, ב- 100-150 ש”ח.

אני אשמח לשמוע, איפה אתן קונות סנדלים ואם מישהי מצאה משהו ב”שופוני”. שיהיה שבוע נפלא ונשיקות.

תגובות

  1. גם אני לא מוכנה לשלם מעל 150 שקלים על סנדלים, זה כלכך מעט חומר וזה כלכך זמני וכלכך יותר כיף שיש מבחר!
    סוף סוך מישהי שחושבת כמוני ולא קונה סנדלים במחירים מגוחכים של 300 ש"ח+-

    גם אני שמעתי שהייתה נפילה...אולי פעם אחרת.

    השבמחק
  2. את האמת, שאם אני אראה סנדל מיוחד אני אהיה מסוגלת לשלם עליו יותר. במקרים כאלה אני מתווכחת עם עצמי - 8 זולים או 2 יקרים. כל הכבוד שאת מעדיפה 8 זולים, כי לפעמים אני מתאכזבת אחרי קנייה יקרה.

    ודרך אגב, התלבשת מהמם בתמונות !
    לילה מקסים :]

    השבמחק
  3. ממש אהבתי את האאוטפיט שלך. אמא שלך ממש מוכשרת!!! אני נהנית מנעליים זולות אבל בהחלט יכולה להוציא סכום לא מבוטל על זוג נאה.

    השבמחק
  4. שופוני היה א כ ז ב ה. מכרו את זה בתור אירוע שאסור לפספס, עם הנחות ומגוון מעצבים.. נכנסתי ויצאתי אחרי עשר דקות. היה מבחר קטן של מעצבים, ולמעצבים היה מבחר קטן. היחידים שאהבית היו שומייקר ושושו, אבל המחירים היו כמו שאת יודעת, מוגזמים. בקיצור, לא הייתי חוזרת. האמתי שלפעמים המחיר מצדיק את עצמו. אם אלו נעליים טובות, פרקטיות שאני יודעת שיחזיקו יותר משנה ואני לא אפסיק ללכת איתן, אז אני כן מתפתה. אבל תמיד יותר כיף לקנות בזול (: אה וכל הכבוד לאמא על החצאית

    השבמחק
  5. אני איתך - השוק היה מזעזע, מאכזב ומרגיז. היו המון אנשים, נעלים (כמו הסניקרז בתמונה שלך) שהיו פשוט לא לענין. הבטיחו נעלי מעצבים, ובקושי היו כאלה. בפנים היה חם במידה בלתי נסבלת, והכי מוזר - בקושי היו מראות. בקיצור - חוויה מיותרת. בדומה לשוק מעצב(נ)י העיר אני אדיר רגלי משם בעתיד.

    אבל - אני הלכתי לשם בשביל נעלים ספציפיות של שושו וגם קניתי אותן (בשחור, כי את האדום לא היה במידה שלי והאמת שעדיף שכך). הנה - http://raisinlike.blogspot.com/2009/04/spring-has-sprung.html

    השבמחק
  6. כמה טוב לדעת שלא פיספסתי שום דבר.
    במקום לבזבז עצבים וכסף על חניה הלכתי ליריד יין ביתי ביקב שורק. איזה כיף להשתכר ב 11 בבוקר :)

    השבמחק
  7. החצאית פשוט מקסימה ונראית תפורה לעילא! כבוד גדול לאמא.
    גם הכי כיף שאת יודעת שרק לך יש כזו.. :)

    מסכימה עם הרוב פה לגבי הנעליים, בדר"כ הרבה יותר כיף, במיוחד בקיץ, שיש הרבה אופציות ומגוון לבחור ממנו ולקנות בזול. אבל גם בדר"כ יש לי איזה זוג בעונה שבו אני משקיעה קצת יותר.

    אני חייבת לבדוק את החנות בקינג ג'ורג', תמיד אני עוברת על פניה בלי להעיף מבט בכלל, אני מבינה שיש סיבה להכנס. תודה!

    השבמחק
  8. שופוני היה על הפנים.מצאתי זוג עקבים ש"דיבר" אלי,אך המחיר המופקע של 475 ש"ח הבריח אותי...המבחר היה דל בכל מקרה,וחוץ מבירה קרה לא יצאתי משם עם כלום.

    השבמחק
  9. היי ספי :)

    פעם ראשונה שאני מגיבה בבלוג שלך, אבל אני קוראת אותו כבר הרבה זמן ומאוד אוהבת. אני לא בטוחה שאת זוכרת, אבל לפני כמה זמן, בערך לפני שבועיים-שלושה, דיברתי איתך כשפגשתי אותך ברחוב דיזינגוף במקרה ונורא שמחתי שזיהיתי אותך ושיצא לי להחמיא לך על הבלוג פנים מול פנים.

    בנוגע לסוגיית הנעליים:
    האמת שאני צריכה לשדרג את מאגר סנדלי וכפכפי הקיץ שלי, אבל אני מחכה לסוף עונה, כדי שהסכום לא ייצא מוגזם. נראה לי ש-150 ש"ח זה הכי הרבה שאני מוכנה לשלם על זה, אז אני באמת אחכה.
    שאלה: הסנדלים של גזית נוחים לך? בינתיים ממה שיצא לי להתנסות בנעליים שלהן זה נוח, אבל בסנדלים יותר קשה למצוא משהו שהוא גם יפה וגם נוח.

    החצאית מדהימה, במיוחד הצבע. אהבתי גם את התיק והנעליים.

    השבמחק
  10. תודה לכן על המחמאות. אמא שלי בטח קוראת את התגובות שלכן ומתרגשת.

    לסיגליות - אני לא ממש מעריצה של גזית, אבל אף פעם לא נתקלתי בנעליים שלהם שלא היו נוחות. הם משתדלים. אנ יזוכרת את המפגש שלנו ליד כיכר דיזינגוף, היה נעים לפגושו אני שמחה שאת נהנת מהבלוג. נשיקות.

    לSHELLY - אני מסכימה איתך לגבי הזוג היקר יותר, אבל בגלל שאני לא עובדת עכשיו וגם בגלל שלא מצאתי עדיין את הזוג שעליו שווה לשים את הכסף, אני אמתין.

    השבמחק
  11. ספי יקירה מוכרחה להצטרף אליך באכזבה משוק הנעלים.
    לקח ליבדיוק 3 וחצי דקות להעיף מבט מסביב ולהבין שזה לא המקום. רצתי כל עוד נפשי בי חזרה לחוף.
    סנדל לטעמי חייב לשדר סקסיות ונשיות ולצערי לא זכיתי לראות שום דבר דומה לזה בשוק הצעיר הזה.
    אני בניגוד אליך ולקודמות חושבת שזול הוא יקר - לצערי לא מצאתי עד היום נעל לטעמי שיושבת על ההגדרה של 150 ש"ח, הממוצע שאני מוציאה על נעל עומד על 600-800 שקלים.
    בכל מקרה תמשיכי לגרום לי לחייך ויאללה בואי להתארח בארון הבגדים שלי
    נשיקות

    shirshor

    השבמחק
  12. מראש לא הלכתי ל"שופוני" כי ראיתי כבר בכתבות יחצנות מראש שזה הולך להיות אירוע נטול מציאות, שהמחירים שם ממש לא יהיו אטרקטיביים. אז אני שמחה על ההחלטה שלי, עזרת לי לאשר אותה :)
    לגבי גזית, לצערי היה לי ניסיון רע ומר איתם. קניתי שם סנדל שהתפרק אחרי שעתיים על הרגל וכשרציתי להחליף נתנו לי יחס מחפיר. גם השירות לקוחות שלהם לא עונה לטלפון וגם לא חוזר אליך אם שולחים פקס. לכן הפסקתי לקנות שם. לאחר חיפושים באינטרנט גיליתי שאני לא היחידה ועוד הרבה בחורות נפלו איתן.
    אני חושבת שהשיא היה סיפור של איזו בחורה שקנתה סנדלים עם חרוזים עליהם שכל הזמן נפלו ואחרי הפעם הרביעית שהיא שלחה את הנעל לתיקון פשוט החזירו לה שפורפרת דבק וחרוזים ואמרו לה "פעם הבאה תדביקי לבד". אפילו התפרסמה כתבה בNRG עם כל התלונות על גזית, כולל שלי ומגזית לא טרחו להגיב לכתבה.
    אני חייבת לציין שזה קרה לפני שנה וחצי ואולי משהו השתנה שם בהנהלה. אני רק מזהירה.

    השבמחק
  13. גם אני לא מוכנה לשלם הרבה כסף על נעליים.
    בשביל מה? בסוף הכל באותה האיכות ועדיף מבחר גדול.

    חשבתי גם לבוא לשוק הנעליים אבל נראה שזה לא היה שווה, או שהנעליים פרחיות, או יקרות מידי, או משעממות.

    אוליביה

    השבמחק
  14. הסתכלתי טיפה בבלוג. זה נראה טוב ורואים שהוא חשוב לך. אבל זה הופך להיות פחות אמין ומציאותי כשאת מדגישה ומשחקת עם הצבעים של התמונה.

    רק בגלל זה נחמד לי יותר להסתכל בILOOK.. אבל הבלוג ממש יפה

    השבמחק
  15. זהו התאהבתי בנעליים הלבנות

    השבמחק
  16. לבוש מהמם
    3>>>>>>>

    השבמחק
  17. מזל שלא הלכתי לשופני, שמעתי מהרבה מקומות (לא רק פה) שזה היה מאכזב. לגבי הסניקרס הציבעוניות, שאני ממש אוהבת, זה הקטע עכשיו באירופה (גם בפריז ובמיוחד באמסטרדם) אולי בארצינו החמה הן לא רלוונטיות, אבל בכל זאת מאוד אהבתי אותן :)

    החצאיות שאמא שלך תופרת לך פשוט מהממות... וזאת במיוחד. הכחול שבחצאית (שאותו אני אוהבת במיוחד הקיץ) והעיצוב היחודי גורמים לי לרצות גם חצאית כזו.

    השבמחק
  18. אאוטפיט מהמם! לצערי אין לי מה לחלוק יותר מדי לגבי חנויות נעליים כי הנעליים שיצא לי לקנות לא היו מוצלחות במיוחד. חג שמח :)

    השבמחק
  19. החצאית מהממת,איזה כייף לך שיש לך תופרת צמודה.

    איזה באסה שהשוק היה יקר מידי,חבל,הם לא מבינים שהם מאבדים לקוחות כשהמחירים מעבר להישג ידם של רוב האנשים,לא הייתי וטוב שכך,אני שונאת לראות משהו שאני אוהבת ושאני לא יכולה לקנות אותו.

    השבמחק
  20. החצאית מושלמת. אמא שלך צריכה להפוך את התחביב למקצוע(:

    השבמחק
  21. lilu, standing ovation, moran ו-cupcakes - תודה רבה על המחמאות. לאמא שלי יש כבר מקצוע מעולה והיא לא באמת תופרת צמודה. היא תופרת לי כשיש לה מוזה ובעיקר עכשיו, כשאני לא עובדת זה באמת מאוד משתלם שאמא תופרת.

    חג שמח לכולם !

    השבמחק
  22. עכשיו אני כבר לא מרגישה פיספוס בגלל שפיספסתי את השוק!
    רציתי נורא לבוא שבוע שעבר אבל המחליפה שלי בעבודה הבריזה בדקה ה90! אני מקווה שניפגש בקרוב!

    את נראת מקסים! ואמא שלך ממש מוכשרת..

    השבמחק
  23. מוזר לי מאוד לשמוע את התגובות נגד שופוני, אני הייתי שם ודווקא ממש נהניתי ואפילו רכשתי שני זוגות נעליים (של אוליב תומס ושושו) שאני לא מפסיקה לקבל עליהן מחמאות. אני, בניגוד לכולן כאן, חושבת שדווקא בנעליים צריך להשקיע, הן הפריט שמשדרג את כל ההופעה, אפשר לשים גופיה לבנה מאלנבי, גינס פושטי, אבל אם הנעליים באמת שוות ומיוחדות, את תראי מיליון דולר.
    בכלאופן לדעתי זה היה שוק מוצלח מאוד,עם פריטים שלא רואים בכל מקום, מבחינתי היה שווה מאוד, ובטוח אלך לשווקים עתידיים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!