מחשבות של יום שישי, או נסתפק בינתיים בסנטר

IMG_3969

כניראה שפתיחתה של H&M עשתה הרבה רעש שגרם לכל האנשים לרצות לעשות שופניג.הגעתי למסקנה הזאת כאשר יצאתי היום לסנטר לכמה סידורים וגם כדי לבחור את משקפי הגיק שיק החדשים שלי והגעתי לדיזינגוף בנטר מפוצץ כמו שהוא לא היה כבר מזמן ביום שישי רגיל. אני מניחה שהם מוציאים את החק שלהם לשופינג על רשתות אחרות, לפחות בינתיים. ברור הרי שכולם רוצים ללכת לחנות המדוברת, אבל באופן כה אבסורדי היא עדיין נמצאת מחוץ להישג ידם של רוב האנשים השפוייים. כל החברים שלי קינאו בי על כך שכבר הספקתי לבקר במעוז השוודי הנוצץ, כי הם דוחים את הביקור שלהם לעוד שבועיים לפחות. אז, הם חושבים, שהבאזז יעבור ויהיה אפשר להיכנס לחנות בלי להרמס. אני לא יודעת אם שבועיים יספיקו כדי להרגיע את עם ישראל, אבל אני אדחה את הביקור הבא שלי, למרות שאני מאוד רוצה לקפוץ לשם שוב.

אחרי צפייה בוידאו בו אנשים פורצים לתוך H&M בטירוף חושים, עצרתי את עצמי רגע וחשבתי. לא מיהרתי לשפוט ולא מיהרתי להתבייש בעם שלי. קראתי את כל הטוקבקים בוואלה. טוב, לא את כולם, אבל לפחות 50 מתוך כמעט 700 שהיו שם הבוקר ונדהמתי לגלות כל כך הרבה שנאה עצמית. אני לא מרגישה שום אחריות או הזדהות עם האנשים האלה, אבל אם זו בחירה שלהם להתנהג בברבריות רק בגלל בגדים,אני אניח שזה פשוט ככה ולא צריך להסיק מזה על כולם. עם ישראל, כפי שהוא מוצג שם, הוא לא ברברי, הוא פשוט פרובינציאלי. אנחנו רק נקודה קטנה על הגלובוס שפתיחת רשת בינלאומית באיחור של 10 שנים לפחות, הזכירה לנו את זה מחדש.

קצת על בגדים, בכל זאת זה בלוג על בגדים ואני רוצה לשתף אתכם באיזה משהו. אני קניתי השבוע 7 פרטי לבוש. זה מספר כה גדול עבורי בזמן האחרון עד כדי כך שבחודשיים האחרונים יחד קניתי פחות מחצי מזה. אבל הפריטים שאני קניתי השבוע עושים את מלתחת הקיץ שלי למושלמת. איני מתכוונת לומר כי לא אקנה יותר כלום, אבל הבנתי שקניתי פרטי מפתח שאת רובם אראה לכם ממש בקרוב. אצל השוודים קניתי 5 פריטים בסיבו רכישות הראשון, עוד לפני שהיה תור לקופות, שזו ההגבלה שהצבתי לעצמי לפני אירוע הפתיחה ובאופן מפתיע הצלחתי לעמוד בה. היה מאוד קשה, אבל התור הארוך מנע ממני סבב רכישות שני. עוד 2 פריטים קניתי בTNT שהשנה הפתיעו בכמה פריטים מהממים ומדוייקים למדי. הסלון שלי ניראה כרגע כמו אחרי ביקור של פורצים אחרי שמדדתי את כל השילובים האפשריים שהפריטים האלה יכולים לספק לי, גם בשילוב עם פריטים שכבר יש לי בבית וכעת הם כולם נחים על הרצפה, הכורסא והספה. ודבר אחרון, קניתי את חולצת הג'ינס המושלמת שלי. היא פריט מפתח בארון שלי לאביב הקרוב.

IMG_3967 IMG_3971 IMG_3972 בתמונות: חולצת ג'ינס להוטת H&M חדשה שעלתה רק 60 ש"ח, בגד גוף GRIP, מכנסי הרמון pull&bear משנה שעברה, פלאטס ZARA משנה שעברה, תיק צהוב מ-century21 בניו-יורק (17$ בלבד) ומשקפי שמש חתוליים מ-ERROCA שקיבלתי במתנה מהרשת במסגרת הפרוייקט אירוקה DC.

היום היה קריר, יחסית, לשאר השבוע ולכן בחרתי באאוטפיט האביבי הזה. בזמן האחרון התאהבתי לגמרי בתיק החרדלי הזה שלי ואני הוכלת איתו כמעט כל יום, עד שימאס. זריקת הצבע הזאת עושה כל אאוטפיט לשמח ואביב יותר. טוב, אותי לא צריך לשכנע בסגולותיו של הצבע הצהוב.

ועוד דבר, בסיבוב בסנטר ראיתי שלכל הרשתות יש קולקציות אביב חדשות ומעניינות. גם בלי השוודים יש מה לקנות פה.

סופ"ש נעים לכולם!

תגובות

  1. אהבתי ממש והגזרה של המכנסיים ממש מחמיאה לך... גם את הקודם מ- H&M ממש אהבתי (:

    השבמחק
  2. האמת שממש הופתענו לגלות שזה מה שקרה בפתיחה, לא האמנו שכך יהיה, אבל מסתבר שלאנשים אכפת...מידי...

    השבמחק
  3. החולצה מוצלחת מאוד (מאוד!) בעיני, אבל אני באמת לא אוהבת את המשקפשים של אירוקה.
    הם תמיד נראים לי כמו ניסיון לשחזר טרנד שהיה מגניב לפני עונה או שתיים.

    השבמחק
  4. ספי, צבעת את השיער? הוא נראה ממש טוב!!
    גם אני לגמרי לגמרי לגמרי אשמח להסתפק בסנטר ובכל מה שהוא מציע. אני מפחדת להתקרב לעזריאלי

    השבמחק
  5. יפה לך! החולצת ג'ינס מושלמת והמחיר גם לא רע בכלל :)

    השבמחק
  6. אני מבינה שהתכוונת אליי כשאמרתי שאבקר שם רק עוד שבועיים... בנתיים זה נראה שאני אפילו אמתין יותר. אני באמת נורא אוהבת בגדים של אייצ' אנד אם אבל בכנות אין לי כח לריב עם כל בנות ישראל בדרך לקופות... בנתיים אסתפק במה שיש לי מחו"ל שאין לרוב הבנות בעיר.
    בלי שום קשר אהבתי את החולצה! תתחדשי!

    השבמחק
  7. החולצה ממש יפה! ובכלל לא יקרה... אהבתי את כל השילוב. אני קניתי גם את המכנס הזה, רק בשחור והוא כל כך נעים על הגוף שהלכתי איתו כבר כמה פעמים בימים האחרונים. אני מקווה ששבוע הבא לא יהיה עמוס מדי בH&M כי אני אהיה באזור וחשבתי לקפוץ ולראות על מה כל המהומה. שבת שלום גם לך!

    השבמחק
  8. הו וואו, אני ממש אוהבת את הצילומים פה. הם נראים נפלא!
    ואת נראית בהם נפלא! אני לא הולכת לא עם ג'ינס ולא עם מכנסיים ועדיין מצאתי את עצמי מחייכת לנוכח השילוב המוצלח.

    הייתי היום בעזריאלי ורציתי לקפוץ לראות איך נראה הסניף מבפנים, אבל הספיק לי לשמוע שיש תור [!] להכנס פנימה, כדי לוותר על התענוג עד שירגעו העניינים. ממילא לא הייתי קונה שם כלום כנראה... 

    השבמחק
  9. קודם כל - האאוטפיט מקסים. גם החולצה וגם המכנסיים מוצלחים מאוד.

    לגבי הפתיחה של החנות המדוברת.
    ראיתי צילומים מהפתיחה בחדשות וצר לי מאוד לומר, שלא רק שהתביישתי - בושתי ונכלמתי.
    אפשר היה לחשוב שאנחנו בתקופת רוסיה הקומוניסטית והן ניסו להשיג לחם ותרופות.
    אני גם ככה לא קונה מותגים, וכל דבר שמזכיר לי את תופעת העדר מעלה קבס בגרוני, אבל זה היה מחזה פשוט מחריד.
    הזדעזעתי עד עמקי נשמתי.

    השבמחק
  10. שירלי - תודה רבה. המכנסיים האלה מאוד נעימות ומתאימות ממש לתקופה הזאת בשנה, לגבי מחמיאות, לא יודעת. הן בסדר.

    boiler - כן, כניראה שרובם לא ממש הצליחו להתגבר על הרצון הזה של כאן ועכשיו. אבל זה טוב, כי כמו שאמרו אתמול באולפן שישי, זה אומר שיש עוד משהו שמרגש אותנו. אז מה אם זה בגדים :).

    מרג'ורי מורנינגסטאר - תודה רבה, יקירתי. לא מתכוונת לסנגר על אירוקה, אבל השנה יש להם קולקצייה שיש בה את כל הטרנדים הכי חדשים. לדעתי הם עשו שינוי בעיצוב וגם שיפצו את החנויות ואפילו האריזות שלהם נהיו מגניבות יותר. כדאי לך לבדוק. אני גם הופתעתי לטובה בעקבות הפרוייקט.

    שיקסע - לא צבעתי את השיער, פשוט חפפתי ממש לפני הצילומים ולכן הוא כזה מהמם. בגללך אמא שלי חשבה שצבעתי לגוון ג'ינג'י יותר והתקשרה אליי בלחץ. הצבע יצא ככה בגלל התאורה או משהו.

    standing ovation - תודה. זו אכן חולצת הג'ינס המושלמת שחיפשתי.

    רותם - כן, זה נכון שאין מה לריב ולחכות קצת לפני ההגעה ממש מומלץ. מה גם שיפתחו השבוע גם בירושלים ואולי זה יוריד קצת את הלחץ על החנות התל אביבית.

    Lilya - אני מקווה בשבילך שלא יהיה נורא בשבוע הבא. אני גם רוצה ללכת שוב רק כדי לראות איך זה להיות שם כשהחנות לא מפוצצת מאנשים. זה יכול להיות מגניב.

    yud - אני ממש שמחה שאהבת את השילוב ואני ממש מקווה שכן תמצאי שם משהו כי זה יכול להיות נחמד.

    גם אני אוהבת את התמונות, למרות שהן צולמו ממש תוך דקות ספורות. נשיקות!

    השבמחק
  11. עירד - קודם כל אני שמחה שאהבת את שלבשתי ואני תמיד שמחה לראות תגובות שלך כאן, בבלוג.
    לגבי התמונות בטלוויזיה התגובה הראשונה שלי הייתה הלם ובושה אבל עצרתי את עצמי כדי לחשוב על זה כי אני בחרתי להסתכל על זה קצת אחרת מאשר באופן הפשטני, כי למראית עין זה אכן מחריד, אבל בחדשות אתמול הראו תמונות מפתיחה של החנות היכן שהוא בצרפת והתמונות היו דומות, אז זה לא קשור לישראליות, אלא לבאמת הערצת מותג עד כדי מוכנות להיפגע. זה עצוב, אבל יש גם כזה אצלנו ואני לא מתביישת בשביל אחרים. שהם יתביישו :).
    באופן כללי, אני דווקא לא נגד מותגים, בעיקר אני אוהבת את H&M, פשוט אוהבת אותם. מקווה לא להתאכזב.

    TLV calling - תודה!

    השבמחק
  12. אאוטפיט ממש מוצלח! הצילומים מצויינים ואת נראית נפלא :)

    השבמחק
  13. מראות הפתיחה היו - בחלקם - מביכים. התנפלויות לאחר קמפיין יחסי ציבור יש בכל מקום, זה לא ייחודי רק לארץ. לעומת זאת, אמהות שמגיעות עם עגלות תינוק, נדחפות, התינוקות נרמסים, מטופלים, ואז הן חוזרות לשופינג ולהידחפות הכללית - זה להערכתי ישראלי ולא מחמיא לנו כלל.

    את בגד הגוף שלך אני מאוד אוהבת, נדמה לי שאמרתי לך עוד כשהיינו באירוקה. הוא חינני לחלוטין :)

    השבמחק
  14. החולצה באמת מקסימה וגם התיק יפה! הצבע שלו מקסים..
    האמת, האווטפיט שלך מאוד מוצלח, פשוט, יום - יומי, אבל השילובים יפים.
    סופ"ש נפלא!
    שרונה

    השבמחק
  15. לוק משגע ונורא מתאים לצהרי שישי. קלעת בול.

    השבמחק
  16. אני מריירת מהפרובינציה הירושלמית על חולצת הג'ינס המושי מושלמת שלך ומקווה שבפתיחה של השוודים בירושלים ביום שלישי הקרוב לא ארמס למוות...

    השבמחק
  17. טושיק - תודה רבה לך, יקירתי.

    נעלולה - תיראי, לגבי נשים ותינוקות יש לי גם מלא מה להגיד. אני חושבת שזה נורא לצא תעם תינוקות לבתי קפה שמעשנים בהם, אז ללכת איתם לפתיחה המזוויעה זה באמת חמור. אבל אני התכוונתי לנערות הצעירות החושקות בפריט שוודי מסין.
    תודה על הבגד גוף, הוא מוסר ד"ש.

    Photo.Fashion.Passion - תודה רבה, החולצה היא ההשראה לכל.

    בארון של גיברת קאופמן - נכון, חבל שלא כל יום שישי!!תודה.

    the purple toe - אני לא מאמינה שיש לך אומץ ללכת לפתיחה. אבל אני מניחה שגם בעוד כמה זמן עדיין יהיה שם מה לקנות. הבגדים לא ייגמרו. בהצלחה

    השבמחק
  18. ספי, חולצת הג'ינס הזאת באמת לוהטת שאין דברים כאלה!
    גם המכנס והבגד גוף! בקיצור, לוק מעולה לסיבוב שופינג נוסף שירכיב את האאוטפיטים המוצלחים הבאים...
    מחכים לראות!

    השבמחק
  19. ספי החולצה ממש יפה- יש מצב שאחמוד אותה לעצמי בביקור שלי שם.
    היום חברה שלי היתה שם ודיווחה שעדיין יש תור של 100 אנשים בכניסה לחנות. אז נחכה עוד קצת.

    השבמחק
  20. מישהו ראה את התמונות מהפתיחה של הסניף הראשון של טופשופ בניו-יורק??? זוהי עיר שללא ספק אי אפשר לקרוא לה פרובינציאלית, ובכ"ז אנשים נעמדו בתור בלתי יאומן... אנחנו לא כאלו נוראיים, עדיף שאנשים יתנפלו ויעודדו עוד רשתות לעשות עליה מאשר יתעלמו וימנעו מעוד רשתות להגיע אלינו לא?
    ספי אני מאוד אהבתי את המכנסיים- בד"כ הגיזרה הזו ממש לא נראית לי, אבל זה נראה עלייך מעולה.

    השבמחק
  21. Nina - תודה דארלינג. בזמן האחרון בא לי ללבוש כל הזמן את אותם הבגדים והפריטים האלה הם בין הנחשקים. הרבה שופינג לא עשיתי, אבל אולי בקרוב, כשהקיץ ממש יופיע ויתחשק לי.

    איריס - יש לי תחושה שאני בכלל לא אגיע לשם יותר. מעבר לחחש הקבוע מהתורים גם המיקום המעיק הזה בעזריאלי בכלל מבאס. ניראה, ניראה. בכל מקרה, בהצלחה לך עם הביקור.

    pinkengreen - את לגמרי צודקת. אנחנו לא צריכים להרגיש רע מזה שאנשים משתגעים פה מהחנות. זה תמיד ככה עם חנויות אופנה נחשקות שנפתחות, בגלל זה כתבתי שזה לא כזה ברברי. זה פשוט שממש בא להם כבר להגיע לשם עם כל הבאזז המטורף שהיה וכל יום החנות הופיעה בחדשות.
    שמחה שאהבת. אני גם אוהבת את המכנסיים האלה במיוחד. הן נורא נעימות.

    השבמחק
  22. לוק מעניין-אהבתי את השילוב צבעים+הגינס...!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!