האנשים של דיזינגוף סנטר במשקפי שמש

IMG_3498

כל מי שמרבה להסתובבב בדיזינגוף סנטר יודע שתמיד אפשר לפגוש שם אנשים מעניינים. אבל כשמסובבים בדיזינגוף סנטר עם מצלמה ומבט של צייד אחרי אנשים עם סטייל יוצא דופן זוכים באמת לראות את כולם. ניתן למצוא שם אנשים מכל הסוגים והם מייצגים הרבה השקפות עולם אופנתיות שמאפיינות אותם והופכת את כל המרקם האנושי של הקניון האורבני הזה לכזה מיוחד. אני מניחה שכל האנשים האלה מסתובבים והולכים ברחובות כדי להגיע לשם, אבל כשהם בפנים זה כבר סיפור לגמרי אחר. הם הופכים לחלק ממשהו.

כל האנשים המגניבים האלה כאן בבלוג שלי זכו לקבל משקפי שמש של אירוקה לכבוד ההשקה של החנות החדשה שלהם בדיזינגוף סנטר אירוקה DC ובימים הקרובים טובי הבלוגרים בבלוגוספירה המקומית שלנו יסתובבו תאבי אופנה וסטייל ברחבי הסטנר ויצלמו את עוברי האורח שימשכו אתשתשומת ליבם. את משקפי השמש המצולמים יזכו לקבל במתנה. האמת היא שיש משהו נחמד בלראות אנשים מופתעים מזה שמציעים להם משקפיים במתנה ורובם מרגישים מוחמאים מהעניין שהם עוררו. ואל תדאגו, אני לא מתכוונת להפוך לצלמת של אופנת רחוב, למרות שאני מודה שאחרי יום הצילום הזה זה די מפתה. אחרי שבחנתי את התמונות בבית, הבנתי שהאנשים שאני בחרתי הם סוג של נגיעה קטנה מעולמות שונים שבכל אחד מהם יש משהו יפה ואסתטי.ספי ספי1 ספי2IMG_3527יש לכם עוד 3 ימים שלמים להסתובב בסנטר ולגרום לבלוגרים הצמאים לשים אליכם לב. הם יקחו אתכם לחנות החדשה של אירוקה, יעזרו לכם לבחור משקפיים, אם תרצו, כמובן  ואז יצלמו אתכם. אם כבר צולמתם או שאתם רוצים לראות איך הכל קורה מקרוב, כנסו לעמוד הפייסבוק של אירוקה DC ותצטרפו. כל העידכונים על מתי הבלוגרים יהיו שם יחכו לכם שם. נשארו עוד 10 בלוגרים ועוד 100 זוגות של משקפי שמש חינמיים לחלק.

אה וזה מה שאני לבשתי היום. אני מודה שמעיל פרווה בתוך הסנטר המחומם היה קצת חמים לי מדי וגם הבנתי שאני לובשת משהו מנומר כמעט בכל יום בזמן האחרון. אני מניחה שהחיבור המפתיע שלי לטרנד הזה כניראה היה ממש טוב. אני מקווה שהוא לא יעזוב אותנו בקרוב.

IMG_3539 IMG_3543 לבשתי: מעיל שאמא תפרה לי, מגפיים: united colors of benetton (הנעליים הכי יקרות שאי פעם היו לי), תיק מניו יורק ופריטי בייסיק אהובים

תודה רבה לכל המצולמים ולכל אלה שיצא לי לדבר איתם ולכל אלה שעוד יייצא לי. המשך שבוע מעולה בסנטר!

תגובות

  1. מאמי יצא מהמם!! אני ממש מתרגשת מהסטינט שלי יום חמישי הקרוב...
    דרך אגב, לגבי ההרגשה שלך שאת לובשת יותר מדי מנומר- אז זהו ש... אם את ממש צריכה, אז אני מוכנה לקחת ממך את המעיל הזה. כאילו... את יודעת, כדי לעזור לך לגוון בלבוש... הכוונות שלי אלטרואיסטיות לחלוטין.

    השבמחק
  2. הנעליים והמעיל פשוט מדהימים! אגב אמא שלך נורא מוכשרת..

    השבמחק
  3. נשמע כייפי. אולי אקפוץ לשם השבוע.
    אפרופו דיזנגוף, מישהי יכולה לעזור לי ולכתוב איפה מה שם החנות ואיפה בדיזנגוף נמצאים הדגמים של פטיט A?
    תודה : )

    השבמחק
  4. יצא מגניב לגמרי! אני לא יודעת כמה עלו לך המגפיים אבל הם מושלמים!

    השבמחק
  5. זה נראה ממש מלהיב. טוב, נו, מאחר שוויתרתי על צילום עצמוני, אני אתעלק על קרן ביום חמישי. את תהיי שם, הבטיחו לי! :)

    השבמחק
  6. איזה בלוגרים יהיו בכל יום? כדי לדעת מתי לבוא

    השבמחק
  7. איך באמת מכניסים עשרה בלוגרים לשלושה ימים? :)
    הצילומים שלך יצאו אדירים ואני ממש מקווה ששלי ישתוו.
    חוץ מזה, אני כועסת נורא כי the eye גנב לי את קרן, זו חברה שלי שעובדת בסנטר ואני רציתי לצלם!

    [היה ממש כיף לראות אותך סוף סוף! אמא שלך אדירה! שלי אמנם תופרת, אבל כל פעם שאני מבקשת ממנה משהו לטעמי היא אומרת "אין בעיה" ועושה משהו אחר שבסופו של דבר אחותי לוקחת כי הוא בלתי לביש בעיני. שלך עושה לך מעילי פרווה. אין צדק בעולם, בחיי.]

    השבמחק
  8. אהבתי מאוד את האאוטפיט, המעיל, הצבע המדהים של המגפיים, באמת הכל!
    אחד האאוטפיטים המוצלחים שלך:)

    השבמחק
  9. Dana (MODAna) - האמת היא שזה באמת ממש כיף. ביום חמישי יהיו הרבה בלוגרים ויהיה כיף. באיזו שעה את באה?
    את המעיל בינתיים אשמור אצלי. הוא כזה חמוד כמו חיית מחמד ממש.

    marina - תודה רבה, מותק. הנעליים האלה זה משהו שחיפשתי הרבה זמן.

    אנונימית ראשונה - את g ששלחה לי מייל? כי אם כן, אז כתבתי לך מייל ממש לא מזמן. תקפצי לסנטר - זה נחמד שם תמיד.

    standing ovation - תודה רבה. הנעליים עלו 250$ שזה המון מבחינתי, אבל זה משהו להרבה זמן. אני ממש אוהבת אותן ובגלל שלא קר מספיק לא נעלתי אותן יותר מדי השנה.

    אנונימי2 - יש 12 בלוגרים ולכן קשה לכתוב מי מתי. כדאי להתעדכן בעמוד של הפעילות בפייסבוק http://www.facebook.com/pages/yrwqh-DC/292143452762?ref=ts

    Yud - את מהממת בעצמך. היה כיף היום וגם אתמול. אמא שלי גם עושה תמיד מה שבא לה, מזל שלרוב זה גם מה שבא לי. אבל זה רק עניין של מזל.

    בתאל ג - תודה רבה, יקירתי. שמחה שאהבת. זה גם הלוק שאני הכי אוהבת הכי נוח וגם מגניב. פרווה תמיד עושה כל אאוטפיט להרבה יותר מהמם ומזל שזה הכי טרנדי עכשיו.

    השבמחק
  10. נעלולה - האמת היא שזה באמת כיף. לא נורא שוויתרת על זה. כאילו כן חבל, אבל יהיה כיף בכל מקרה. נתראה...

    השבמחק
  11. המעיל נפלא מקווה שראית את התמונות בלינק הזה
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3827392,00.html

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!