בסימן לחות וצבע – הביקור בנמל

אין לי בדרך כלל סיבות טובות ממש לבקר בנמל. לא השופינג, לא הבילויים הצפופים לא מושכים אותי לאזור. אבל השבוע עליתי על האופניים והחלטתי לקפוץ לאיזור, למרות הלחות המטורפת שיש באוויר. הלחות איומה, אבל הים מהמם, בעיקר בזמן השקיעה. החלטתי לנסות את המצלמה החדשה שלי, שסוף סוף הגיעה, לצייר ציור באירוע creart של סווטש וכמובן לבקר חברה. היה מאוד כיף לראות אנישם מציירם והיה בזה משהו מאוד נעים. לעמוד על גשר עם כן ציור ובד, להרגיש את הרוח הקלה ולנסות להוציא משהו סביר מעשה ידי, לא שהצלחתי להתרכז יותר מדי, אבל את התוצאה הכמעט מושלמת ניתן לראות בתמונה האחרונה. לא הייתי קוראת לזה משהו סביר במונחי הביקורת שלי על האמנות, אבל זה בהחלט בצבע הנכון.

הציור המנוקד ובעל הפסים שלידו אני עומדת בשתי התמונות הראשונות, הינו יצירתה של חברתי תמר וכמו שהיא מגדירה אותו הוא “ לפנכם העבודה היפה ביותר תחרות. ציירת שהלכה עם האמת האומנותית שלה שקראה תיגר על חוקי האסטטיקה. כמו גדולי האומנים היא כ"כ אוונגרדית שבימיה לא תזכה להכרה לה היא ראויה”. - ציטוט שלה.IMG_0037

IMG_0040

IMG_0041

IMG_0049 IMG_0054

IMG_0069

בתמונות: גופיה מזויה באלנבי, חצאית מזרה קידס (ישנה). סנדלים של פורנרינה וצמיד משוק בצלאל.

זאת הייתה הזדמנות נהדרת לנסות את המצלמה החדשה בצילום בערב, בתאורה של שקיעה ולדעתי היא עמדה בזה בהצלחה. היא קצת יותר מורכבת מהמצלמות הקודמות שהיו לי, כך שעוד יקח לי זמן להבין אותה יותר טוב. בנתיים ניתן לראות מהו הצבע החשוב, החזק והשולט בציור שלי.

לבשתי את השילוב האהוב עליי, אדום עם אפור, כי כמו שניראה לי שכתבתי לפני כמה חודשים, כשכבר הופעתי עם החצאתי הזאת בבלוג, אדום הולך מעולה עם אפור. פחות דרמטי מאשר עם שחור ויותר מתוחכם מאשר עם לבן. שילוב של אדום ולבן יוצר אצלי תחושה של פולקלור. טרנד הפולקלור היה מאוד אין בקיץ הנוכחי (הלוואי ואני כבר אוכל להגיד “בקיץ האחרון” עליו) וחלק מהרשתות, ובניהן זארה ובוטיק קאלה, הוציאו פריטים באדום ולבן המזכירים מראה כפרי עם רקמות עדינות.

לא שהייתי ממש ממליצה לכם להפוך את הנמל למקום הבילוי הקבוע שלכם, אבל לעיתים זה יכול להיות נחמד. שבוע מעולה ותודה רבה לתמר על הצילומים ואולי הקללה שבגללה לא נותרה אף תמונה מכל הסטים הקודמים שהיא צילמה אותי, הוסרה סוף, סוף.

תגובות

  1. פוסט מהמם
    תלבושת מהממת
    ציור מהמם

    תתחדשי על המצלמה!

    והים אוי,הים

    השבמחק
  2. תמונות ממש יפות. במיוחד אהבתי את השלישית עם כל התנועתיות המטושטשת סביבך. תתחדשי על המצלמה :)

    השבמחק
  3. אהבתי את הביטוי "זמן השיקעה" :)
    אני מאמצת...

    השבמחק
  4. תמרנגולת - תודה, תודה. היה כיף.

    שי - נחמד לשמוע את זה ממך. לך בעצמך, יש תמונות יפות.

    kalba - מה לעשות שאני מקלידה גרוע וגם לא יודעת לעשות הגהה. מזל שיש אותך.

    השבמחק
  5. האמת שגם אני לא מתלהבת מהנמל, והשנה דווקא ביקרתי שם די הרבה. הדבר היחידי המעניין שם זה מידי פעם שוק-איכרים או שוק-יד שניה. וכבר מצאתי שם דברים נחמדים ביותר!

    הרעיון של לצייר באמצע הנמל מול הים נשמע לי מטריף, באסה שלא שמעתי על זה קודם..

    ואני חייבת לציין שהציור ה'אוונגרדי' של חברתך דווקא ממש עשה לי את זה! (:

    השבמחק
  6. אני לגמרי מסכימה איתך בתיאור של האפור והאדום.זה שילוב באמת מוצלח,ואני חייבת להגיד שבהתחלה הייתי בטוחה שהגופייה שלך מזארה. אני חושבת שאני אקפוץ לביקור בחנות הזו,זויה.תוכלי לתת לי את הכתובת המדוייקת בבקשה?
    התמונות נהדרות וגם הציורים שלך ושל חברתך,נורא אהבתי את הציטוט שלה :)

    השבמחק
  7. אין על "זויה"... המכון שבו אני עושה פילאטיס נמצא מטר משם, ויוצא לי לבקר שם לפחות פעמיים בשבוע לראות מה חדש בתחום החיקויים של אמריקן אפרל ב-20 שקל :)
    (בלוסום - אני מרשה לעצמי גם לענות - הכתובת היא אלנבי פינת רחוב ברנר) :)

    השבמחק
  8. מורן - גם אני שמעתי ששוק האיכרים זה מאוד מגניב, ואפילו חברות לשי כבר קנו םש תפוחי אדמה סגולים ומיני ירקות לא קונבנציונאליים. אשתדל לנסות גם.
    אמסור לתמר את הערכתך לעבודת האמנות האל מותית שלה.

    blossombutton - יש משהו בפריטים האפורי םשגם כשהם זולים הם ניראים יקרים יותר. למדתי את זה כבר אחרי כמה פריטים אפורי םמוצלחים שלא עלו הרבה. הציור לשי לא זכה להיות מוצג בשום מקום, לצערי, אבל כן הציור והציטוט של תמר הם משהו מיוחד, ממש כמותה. תודה רבה!

    shelly peleg - צודקת לגבי "זויה", אבל הם טובים רק לקיץ כי כנראה קשה לייצר בגדים זולים בחורף שגם יראו טוב. שמעתי את זה כבר מהרבה אנשים שעובדים ברשתות הישראליות וזו הבעיה. בנתיים נהנים בקיץ. תודה על הכתובת לבלוסום. נשיקות!

    השבמחק
  9. תתחדשי על המצלמה!! היא בהחלט עושה את העבודה..
    השילוב מקסים! האדום משתלב מעולה עם האפור..

    השבמחק
  10. איזה מגניב! כן ציור וצבעים ^ ^ נשמע ממש מתאים ועוד בשקיעה! גם להתלכלך יכול היה להיות מהנה.
    שילוב שאני אישית מאוד אוהבת, אדום ואפור, נותן לי הרגשה של חורף..

    ואין כמו הים, והריח שלו!

    השבמחק
  11. אדוה&לימור - תודה רבה, רק התחלתי עם המצלמה החדשה. הולך להיות מהמם.

    Loni - תודה רבה! האמת היא שלא ממש יצא לי להתלכלך וגם בגלל שהכל שם היה נורא נקי ולא ממש התאפשר לעשות שם בלגאן, אבל היה כיף.
    לגבי אדום ואפור של חורף זה ממש עושה לי את אותה האסוציאציה גם. קצת בא לי שהוא יבוא כבר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!