סיילים זה לבייסיק

IMG_3463נדמה כאילו תקופת המבצעים תגיע לסיומה בקרוב. הגילוי המרעיש הזה הגיע אליי בעת ביקור קצר, מפתיע, כזה שלא הייתי מוכנה אליו בזארה בדיזינגוף סנטר. החנות מלאה בבגדי אביב חדשים, מהממים,דקיקים, אווריריים, פרחוניים ובעלי גוון בז' מרגש. היה לי קשה מנשוא לצאת מהחנות מבלי להניח את כפות ידי השמנמנות על איזה זוג נעלי סירה עם עקב מהמם. נמנעתי בכל כוחי מלהתעטף בטוניקה פרחונית מבד כותנה דק שתעטוף בקרוב אין ספור נשים שלא הצליחו לעמוד בפיתוי וחמדו את מה שלמזלנו לגמרי מותר לחמוד.

יצאתי מזארה בלי כלום וזה היה נורא, אבל שווה את זה. מלבד זה שאני שומרת, כרגע, את מיטב כספי למשהו שיהיה שווה יותר מכל סמרטוט טרנדי ונעים למגע, גם לא ממש בא לי להיכנס כה מהר לאווירה אביבית כשלא חווינו חורף ראוי השנה. אני עדיין רוצה שתהיה לי סיבה להסתובב עם המעיל הפרוותי שלי ולא מתכוונת להתפתות, עדיין, לגווני ה"nude" החצופים של האביב.

בהמשך לפתיחה הזאת אחלוק איתכם גם את הידיעה שלפני שבוע לא ידעתי עדיין שיש משהו ששווה לשמור בשבילו את כספי היקר וכן בזבזתי. אבל מה, היו אלה בזבוזי סוף עונה קטנים ולא מזיקים. ביום כלשהו קלטתי שלא נכנסתי לזארה כבר חודש ימים לפחות. כן, גם אני הייתי בשוק מהתובנה הזאת, והחלטתי ללכת לשם ומיד. בזארה גיליתי פרטי בייסיק מעולים מבדי טריקו איכותיים, ורדרדים ואפרפרים כמו שאני אוהבת. בהתלהבות מזה שהכל כל כך זול המשכתי ב-TNT ושם גיליתי סריג וטייץ חמודים בכלום כסף כמעט  ורק Pull&bear הכשילו אותי בעת ביקורי הלא ברור בקניון רמת אביב ביום שישי שעבר בהשפעת ליה החתולה היפנית. שם קניתי סניקרס פרחוניות בלתי נשכחות מקולקציית האביב במחיר מלא ולא בסוף עונה. אבל אני מודיעה לכם שאלה הם בזבוזיי האחרונים בהחלט. ניראה איך אחזיק מעמד וכמה לא קל יהיה לי.

כך התלבשתי היום:

IMG_3448IMG_3445 IMG_3453 IMG_3454 IMG_3464IMG_3462

בתמונות: שמלה: זארה בסוף עונה, 90 ש"ח , קרדיגן: TNT בסוף עונה, 75 ש"ח, סניקרס: pull&bear מקולקציה חדשה, 170 ש"ח. גרביונים: H&M, מעיל: uniqlo, חגורה: משלמה אחרת ממנגו.

מה שאני בעצם רוצה להגיד זה שמכירות סוף העונה הן הזמן הנכון להתחדש בפריטי בייסיק שיוכלו ללות אותנו גם בשנה הבאה. טייץ נעים, קרדיגן חמים ואפור, שמלת טריקו או טוניקה נעימה. אלה הפריטים שאנחנו נצטרך ללא כל קשר לטרנדים. מגפיים טובים, נעלי סירה על עקב בצבע קלאסי, מעיל טרנץ', ג'ינס טוב. סוודר בז' או חולצות טריקו בכל הצבעים הם הפריטים שאני נוהגת לקנות בסוף עונה. כדאי לכם לאמץ את ההרגל הזה. זה מאפשר לקנות חכם ולהפוך את הארון שלנו לכזה עם הרבה אפשרויות שילוב.

IMG_3463-2 וזה סתם עוד כמה תמונות מהיום:

IMG_3443-2 אני בגן מאיר. היה חם. המעיל זה רק לערב.

IMG_3458-1נוף מהחלון לכיכר רבין קצת לפני שקיעה.

היום גם הספקתי לעבוד, לאכול סושי טוב באופן מפתיע בסאקורה בקינג ג'ורג' (כרגיל שכחתי לצלם וחבל), טבלתי ראש מקלחת בשני בקבוקים של חומץ וחיפשתי לשווא סכין חיתוך לאשכולית. הסכין זה אחד הדברים ההכי חשובים לי כרגע. מקווה למצוא אחד כזה מחר. אה, וגם פגשתי את יואב החמוד מפרוייקט מסלול הישראלי הכשלוני כשהתראיינתי עם ויקטוריה מהסודות ווקלבה מגלאם טאון לתכנית שהוא מנחה בערוץ E. היה נחמד.

לילה טוב!

תגובות

  1. מסכימה לגמרי עם כל מה שכתבת. אני לשם שינוי כן עמדתי בפיתוי ולא קניתי את הסניקרס הפרחוניות, אפילו שהתלהבתי מהם ממש ביום הראשון שהם הגיעו. אם הגיזרה שלהם היתה כמו הסניקרס רטרו האלה מ-קדס אז בטוח הייתי קונה. בכלל, בשנתיים האחרונות אני כמעט ולא קונה בגדים במחיר מלא אלא רק בסוף עונה... ותמיד נשארים הדברים שרציתי לסוף. חברות תמיד צוחקות עליי שאני איכשהו מצליחה "לצוד" את הבגדים שרציתי במחיר הכי נמוך... נשיקות ולילה טוב שיהיה! 

    השבמחק
  2. החורף הזה מייאש אותי ולכן אני מוכנה שהוא ימשך לנצח. כמות הבגדים והתלבושות שלא הספקתי ללבוש עדיין קשה לעיכול, בסוף אצטרך למסור את כל הארון שלי.
    ממש אהבתי את התלבושת שלך, בייחוד את שילוב הצבעים (יש לי חולשה לצבעוני).
    יכול להיות שהייתי מוותרת על הקרדיגן אבל השמלה יחד עם הגרביון והמעיל מקסימים בעיניי.
    אני משתוקקת לפריט אדום חדש במלתחה שלי בזמן האחרון ומעיל אדום זו פשוט אופציה מוצלחת.

    השבמחק
  3. את צודקת, סיילים זה בהחלט הזמן הנכון לקנות בייסיקס.
    השילוב פשוט מקסים יחד והסניקרס שוות את המחיר, עשית לי חשק, אבל אני אתאפק עד הטיול לארה"ב.

    את יכולה למצוא סכין לאשכוליות בדומו אבל תצטרכי למשכן כליה בשביל זה. אם יש לך כח לטיול יש חנות סכינים בשוק לוינסקי, זולה וטובה. אני לא זוכרת איך קוראים לה, אבל יש לה שם של שם משפחה אשכנזי. מקווה שיש לך מספיק פרטים כדי להבין על מה אני מדברת.

    השבמחק
  4. לטבול את הראש בחומץ? נשמע מעניין! מה המטרה של הפעולה הזאת? ועל איזה חומץ מדובר?

    השבמחק
  5. אמנם אני לא מסכימה שבז' הוא צבע מרגש...זה נשמע לי כמו אוקסימורון - בז' לעומת מרגש...אבל מסכימה איתך לגביי קניית בייסיק בסופעונה.
    יש חנות סכינים בנחלת בנימין בערך מול מרקו קאירי שנקראת לובלינסקי. יש מצב ששם תמצאי סכין כמו שאת מחפשת.

    השבמחק
  6. אין לך מושג כמה אני מסכימה איתך.
    החורף שעשה 'קוקו' קצרצר לא מספק אותי בכלל,והטיפ לגביי הסופעונה-מאומץ בחום על ידי.
    השמלה מתוקה ונורא אהבתי אותה עם הנעליים והסריג האפור,קבלי ח"ח :)

    השבמחק
  7. Lilya - איזה כיף לך שאת מצליחה לקנות רק בסיילים. אני בדרך כלל לא הייתי מצליחה להימנע מלקנות ממש בתחילת העונה.
    האמת היא שקניה נכונה עושה את כל ההבדל בניהול התקציב שלנו כל הכבוד לך על זה. אני ממש גאה בך. נשיקות.

    לובה - תודה רבה על התגובה. אני בכלל חושבת שפריט אדום חלק יכול להיות או מעיל או חצאית. אולי זה בגלל שלא יצא לי להניח את ידי על שמלה אדומה מושלמת. החורף זה הזמן לאדום, לדעתי. ממש עושה לי מצב רוח טוב להתלבש במעיל אדום וחמים. לגבי הקרדיגן - קר מדי בלי :) ואני גם אוהבת ורוד ואפור יחד.

    Keren - יקירתי, פעם שנאתי סיילים, אבל עכשיו כשגדלתי והחכמתי אני יודעת איך להתשמש בהם נכון. לגבי הסכינים - אני ביאוש גדול. בכל החנויות אין. בדומו לא בדקתי כי עדיין לא הגעתי לזה, אבל עשיתי מחקר מעמיק ויש רק בחיפה והיא עולה 45 אבל המשלוח עולה 30 ש"ח. מזכיר לי את ההתלבטות לגבי שופינג בגדים באינטרנט. בכל מקרה, אני עדיין מנסה. בחנויות הרגילות של הסכינים שגם הייתי באחת כזאת בקינג ג'ורג' אין. :(

    אנונימי - טבלתי ראש מקלחת או טוש (כמו שאומרים)וזה היה חומץ ביתי רגיל. כל זה למטרת מאבק באבנית שסתמה את החורים.

    !Ugly Jewelry - תודה מיי דארלינג. אני יודעת על החנות בנחלת בנימין אבל לא ניראה לי שיש שם. הייתי באחת אחרת מאותה הרשת בקינג ג'ורג' ולא היה.
    בז' זה צבע מאוד מרגש בשבילי. הוא מודיע על בוא האביב וזה נחמד כי הכל חדש. ניראה כמו סיבה מספקת להתרגש.

    blossombutton - תודה רבה על התגובה. שמחה שאהבת את השילוב.

    השבמחק
  8. השמלה מקסימה, לאחרונה אני מאוד אוהבת צבעים חיוורים.
    המעיל הורס, גם הגזרה וגם הצבע.
    עשית לי חשק לצאת מחר לנצל את הסיילים.
    ומה הקטע של המקלחת בחומץ?!

    השבמחק
  9. העצה שלך, לקנות בייסיקים בסופי עונה, היא אחת העצות הכי טובות שאפשר לקבל לגבי קנייה נבונה, מסכימה איתך לגמרי. ואני פשוט לא מאמינה שהשמלה הזאת עולה עכשיו 90 שקל.. בעונה היא עלתה 200, וכמה שלא רחרחתי סביבה עדיין לא קניתי אותה.. מקווה שעדיין נשארה אחת כזאת אצלנו... אהבתי את מה שלבשת היום, המעיל עשה פה טוויסט רציני!

    השבמחק
  10. כדאי לציין שיש מכירת סוף עונה ב-SWEAR עם מחירים ממש מעולים (פחות מ-40 ש"ח לחצאיות מותן גבוהה החמודות שלהם במיליון צבעים...)- אם כבר מדברים על בייסיק.

    השבמחק
  11. שופינג סייל יצא לך מעולה!!
    מדדתי השמלה הזאת, אבל היא לא ישבה כ"כ יפה, כמו שהיא יושבת עלייך...
    מהמם!

    השבמחק
  12. יואב היה כזה בונבון! מקווה שהוא עושה חיל גם היום.
    הלוואי וינסו לעשות שוב פרויקט מסלול בארץ, ויתרכזו בבגדים ולא בהייפ.
    בהצלחה במציאת הסכין שתשנה את חייך.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!