אולי אני מתגעגעת למשרד

IMG_0194

אחרי שהצטלמתי לפוסט הזה והבטתי בתמונות פתאום הבנתי שאולי יש להן משמעות יותר עמוקה מסתם לשחק תפקיד של אשת קריירה לצילומים לבלוג. המחשבות בנושא האם אני מתגעגעת לעבודה במשרד לא מרפות ממני מאז אתמול. האאוטפיט הזה התאים לצילום בשד’ רוטישילד, מרכז העסקים של תל אביב כי הרגשתי שהאפור הרציני הזה מסמל עבודה במשרדים, קריירה ולבוש להצלחה, כפי שמתארים אותו כל מיני סטייליסטים שעוזרים לאנשי עסקים להראות סביר. לפני שראיתי את הצילומים לא חשבתי על לחזור לעבוד במשרד, או לא הייתי מוכנה להודות בזה בפני עצמי. איך יכול להיות שזה משהו שקצת בא לי לעשות, אחרי השחרור הגדול מהעול הזה באביב האחרון?

האמת היא שלעבוד בבית זה מאוד נחמד אך לא מחוסר חסרונות, כפי שכבר הספקתי לגלות אחרי חצי שנה של פרילאנסריות. אין אנשים לפטפט איתם בזמן העבודה, ואי אפשר להתלבש. כמובן שחברים למשרד מוחלפים מיידית בחברי הפייסבוק הנאמנים ועניין הלבוש נפתר כאשר הולכים לפגישות, או לארוחת צהריים. אבל עדיין, אפילו הסדרה “MAD MEN” עושה לי חשק למשרד. אל תטעו, איני חושבת שיש לי סיכוי להתלבש כמותם, הרי ברוב המשרדים המוכרים לנו לא נמצא מתלבשים שעונים לפנטזיה שלי על אופנה משרדית. באאוטפיט שאני לובשת פה יש מענה כלשהו לפנטזיה ובא לי לממש אותה, קצת.

IMG_0187

IMG_0192

IMG_0193

IMG_0197

IMG_0196

IMG_0213

IMG_0202

IMG_0214 IMG_0207

IMG_0216

IMG_0215

בתמונות: שמלה וחגורה מעשה ידי אמא שלי, נעליים מהחנות האהובה עליי בקינג גו’רג’ שאני חוששת שעומדת להיסגר (רק אל זה!!!), תיק מתנה מאמא, שרשרת מדיווה וצמיד משוק בצלאל.

אין מה לדאוג, את העבודה שלי מהבית אני מאוד אוהבת וברור לי שהאשליות על כמה כיף לעבוד במשרד יתנפצו כמו אגרטל זכוכית שנופל מאדן החלון כאשר אתנגש חזיתית בשעות הנוספות הלא משולמות, בהיררכיה מעיקה, בתהליכים איטיים ובשגרה. חיי הזוהר של האנשים העובדים ישארו כניראה רק בדימיוני ובסדרות טלוויזיה מוצלחות, ואת “בגדי העבודה” שלי אמשיך, כניאה, ללבוש רק לפגישות . ומי שאוהב את הסדרה, רק שתדעו, שקראתי של- MAD MEN צפויה גם עונה רביעית.

תודה לרוח ברוטשילד על האפקטים ולצלם על התמונות.סופ”ש נעים ואל תחשבו על עבודה, תשאירו את זה לי.

תגובות

  1. נראה מקסים ולא, אל תתגעגעי לעבודה משרדית.

    השבמחק
  2. השמלה ממש יפה והכל נשמע ממש מוכר. גם בי מתעורר לפעמים החשק לאאוטפיט משרדי אלגנטי, במיוחד כשמסתובבים באיזורי עסקים בחו"ל...עד שאני נזכרת כמה אני חיה טוב מאז שעזבתי את המשרד ועברתי לבית :)

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את השמלה והשרשרת!

    השבמחק
  4. אני חייבת לציין שאמא שלך פשוט מוכשרת!
    הצילומים יצאו מקסימים, ואל תדאגי. יעבור לך. (:

    השבמחק
  5. וואו ספי! השמלה מהממת ומונחת עליך בצורה מעולה.
    והשרשרת מדליקה..
    אגב, רזית מאוד או שזה סתם נדמה לי? בכל מצב, את נראית נהדר :)

    ובקשר לעבודה.. כן, זה נראה ככה לפעמים, לרגעים, אבל זה מייד חולף, מנסיון :)

    השבמחק
  6. גם אותי תוקפים לעיתים געגועים למשרד וללהתלבש בבוקר לעבודה אבל זה עובר מהר , אין כמו בבית (:

    השבמחק
  7. שמלת יחנה מעשה ידי אמא זה עדיין שמלת יחנה
    :0)

    השבמחק
  8. מאוד אהבתי את התמונה שמצולמת מלמטה על רקע המגדל!! מהממת

    השבמחק
  9. ChickPea - ברור שאני לא מתכוונת להתגעגע לשום מקום כזה, אבל הבגדים שאפשר ללבוש למשרד שווה זה תמיד כיף. בא לי משרד שווה בכל זאת.. תודה רבה על התגובה, כרגיל.

    אלינור - תודה רבה! איזה כיף שיש עוד אנשים שחושבים כמוני והם בעיקרון לא עובדים במשרד. זה מאוד מוזר כי כל החברים שלי כן הולכים כל יום לעבודה.. באיזורי עסקים בחו"ל הייתי לאחרונה רק בסין ושם זה לא ממש עשה לי חשק :)

    Little Black Dress - תודה רבה, כיף לשמוע, כי זה מראה מאוד לא רגיל אצלי.

    מורן. - תודה, אני גם מקווה שזה יעבור לי. אני אמסור לאמא שלי, למרות שהיא בטח כבר קראה פה.

    standing ovation - תודה, יקירתי. בסוף לא נפגשנו וזה חבל. אני עדיין רוצה.

    Galit - Lynn Stiklaro - יקירתי, תודה רבה! לא ניראה לי שרזיזתי, אויל זה האיפור או הלבוש שעושה אותי יורת רצינית ומחוודת פנים.. :) בכל מקרה, אנ ימקווה שזה יעבור לי ואנ יעדיים חושבת על זה למרות הכל. זה מדהים איך רוב הבלוגירות שמגיבות לי פה גם עובדות בבית. זה כניראה אומר משהו ובעיקר את זה שיש זמן חופשי או יותר זמן לבלוגינג כשעובדים בבית.

    יפית כדורי - סטייליסטית אישית - כנריאה זה נכון. כלשבתי את זה קצת נזכרתי בפוסט שלך על הסידרה דמג'ס והלבוש שלהן. תודה רבה על התגובה!

    hello kitty - זה לא שמלת יחנה, היא פשוט באמת מבגרת אותי. סורי שהברזתי אתמול. נשיקות :)

    שיקסע - את לא מבינה איך שימחת את הצלם, הוא כל הזמן אמר לי שהיא מהממת ואני כמעט ולא הכנסתי אותה לפוסט. תודה!

    השבמחק
  10. oooomg! so beautiful! for a moment i thought u were kate blanchett so beautiful do you shine.

    השבמחק
  11. אני רואה דמיון מסויים בינך לבין סיליה מהעונה האחרונה של ANTM (לא יודעת אם את צופה), גם החיצוניות וגם בטעם בלבוש.

    http://stylephilosophy.blogspot.com/2009/06/remember-celia-ammerman.html

    השבמחק
  12. the_kitten - thenk you very much. some people say i look a bit like her sometimes. kisses

    curly - תודה רבה על הלינק. לא מכירה את השחקנית, אבל היא מהממת, לפחות ממה שאפשר לראות בלינק. זו מחמאה, כמובן. תודה ונשיקות.

    השבמחק
  13. מאוד מחמיא לך הלוק הזה!

    נשי ומתוקתק...
    כבר הבחנתי בכשרון של אמא שלך בפוסטים קודמים, מסרי לה מחמאות!!

    השבמחק
  14. ספי,
    מצטרפת לכל התגובות, אין סיבה להתגעגע לעבודה במשרד.
    ואני בניגוד לרוב הבנות, עובדת במשרד במשרה מלאה ורק מחפשת דרך לצאת...
    תהיי חזקה ועצמאית ותדבקי בדרך שלך!

    השבמחק
  15. ספי יקירתי את נראית מקסים והסנדלים האלו סופניים ביופיים! החנות האהובה עליך בקינג ג'ורג' היא במקרה נעלי עדן? איפה בדיוק ברחוב היא ממוקמת?

    ולגביי העבודה במשרד - הזדהיתי עם מה שכתבת, אם כי אני עם כולם פה בדעה שהגעגוע חולף מהר מאד ברגע שחוזרים למציאות המשרדית ההיא...
    גם אני לפעמים מהרהרת נוגות בלבוש המשרדי ההוא שבמשך שנים אפיין את ההופעה שלי, במניקור המושלם שלי דאז. כן, אני מתגעגעת לפעמים למכנסיים המחויטים ולחצאיות המפונפנות, ולימים שבהם הידיים שלי לא היו שחורות מהעבודה שאני עושה.
    אבל כשאני נזכרת במועקות שהיו מנת חלקי, בהיררכיה, בתככים, במתחים ובסכינים בגב, אני מעדיפה לחזור אל הג'ינס או המכנסיים הקצרים ואל הציפורניים נטולות הלק והזוהר שלי. אין על עצמאות. אין על הגשמה עצמית. זה יותר מכל אאוטפיט :)

    השבמחק
  16. Noa - תודה רבה. הלוק המתוקתק והנשי הזה חדש גם לי.

    פטיט לולו והרפתקאותיה בעולם האופנה - תודה רבה על התמיכה. הכל תמיד ניראה יותר טוב כשאין לך את זה. נשיקות.

    !Ugly Jewelry - תודה רבה יקירתי. אני תמיד שוכחת מה המספר המדויק של חנות הנעליים, אבל זו אחת מחנויות הנעליים האלה שיש בהן מלא קופסאות על הרצפה.
    נורא ריגשת אותי עם הסיפור שלך ואני שמחה מאוד שאת שלמה עם מה שאת עושה עכשיו. עצמאות זה יותר מאאוטפיט, אלה אכן מילים השהאירו אצלי משהו. תודה.

    השבמחק
  17. וואו כל כך יפה לך אפור
    ואסוף
    והשילוב עם החגורה והנעליים חבל על הזמן!
    שיחקת אותה בענק,מתאים לך משרד ;)

    השבמחק
  18. מהמם מהמם מהמם1 אני ממש אוהבת את איך שאת לבושה ואת השיער האסוף. ממש יפה לך הסגנון המהוגן1 כבוד! אני אראה כמו ספרנית רוסייה בבגדים כאלו...אגב, מזדהה איתך עם המחשבות על משרדים, אבל נראה לי שבשורה התחתונה אין למה להתגעגע...

    השבמחק
  19. אכן סיבה מצוינת לצאת לעבוד מחוץ לבית. אבל לא בטוח שזה שווה את זה. הלוק בכל אופן, הולם אותך להפליא

    השבמחק
  20. אוהבת את הלוק הזה, מצד אחד באמת משרדי, מצד שלי לא חנוק, מאוד מתוחכם..

    השבמחק
  21. blossombutton - תודה רבה, יקירתי. אולי באמ תמתאיםלי משרד, אבל ניראה כי כולם כאם אומרים שלא כדאי לי. נשיקות.

    kalba - אני שמחה שאת מבינה אותי. תודה על המחמאות על המראה המהוגן, לא תיריא אותי ככה הרבה. באמת אין מה להתגעגע.

    שתיים - תוד רבה גם על התזכורת שזה לא שווה את זה, ממך זה נשמע עוד יורת אימן ונכון. המראה קצת מפתה לחזור, זה נכון.

    Nina - תודה מותק, הלוק המתוחכם הזה כניראה ישאר רק במסגרת הבלוג בנתיים.
    לגבי חנוק, זה בטוח לא משהו שהייית לובשת אי פעם.

    השבמחק
  22. These pictures look like New York... Love the red shoes!

    השבמחק
  23. Gima - thanks , but unfortunately it's just Tel Aviv, the best city in the world

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!