תקציר שבועי

IMG_3095

האמת היא שלבשתי את זה עוד ביום חמישי בערב כשהלכתי לחברים לשחק מונופול. גיליתי השבוע את מונופול כמשחק גאוני לשעות לילה מאוחרות לצד כמה פיצות והרבה קולה זירו. הייתי אומרת שלשחק מונופול זה הדבר הכי מגניב לעשות בימי החורף כשאי אפשר לצאת החוצה, אבל אז לא יהיה במשפט הזה כל קשר אלינו. רק עוד משפט על מונופול, כי הרי תחשבו שזה משחק נורא משעמם, אבל זה רק כי אתם לא משחקים עם האנשים הנכונים. בתוך שניות ובהינף קוביות אפשר להיות בעלים מאושרים של פרצוף שמח וזדוני שסופר את השטרות ובתוך שניה צריך למכור את המלונות האהובים והחמודים שלנו ברחובות באר שבע כדי לשלם חובות. זה מדהים איך אפשר להישאר ערים עד אחרי 2 בלילה ואיך כל משחק כל כך שונה מזה ששיחקנו קודם. וכן, השבוע היו לנו שני לילות מונופול.

בכלל היה זה השבוע  די עמוס ביציאות, עבודה ובילויים. ניראה לי שכבר כמה זמן לא כתבתי ממש על עצמי. אז הנה. הייתי במפגש בלוגרים של מועדון הכושר curves לנשים בלבד שאני מתכוונת לנסות ביום ראשון. יש להם קונספט מעניין שמתרכז בבריאות כמטרה עליונה ולא רק יופי ומראה חיצוני ולכן אין להם שם מראות, אשמח לספר איך היה. עבדתי הרבה, גם על פרוייקט מגניב שאני ממש מקווה שייצא לפועל וישעשע את כל הבלוגוספירה, הצטלמתי לסרטון לאחד הלקוחות שלי שאותו אני לא רוצה שתיראו, אכלתי בסלון, המסעדה של אייל שני בסוף העולם של תל- אביב (נחלת יצחק), שיחקתי מונופול שני ערבים ובטח היו עוד אינספור דברים שתפסו את תשומת ליבי כמו זה שמצאנו “שנדי” (זה לא היה כל כך קל למצוא) בסופר זול גבירול ושתינו אותו להנאתנו. כמה ניינטיז, ככה טעים.

IMG_3102
אתמול – סוף ,סוף הגענו להרפתקאותיי ביום שישי – בבוקר יצאתי לרחוב בבגדים של יום חמישי בערב והזדעדעתי מכמה חם יכול להיות. לא הסכמתי לוותר על הג’קט כי הנחתי שברגע שהשמש תשקע יהיה לי קר. היום התחיל במפגש מרגש עם אמא שלי החמודה שהגיעה לעיר ועשתה לי שופינג שכלל מגפונים מזארה (שמהם קיבלתי את השקית שיכולתי לדחוס לתוכה גם את הג’קט החם!!), קלאץ’ הורס ואפילו כוונות לקנות לי עוד דברים, אבל החלטתי שגם לכל שופינג טוב יש גבול. אחר כך פגשתי את ידידי היקר יואב לקפה ב”גינצבורג” שבו מגישים פרנץ’ טוסט נורא טעים, אבל נורא קטן יחסית למחירו הלא קטן - 38 ש”ח. זה הזכיר לי כמה כיף זה להכין פרנץ’ טוסט בבית ושלא נשארים רעבים אחרי שמסיימים לאכול. אפילו כבר קניתי סירופ מייפל אורגני בשבוע שעבר. הארוחה הלא משביעה הובילה אותי לביתי, שם נרדמתי לאיזה ארבע שעות של שנ”ץ משובח שמטרתו היתה להוציא ממני את כל שאריות העייפות של השבוע האחרון ולאפשר לי הנאה צרופה במסיבת” kik-ass karioki” באוזן בר. במסיבה היה באמת כיף ולבשתי את הפריטים החדשים שקניתי עם אמא, שיום אחד תכירו גם אותם. חזרתי הביתה אחרי השעה 4 ולא, לא שרתי כלום כי אין לי אומץ ואני לא יודעת לשיר. השעשוע הבא שאני רוצה זה תוכנת קריוקי ביתית עם מיקרופון כדי שאוכל להתאמן, זו הייתה המסקנה שאיתה סיימתי את הערב אחרי שראיתי כמה פרפורמרים חמודים, כמה ממש גרועים, כמה מביכים וכמה כוכבי על ממש!

IMG_3116

IMG_3107

IMG_3096
בתמונות: ג’קט, גרביונים, סרט לשיער, שרשרת פפיון: H&M, שמלה: חנות בבוגרשוב (משנה שעברה שאפילו כבר הופיעה בבלוג), פלאטס: מקינג ג’ורג’.

מקווה שנהנתם מהחוויות שלי וממראה הילדה שברחה מפנימיה יוקרתית שיצא לי לסגל לעצמי בעזרת האאוטפיט הזה. אני מאוד אוהבת שמלות רכות עם שרוול ארוך בחורף וג’קט צמר מעל. רק חבל שלא ממש קר בשביל זה. חשוב לציין שאין לי אומץ להסתובב עם הפרח בשיער, אבל הוא התאים לי בול לצילומים ותודה רבה לליאת שהביאה לי אותו מז’נבה הרחוקה והקרירה.

שיהיה לכם שבוע מושלם ושיקרו בו דברים ששווה לכתוב עליהם.

תגובות

  1. פעם אהבתי מונופול, אבל מה שנחרת בתודעה ובזיכרון שלי למרות זאת הוא שסה"כ זה משעמם. אולי גם אני לא מצאתי את האנשים הנכונים.
    האוטפיט שלך נראה דיי כבד, יותר מידי צמר, לפחות בשלב זה של החורף, שלא כל כך מתאים, לדעתי, ליום שטוף שמש.
    ובקשר לפרח בשער- כדאי לך לנסות ללכת איתו, הוא מקסים.
    אני בטוח שאם תחליטי שאת רוצה, עוד תתרגלי.

    השבמחק
  2. התמונה האחרונה מקסימה בעיניי. האור נופל שם בצורה כל כך עדינה חורפית מחממת(-:
    אני אוהבת סרטים עם פרחים, מאוד עדין בעיניי. את יכולה לעשות לו הסבה כדי שתוכלי להסתובב איתו...סרט רגיל, קולר לצוואר, כמה ליפופים על חגורה, צמיד...

    ושוב יוצאת שמנמנה מקצועית ושואלת איך היה בסלון? האם כל כך היסטרי וטוב ששווה את ההוצאה הכספית ששווה למחצית שכה"ד שלי לזוג?

    השבמחק
  3. או, מונופול! כמה שנים שלא רבתי עם אחותי מי תהיה הבנק או ניסיתי להגניב לעצמי מאיות כשהיא לא רואה... כולי קנאה. מונופול זה אדיר.

    והשמלה שלך גם כן אדירה. אבל בחיי שאין לי מושג איך הצלחת להסתובב ככה בחום של הימים האחרונים ואני אפילו לא מדברת על הג'קט, בשבילי גם שרוול ארוך וגרבנים זה הרבה הרבה יותר מידי. את נפש אמיצה.

    השבמחק
  4. אהבתי את האאוטפיט, אם כי אני מסכימה כי הוא מתאים יותר ליום חורפי נטול שמש. הסרט בשיער מקסים בעיניי והייתי בטוחה שבאמת הלכת איתו..
    כדאי לך לנסות, אחרי הפעם הראשונה זה יהיה יותר קל (את בלוגרית אופנה, שכחת?). שיהיה לך שבוע מקסים!

    השבמחק
  5. the eye - יקירי, לא היה לי חם מדי ובערב כשהרכבתי את האאוטפיט הוא היה ממש בול. בבוקר הלכתי בלי המעיל, שאיתו רק הצטלמתי ולא היה לי חם. הפרח בשיער - אני אחשוב עליו ובנתיים בא לי עוד מונופול...

    חן - תודה רבה על ההצעות ואני שמחה שאהבת. אני חושבת שאני אשמור את הפרח הזה כמו שהוא ובטוח אוכל להסתובב איתו פעם, אם אתגבר על הלחץ שהוא עושה לי בראש.
    לגבי הסלון - אני לא חושבת שזה שווה את הכסף, זה יקר מדי והאוכל בסך הכל טעים וכיף שם אחרי כמה כוסות יין. עדיף ללכת למסעדה קמת פחות פלצנית. גם יש שם קצת אווירת "חפלה" ואני לא יודעת אם את בעניין של זה.

    יוד - תודה רבה אבל זה בכלל לא עניין של אומץ, כניראה שיותר קר לי. לא הלכתי עם הג'קט בזמן שהשמש הייתה בשמיים ושמלה בלי גרביונים בחורף זה בכלל בלתי אפשרי.

    לירז - תודה רבה. אלבש את זה שוב כשיהיה קר. היה לי מאוד נוח ולא כל כך מובן למה צריך ללבוש את זה כשאין שמש. ראיתי ביום שיש אנשים עם גופיות, אבל בשבילי זה לא היה מספיק חם.

    השבמחק
  6. זה בא בימים, לפעמים אני מסוגלת להסתובב לי תחת שמש קופחת בשכבות ולפעמים מספיקה המחשבה על לצאת מהמזגן כדי שאני ארגיש שאני מתאדה.
    לגבי גרביונים אני מסכימה, רק שהבעיה היא שעדיין לא חוייתי השנה חורף.

    השבמחק
  7. אויש הסרט בשיער יכול היה להיראות כל כך רע, והוא לא- הוא מקסים. כל הכבוד לליאת. וחבל שזה היה רק לצילומים. את צריכה להסתובב ככה.
    לגבי הפרוייקטים- את בהחלט מג'גללת המון כרגע, אבל אני באמת מקווה שההוא-שדיברת-עליו-שישעשע-את-הבלוגוספירה יצא לפועל
    בדיוק ביקרתי הערב באחת החנויות שלהם ואני כבר זוממת על מלא פריטים שיופיעו בבלוג.
    יהיה טוב.

    השבמחק
  8. השמלה שלך פשוט אדירה.. ולמרות החום באותו יום שישי, אני דווקא ממש אוהבת את הלוק הזה, צמרירי משהו.
    ובקשר לפרח בשיער, הוא פשוט מדהים את חייבת להסתובב איתו!

    השבמחק
  9. נשמע כמו אחלה שבוע. בעלי מאוד אוהב מונופול ולי זה תמיד נראה משחק לילדים. אולי אני אתן לזה עוד צ'אנס עם קצת אלכוהול בצד.

    השבמחק
  10. לוק מעולה.
    אהבתי את הג'קט וגם את השמלה.
    מצטרפת למצדדים בקשת בשיער.

    השבמחק
  11. Dana (MODAna) - חמודה, תודה רבה. הסרט גם לוחץ על המוח, זו בעיה נוספת ללכת איתו הרבה. ולגבי הפרוייקט שהזכרת בכלל שכחתי ממנו וכניראה מרוב שהפגישה ביום ראשון שעבר הייתה כל כך טראומטית, זה ברח לי מהראש. התכוונתי למשהו אחר וניראה מה יהיה. נשיקות.

    marina - אני גם מאוד אוהבת את הלוק הצמרירי משהו הזה בחורף, רק השנה זה לא כל כך קורה הרבה. תודה.

    ושתי - כן, זה היה שבוע מעולה ואני מקווה שהשבוע הזה יהי טוב גם כן. מונופול דווקא טוב לשחק עם אוכל ולא עם אלכוהול כי כדי לעשות עיסקאות טובות צריך לחשוב צלול וגם כדאי שזה יהיה עם הרבה חברים. אבל באופן כללי זה ממש כיף וזה הפתיע גם אותי.

    אנונימית - תודה רבה. הפרח בשיער עוד יחזור.

    השבמחק
  12. הסרט בשיער מקסים, מקסים, מקסים.
    נראית מצויין :)

    השבמחק
  13. ילדה שברחה מפנימיה- אבל עדיין דואגת להתלבש בצורה מקסימה!
    האיילים על השמלה כ"כ חמודים...

    השבמחק
  14. הפרח בשיער פשוט נראה מתאמץ מדי. לעומת זאת, קלעת בול עם השמלה, מותאמת לחורף הישראלי.

    השבמחק
  15. מתה עם התמונה הראשונה.בובה כזו.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!