פוסט לא אופנתי

P5082427

הפוסט הזה בטח לא יהיה על אופנה. כי זה אולי מוזר להגיד אבל בגדים ממש לא מעניינים אותי בימים אלה. זה אומר שאם מעניינית אתכם רק אופנה, אתם יכולים להפסיק לקרוא את הבלוג שלי. לעומת חוסר העניין המדאיג הזה, אני בכל זאת מתלבשת כל יום, לכן זה כניראה מוזר שבגדים לא מעניינים אותי, הרי בהם אני צריכה לכסות את גופי. אני רק אומר, שמגוון החוויות המגניבות שחוויתי בזמן האחרון מצליחות להתעלות על פני התרגשות מכל בגד חדש. קולנוע ומוזיקה (לא, לא הלכתי לדפש מוד) טיולים, מחשבות, ספרים ואפילו הקיום שלי ברשתות חברתיות, החיפוש אחר עבודה, הרצון לשרוד והחופש היחסי שאני חווה עכשיו מכוונים את המחשבות שלי לדברים אחרים. אני גם הייתי מאוד רוצה לחלוק איתכם את הכל, אבל אי אפשר ואתם מסתפקים בגבורה במה שאני יכולה לספר. מזל שאני לפחות לובשת בגדים, אחרת באמת לא היה לי מה לחדש לכם.

מחצית מהשבוע שעבר העברתי במכנסי ג’ינס בהירים מ”מנגו” מלפני כמה שנים שפתאום גיליתי אותם מחדש. אני לבשתי אותםכאשר הם מקופלים מעט, מלווים בהוויאנס וחולצות נופלות ונעימות. לעיתים עטיתי על גופי גם קרדיגן, כאשר השמש לא שלחה קרניים חמות מספיק על העיר תל-אביב. בלבוש הזה היה לי ממש נוח וכיף, וגם יפה. אין לי תמונה של האאוטפיט המושלם הזה, אבל בטח אשיג אחת בהקדם, כי אני מתכוונת ללכת ככה שוב ושוב.

בינתיים, תמונות מיום שישי שעבר שהיה המשך של סופ”ש שהיה טוב ורע, אבל גם מגניב. טיילתי בשדרה, פספסתי ביקורים בכמה בתים מעניינים במסגרת אירוע האדריכלות המגניב ”בתים מבפנים”, אכלתי אוכל טבעוני ב”בודהה בורגר”, ופגשתי את אורית החמודה בשדרה, אבל רק לשניה. וביום שבת, לאחר אימון במכון וארוחה בבית עם ליה החלטנו להצטרף לסיור במעמקי ה”דיזינגוף סנטר” שחשבתי אותו למקום תמים, אורבני, נוח ואהוב. אך הסתבר שמתחתיו מערות עטלפים, מקלט למיוחסים, שבילים סודיים שמובילים לכל חלקי העיר, מערכות חשמל ומיזוג ענקיות וקיום סודי ומפחיד של עד 4 קומות מתחת לאדמה. לא פלא שהוא נבנה במשך 10 שנים ארוכות ותוכנן ע”י עשרות מתכננים. מי שלא היה בסיור המפחיד, המדאיג והמהמם הזה, הפסיד, אבל לא נורא, בטח יהיה גם בשנה הבאה.

P5082415

P5082423

בתמונות: חולצה מלפני שנתיים שאמא קנתה לי, מכנסיים שאמא שלי תפרה לעצמה בשנת 1991, חגורה שלי מכיתה ז’, נעליים ותיק מ-ZARA ומשקפיים מ-H&M.

תודה רבה ליואב שצילם תמונות מהממות אלה וזרק לי מהמרפסת את החוברת של פרויקט “בתים מבפנים” ושחתך לי את הכתבה הסרוקה הזאת שהופיעה בסגנון בשבוע שעבר. למזלי ,לא כתבו עליי משהו שהם החליטו לנכון לאחר עיון רדוד באיזה פוסט מקרי שלי, אלא ציטטו את מהפוסט שלי, שהיה על קיץ, על פפיון ועל השמלה מהממת של petit A.

talkback

תודה רבה לקוראים שלי. תגיבו לא רק על הבגדים, ספרו האם יש דברים שאתם אוהבים יותר מאופנה, ואם אין כאלה, דברו על אופנה. עשו מה שכיף לכם, לכו לראות קולנוע דוקומנטרי ב- DOC AVIV.

תגובות

  1. החוברת של "הבתים מבפנים" היא באמת משהו שצריך להודות עליו. היה לנו קצת מתסכל לעשות את הסיור בלעדיה

    השבמחק
  2. דווקא מאוד מרענן ונחמד לקרוא מה יש לך סתם כך לשתף בלי שזה יהיה ישירות על בגדים או אופנה. כי כמו שכתבת, זה נתון בסיסי בחיים שלנו בעצם העובדה שאנחנו קמים ומתלבשים כל בוקר. ולכן אפילו בלי להתכוון לכתוב על אופנה יש לך פה תמונות מקסימות עם אחלה אאוטפיט. :)
    ובכלל זה כיף לפעמים גם לקרוא ולהכיר את הבנאדם שמאחורי "סיפורי הבגדים" שלו.

    ליל מנוחה, ואיחולי המשך חוויות מגניבות!
    שלי

    השבמחק
  3. כיף לקרוא את הפוסטים שלך אחרי יום ארוך... גם התמונות מהממות ממש

    היה הכי כיף לראות קריסה בין המדורות ובכלל להסתובב
    נשיקות ולילה טוב

    השבמחק
  4. ספי ,
    אחת הסיבות שאני כל כך אוהבת את הבלוג שלך זה בגלל שאת כותבת על הרבה דברים חשובים ומעניינים במעטפת של אופנה .
    היה כיף להיפגש בחטף על הספסל הקבוע שלי בשדרה .זה היה אחרי שראיתי את הסרט המצוין 'גוגל בייבי' בדוקאביב -אם טרם הזדמן לך לראות,אז מומלץ בחום-יש הקרנה נוספת .
    נשיקות

    השבמחק
  5. ספינקה את מתבגרת (נא לא להגזים כי זה לא תמיד כל כך כיף) פוסט מקסים ומרגש וגם הבגדים (אם כי לא רק)
    תנסי לשאול את אניה אם היא רוצה לבנות לך בלוג בוורדפרס

    השבמחק
  6. אנונימי13 מאי, 2009 13:59

    אני ממש אוהבת לקרוא בבלוג שלך
    ואפילו שמה שלבשת בתמונה לא הטעם שלי אהבתי את זה עלייך


    נשיקות:-*

    ודרך אגב מוזיקה אני גם אוהבת

    השבמחק
  7. אני אוהבת איך שאת כותבת.
    ואני שמחה שאת כותבת פה דברים שהם לא רק בגדר של אופנה...

    אני גם אוהבת מוזיקה :] ואני חושבת שמוזיקה ואופנה הולכים ביחד. בדיוק אתמול קראתי ציטוט אני לא זוכרת מי אמר את זה - " מוזיקה ואופנה - שניהם באים מאותו מקום של יצירתיות "
    באנגלית זה נשמע יותר טוב :]

    יום טוב ! אהה ו.. אהבתי מאוד את ההאוטפיט !

    השבמחק
  8. אפקט הוזלין על העדשה- גדול.

    אני בכלל בעד אפליה מתקנת לוזלין

    השבמחק
  9. אהבתי את האאוטפיט מאוד, כל הצבעים החומים והחרדלים מאוד יפים לך
    רק הייתי מוותרת על החגורה :)

    השבמחק
  10. קודם כל המכנס מושלם , אמא שלך מוכשרת ! שנית ממש אהבתי שכתבת ככה , על מה שבא לך בלי להתפשר , זה הבלוג שלך תעשי כרצונך ותנצלי טוב טוב את מצב המובטלות שלך . פעם אחרונה שהייתי מובטלת כל כך חרדתי למצבי שסתם הייתי כל היום במיטה עם רחמים עצמיים במקום לנצל את החופש הנפלא הזה (כל הקטע הזה של לעבוד כל היום הוא הזוי לחלוטין)

    השבמחק
  11. אנונימי13 מאי, 2009 23:30

    דוקו אביב הסתיים היום (ממש ברגעים אלה!)

    השבמחק
  12. לאנונימי האחרון - דוק אביב זה עד יום שבת 16.5, כך שיש עוד מזן ללכת.

    תודה לכולם על התגובו תהכיפיות.
    ואני שמחה שאהבתם גם את הפוסט הלא אופנתי והייתי לפעמים רוצה לחשוף יותר אבל זה פומבי מדי, אז אני משתדלת רק מה שאשפשר.תודה גם על המכנסיים הצהבהבים שלי, רציתי ללבוש אותם כבר מסוף הקיץ שעבר ולא יצא.

    נשיקות

    השבמחק
  13. אנונימי14 מאי, 2009 07:42

    את דוגמנית?

    השבמחק
  14. זאת הפעם הראשונה שאני מגיבה למרות שאני מאד אוהבת את הבלוג ויוצא לי להכנס לעיתים קרובות...
    אהבתי את המכנסיים הצהובים!!!!
    וזה בסדר, לדעתי, להכניס קצת עומק לבלוג. אחרי הכל אופנה זו אמנות ( :

    השבמחק
  15. מתחת לסנטר יש שבילים שמובילים לכל חלקי העיר?! מה את אומרת?! עכשיו אני מצטערת שלא הלכתי גם כן לסיור שם... אני הייתי במסגרת אותו אירוע בסיור במושבה שרונה והיה נחמד...

    השבמחק
  16. אנונימי14 מאי, 2009 17:21

    תמונות מקסימות!
    ונקווה שלכולנו יש עוד תחומי עניין חוץ מאופנה, אופנה רק מוסיפה חן לחיים שכבר יש לנו

    השבמחק
  17. ספי, גם אם את לא כותבת על אופנה, פשוט כיף לקרוא את הפוסטים שלך כל פעם מחדש. צורת הכתיבה שלך סוחפת ותמיד משאירה טעם של עוד.
    בכל מקרה, המכנס מקסים, והתמונות מהממות!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!