H&M עם Alix ו- Betty

היום כמו כל יום כמעט הצצתי אצל Alix מהבלוג הכי מהמם וראיתי שיתוף פעולה מעניין בין בלוגרים, פרויקט של מדיה חברתית Ykone ומותגי האופנה H&M המוכר והנחשק בעיני כולנו -וCOS המותג החדש השוודי מבית H&M. גיליתי שגם Betty בעסק והצצתי גם אצלה. התמונות של Alix הרבה יותר מהממות כמו תמיד.

Fullscreen capture 11042009 105739

תציצו באתר המהמם הזה,  Ykone, גם אם הוא בצרפתית כי הוא באמת שווה ומעביר את הערכים שבאירופה מייחסים לאופנה ולכן כל כך כיף לראות שתופי פעולה כאלה שם. כרגיל, מתי אצלנו? אני חייבת לציין שאני עומדת לפעול כדי לקדם את הנושא הזה. מקווה לחדשות בנושא אחרי החגים.

פתאום הבנתי שלא איחלתי לקוראיי היקרים חג שמח, הייתי כרגיל מרוכזת בעצמי. אז שיהיה חג שמח, הרבה אושר וכיף בחופש. תהנו ותהיו יפים.

אני זזה עוד מעט לפארק, מקווה לחזור עם תמונות מהממות בשבילכם. נשיקות.

תגובות

  1. אני כל הזמן משוטטת בין בלוגים וזה נראה אחד מהבלוגים השווים

    חג שמח ספי :)

    השבמחק
  2. התאהבתי קשות בחולצה הזו http://www.ykone.com/ltd/wp-content/uploads/2009/04/h-m-2.jpg

    בכללי פרוייקט מממש מגניב!

    חג שמח!

    השבמחק
  3. אנונימי08 מאי, 2009 13:43

    !Hello ! I'm the founder of Ykone.com , thx for talking about us ! We will soon be translated in english

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!