ואני בכלל לא הייתי בהודו

IMG_3381 אני בכלל לא הייתי בהודו ואני בכלל לא מצטערת על זה. אני לא מרגישה שהחיים באווירת העצלות היו מתאימים לי ואני ממש מתנצלת מראש אם אני מעליבה מישהו בגלל הבורות שלי לגבי התרבות ההודית, אבל לאכול אוכל הודי אני ממש אוהבת. אוכל הודי ממש זול כמו שמגישים ב- 24 רופי, אני אוהבת עוד יותר. ביום חמישי הגעתי לרח' שוקן, שם שוכנת המסעדה, באוטובוס ולמרות שהנסיעה הייתה די קצרה, לא ממש נהנתי ממנה. האופניים שלי שוב עושים בעיות. יותר נכון המנעול וכל התיקון אמור לעלות בסביבות 200 ש"ח אז אני דוחה את זה ליום ראשון. בינתיים גיליתי שנסיעה באופניים חוסכת המון כסף בנסיעות בתוך העיר. בשבוע בלי אופניים בזבזתי יותר מ-100 ש"ח על אוטובוסים, מוניות שירות ומוניות. מעבר לזה, אופניים הם כלי תחבורה הרבה יותר נוח, כי לא צריך לחכות, לא צריך להידחק עם אנשים אחרים וזה גם בריא, ספורטיבי ומחטב. אני יודעת שלנשום את האוויר המפוייח של המכוניות האחרות זה לא בריא ממש, אבל גם כשהולכים ברגל זה בלתי נמנע, לצערי.

בלי קשר לבעיות התחבורה שלי הנוכחות בדרום העיר בטייץ מנומר, מגפונים עם עקב ותחת בחוץ מעוררים את עוברי האורח לחלוק איתי תגובות מעניינות. בעיקרון, באמת היה לי מזל שאף מכונית משטרה לא עברה באיזור כדי לחשוד בי כעוסקת בתחום שירותים מאוד מסויים  כאשר הלכתי לי לתחנת האוטובוס הקרובה של קו 18, בעודי עוטה את הלוק הזנותי שלי. כבר מזמן כתבתי כאן על כל עניין המיניות הנשית והאם צריך לבטא אותה באמצעות הבחירות האופנתיות שלנו. אני יודעת שיש ימים בהם אני קמה בבוקר ובא לי להראות מתוחכמת, יש ימים שבא לי שיהיה לי נוח, אבל יש ימים שבא לי להיות סתם כוסית. הרצון הזה להראות סתם כוסית זה די חדש לי, זה בטח בגלל שאני מזדקנת ועוד מעט להראות סתם כוסית כבר יהיה מדי מאוחר בשבילי. אז לפי התמונות בפוסט זה די ברור מה היה בא לי באותו היום. האמת היא שלהראות כוסית היה גם ממש נוח, אם מתעלמים מתגובות הגברים המטרידים מסביב.

אז אם הפוסט הזה עושה לכם זכרונות מהודו, אני מצטערת. ה"טלי" שלי הייתה טעימה במיוחד ולמרות שלא אכלנו קינוח, כי ידידי יואב לא אוהב את זה עם הבננה והקוקוס, היה ממש נחמד. ניראה כאילו בתוך אולם האוכל בתוך המסעדה לא השתנה כלום מאז תחילת שנות ה-2000, כשהייתי שם לראשונה. הייתי סטודנטית והיו לי חברים שהחליטו שזה רעיון טוב לקחת אותי לשם. יש לציין שהאווירה ההודית קצת עייפה אותי גם אז. אבל היום, אני, כנראה, הרבה יותר סובלנית לדברים שונים, ולאכול אורז ועדשים לארוחת צהריים באווירה הרגועה, אולי הרגועה מדי בדרום העיר, זה משהו שלפעמים נחמד אפילו לי. זה קצת הצחיק אותי שיואב אמר שזה המקום הכי לא טרנדי בעיר. אבל אני מניחה שאם לוקחים בחשבון את זה שהאופנה ההודית לא משתנה כל כך, אז אולי הוא עדיין מעודכן.IMG_3382 

IMG_3387

IMG_3388

IMG_3389

IMG_3394

IMG_3396

IMG_3398

בתמונות: טיץ, קרדיגן ושרשרת: TNT, מגפונים ותיק: ZARA, משקפי שמש: ray ban's.

כבר אמרתי לכם שטייץ, מגפיים וקרדיגן, אלה הם הפריטים שאני  לובשת הכי הרבה במהלך חודשי החורף ה"קריר" שלנו? אם נהיה קצת קר, אני לובשת מעיל מעל, ואם ממש קר, אני מחליפה את הטייץ לג'ינס. בכל מקרה, זה הכי נוח.

תודה רבה ליואב על הצילומים ועל הפעם השניה שאנחנו אוכלים שם. אם זה יקרה שוב ותהיה פעם שלישית שאטריח את עצמי לדרום העיר בשביל קצת אוכל הודי זול, מבטיחה להביא גם תמונות מבפנים. פשוט אווירת ה"שאנטי" כל כך מרגיעה שאין אפילו כח לשלוף את המצלמה.

עד הפעם הבאה….שלום ונשיקות!

תגובות

  1. אין ואין על אופניים! אני תמיד טיפה בנושא הזה. הכי מהיר, הכי חסכוני, הכי סקסי :)
    בלי האופניים שלי אני חצי בן אדם, אני רוכבת עליהם בעקבים, בחום ובקור ולכל מקום כמעט.
    מתי רואים אותך בשמלה המנומרת מיום שישי?

    השבמחק
  2. אני מצטרפת אליך בעניין הזה של הודו. יש משהו שממש לא מושך אותי לשם. אני מעדיפה אירופה או ארה"ב...
    הטייץ שלך מהמם, ויושב עליך ממש יפה!

    השבמחק
  3. הקרדיגן האפור הופך את המראה כולו לSMARTER וממזער לחלוטין את אפקט הסליז. עוברי האורח האלה.. כנראה שאין להם שום מודעות אופנתית :P
    לא הבנתי למה המקום לא טרנדי- בגלל שהודו זה כבר פאסה ושאנטי-באנטי זה הכי אמצע הניינטיז? או שצריך להיות שם כדי להבין?

    השבמחק
  4. Clothes on Trees - לגמרי אין! לתקן את האופניים זה לגמרי המשימה של השבוע הבא. בהצלחה לי עם זה כי אי אפשר לדחות את זה יותר.
    השמלה מיום שישי היא בכלל בהדפס נחש, וכבר הופעתי איתה בבלוג. כאן - http://way2yellow.blogspot.com/2010/01/petit.html

    marina - אני לא הייתי שם אבל יש לי תחושה שזו לא אני. אולי פעם עוד אגיע גם לשם. תודה, הטיץ שמח לשמוע :).

    מרג'ורי מורנינגסטאר - אני חושבת שחוסר הטרנדיות של המקום מתבטאת בעיקר בעיצוב שלו, כאילו כלום לא השתנה שם כבר איזה עשור או יותר. מבחינת השאנטי באנטי זה דווקא נחמד והאוכל שם טעים מאוד, למי שאוהב, כמובן, אוכל הודי. באופן כללי, אני מניחה שצריך להיות שם כדי לראות. ניראה לי שאם לא היית, אז כדאי לך. יש שם צ'אי נורא טעים ומתוק. לגבי הקרדיגן - הוא די מוצלח ובאמת עושה את מה שתיראת, תודה. שבוע נפלא לך!

    השבמחק
  5. nice..

    also lately I´m feeling the sexy look more than the comfy or cool ones.. Also I miss 24 rupee a bit, Tel-Aviv,and you.

    x

    השבמחק
  6. היי מותק. אחלה פוסט. בקשר להודו - אני מסכימה עם מרינה. די לא עושה לי את זה. אני גם ממש אוהבת שילוב של טייץ וקרדיגן, הבעיה היא שכל יום אני עם ג'ינס בגלל העבודה, אז זה תמיד יוצא קרדיגן וג'ינס. הלוק הסקסי (ולא רק הרומנטי) מתאים לך בול, מה גם שמה שאת לובשת באמת הכי נוח. נשיקות ושבוע נפלא שיהיה!

    השבמחק
  7. אני הייתי בהודו(סבא שלי ז"ל היה הודי אבל זה לא היה טיול שורשים) ואני מאד מאד אוהבת את האוכל ההודי,הוא מאד בריא,לא שמן ולפעמים חריף מידי.
    אף פעם לא אכלתי ב24 רופי,שמעתי שיש שם טאלי מצויין.

    *...ולהראות כוסית שמתחלף עם השנים בלהראות פשוט טוב,אפשר בכל גיל.

    השבמחק
  8. חס - הכל כאן אותו הדבר. אני שמחה שאת הולכת על הצד הסקסי, גם איפה שאת עכשיו זה הכי קל! המון נשיקות וגעגועים. קטנתך.

    Lilya - מה שלבשתי באמת הכי נוח, ואני לגמרי מבינה את מהחשבות האלה על הודו. מדינות מתפתחות הן מסוג המקומות שמעוררים סקרנות אבל גם חוסר נוחות. אולי יום אחד...
    תודה רבה על התגובה.

    moran yossef - אני מניחה שאת צודקת לגבי הלהראות טוב בכל גיל, אבל הזמן הזה שניראים בו ממש טוב הוא חמקמק וזה מפחיד.
    אם אף פעם לא אכלת-24 רופי ואת אוהבת אוכל הודי, אז כדאי לך ללכת לשם, יש שם אווירת שנטי ויושבים על הרצפה ואוכל באמת טעים. נשיקות.

    השבמחק
  9. ישר זיהיתי מהתמונה הראשונה שזה ה-24 רופי
    שתי חברות טובות שלי עובדות שם אז יוצא לי הרבה להתנחל. אני גם למדי לאהוב את האוכל ההודי, וכשזה בא לעיתים לא קרובות מדיי זה אפילו ממש טעים. חבל שלא הזמנתם קינוח, יש להם עוגת בגסו מעולה!

    השבמחק
  10. האמת שאם כבר אוכל הודי (שהוא האוכל האהוב עליי אגב) אז לא ב 24 רופי (אכלתי שם אמנם) אלא בטנדורי בככר דיזנגוף. גם קרוב לך יותר הביתה, לא? :)
    ואת נראית חמוד וממש לא זנותית. שומדבר לא יראה עלייך זנותי, ספי יקירתי, הכל עניין של אישיות :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!