פעם ראשונה בים

Picture 044-1

Picture 043

Picture 042

Picture 048

בתמונות: חולצת בטן מתנה מ-TNT, ג'ינס ישן של פורנרינה, סנדלים שאני מאוד אוהבת עכשיו, אפילו יותר מכאשר קניתי אותם בשנה שעברה.

אני מודה שזה קצת מוקדם לפתיחת עונת הרחצה, אבל חברתי ליאת מבקרת בארץ ובזמן שאירופה מתכסה תחת מעטה עשן וולקני היא אירגנה מפגש חברים בים. נסעתי לחוף מציצים והתעצבנתי בדרך על טיפשותם המעיקה של הולכי הרגל שהולכים בשבילי האופניים שמיועדים לרוכבים. התבאסתי מזה שלא מצאתי את החברים שלי בים בפעם הראשונה וכבר התכוונתי לנסוע חזרה, אבל בסוף הכל הסתדר והיה כיף. היה הרבה יותר מוצלח ממסיבת הביקור הקודמת שהתקיימה במועדון ה"גוסיפ" שאליו לא הייתי מגיעה מרצוני החופשי גם אם היו מחלקים שם אושר ועושר.

בלי להתכוון בכלל יצא לי פוסטבאווירת יום העצמאות שוב. מסתבר שבמדינה של כחול ולבן, אפילו כיסאות הפלסטיק של כתר הם הכי פופולאריים בצבעי הדגל. האמת היא שזה שילוב טוב, הרבה יותר טוב מדגל רומניה או מכל דגלי המדינות האלה שמערבבים אדום וירוק כמו כווית או מוזמביק.

גם הבגדים של הם קצת בצבע תכלת, כך לפחות חולצת הבטן הנקשרת שלי שמזכירה לי אחת כזאת אבל משובצת באדום לבן שהייתה לי מתישהו בכיתה ו'. הייתי לובשת אותה בשילוב עם ג'ינס קצר גזור בצבע לבן. ואני מאוד מצטערת שאין לי תמונות מאז. לא ניראה לי שאני הולכת להשיג לי עוד חולצות בטן, למרות שראיתי באיזה בלוג משהו מהמם ממש. בנתיים זה מה יש ואני מקווה שאהבתם את המראה הפשוט הזה שבחרתי ללבוש לחוף הים כשעוד לא מספיק חם ועדיין אפשר ללבוש ג'ינס.

וואו, איזה פוסט מוזר יצא לי. זה בטח כי כתבתי פוסט מהמם בהתחלה והוא נמחק. אני בטוחה שתהנו בכל מקרה. אפשר להתלונן בתגובות אם לא אהבתן :), אבל עדיף שלא.

סופ"ש נעים ואם אתם מטיילים בטיילת, שימו לב לשבילי האופניים.!

תגובות

  1. לבושה מהמם כמו תמיד - אהבתי :)
    ואין דבר יותר כיף מלשבת עם חברים בים, במיוחד במזג אויר כזה ..

    השבמחק
  2. מעריכה את השקיפות שלך כשאת מקבלת מתנות/ לוקחת בגדים בהשאלה מחנויות. אני מרגישה שבבלוגים אחרים לא הפנימו עדיין לגמרי את חשיבות האמינות והשקיפות של הכותב/ת. ראי זאת כטפיחה ידידותית על השכם (:

    חולצות הבטן תופסת ממש תאוצה כאן בארה"ב, ואורבן אאוטפיטרס מציע להמונים שפע של אפשרויות. עוד לא גיבשתי לגמרי את דעתי בנושא. אם כי, אני חייבת לציין שאת דווקא מצליחה לצאת בשלום עם המראה הזה

    השבמחק
  3. חולצת בטן+ג'ינס יושבים עלייך סוף! מראה פשוט לכאורה אבל סקסי משהו...
    יצאו תמונות ממש מגניבות עם הכיסאות כחול לבן האלה..
    שבת שלום שיהיה לך!

    השבמחק
  4. את היחידה סו פאר שאני רואה עליה חולצת בטן ואשכרה נהנית ממה שאני רואה..
    אליפות.

    השבמחק
  5. היי ראיתי אותך אתמול בת"א,אני חייבת לציין שאת נראת הרבה יותר טוב במציאות

    השבמחק
  6. יצא לך מראה פשוט וחמוד. אני אשכרה יכולה לדמיין אותך בחולצה האדומה משובצת עם השורט הלבן ובכל זאת - חבל שאין תמונות... המשך סופ"ש נהדר!

    השבמחק
  7. ADDICTED TO FASHION - תודה רבה! באמת היה ממש כיף והיה גם מאוד מיוחד כי אני לא רגילה ללכת לים ככה עם בגדים ובאביב.

    ronit - בעניין השקיפות אני לא רואה מה פשוט יותר מאשר לומר באמת מהיכן הפריט הגיע. מה זה משנה שהוא במתנה, הרי כבר כולם יודעים שבלוגרים מקבלים לעתים דברים בחינם. אני מאמינה תמיד באמת.
    ולגבי חולצות הבטן, בסך הכל מדובר בפריט בעייתי כי הוא בקלות יכול להרוס את ההופעה, מה גם שדרוש מבנה גוף מתאים כדי ללבוש אותו. אני מנצלת את השנים הטובות לזה.
    תודה על התגובה ואני הולכת להציץ אצל אורבן באתר כדי לראות מה יש להם. סקרנת אותי :)

    marina - בזמן האחרון אני מתה על המראה האמריקאי הזה שהכי באופנה השנה של ג'ינס וחולצת בטן וים וכחול לבן. החלטתי לנצל את האביב כדי ללבוש את זה לפני שיהיה חם. שבוע מעולה לך!

    kirstyb - thanks alot. great seeing you here!

    בארון של גיברת קאופמן - אני ממש שמחה שאת נהנת וכיף גם לי עם חולצת בטן כל עוד אני יכולה להרשות לעצמי. אני בטוחה שכשבנות אחרות יפסיקו לפחד מהחולצה הזאת אולי תוכלי לזכות לעוד קצת הנאה.

    אנונימית - תודה, אני מניחה!

    Lilya - אני אוהבת שפשוט יוצא יפה. זה כיף. בעודי קוראת את התגובה שלך אני זוממת אולי להפוך חולצה משובצת באדום לבן אחרת שלי למשהו כמו שהיה לי פעם. תודה על הרעיון ושבוע מקסים!

    השבמחק
  8. אין, פשוט אין כמו הים. בדיוק חזרתי מאילת אתמול בלילה, אחרי חופשה מעולה בת 4 ימים... בריכה, ים, אוכל משובח, נעליים חדשות, לא צריך יותר מזה :)
    שיהיה קיץ מעולה!
    שרונה

    השבמחק
  9. אני חושבת שאת היחידה שאני מכירה שנראת מושלמת עם המשקפיים החתוליות האלה. פשוט לוהטת!

    השבמחק
  10. היי! אפשר לדעת מאיפה המשקפיים???
    תודה :)
    חוץ מזה אני מסכימה עם רונית בעניין השקיפות!
    אני חייבת לנזוף בך (בחיבה...)- ככה מתלבשים לים??? מה עם שמלה נעימה כזאת וכפכפים???? או לפחות ג'ינס קצר!
    :)

    השבמחק
  11. Photo.Fashion.Passion - הים הוא אכן מקום כיפי וזה מוזר שבתור מישהי שיה בערי עם ים איני מרבה לבלות בו ברוב עונות השנה. בקיץ אני כן הולכת לים :), לפחות זה. שמחה שנהנת באילת.

    מיראל דושנסקי - תודה. המשקפיים האלה מאוד מוצלחים, אני מרוצה מהם למרות שאני רוב הזמן מבלה עם הריי באנס שלי.

    pinkengreen - ברור שאפשר. המשקפיים הם מאירוקה. קיבלתי אותן במתנה בפרוייקט הבלוגרים שהיה בפברואר.
    אני דווקא נורא התלהבתי מהרעיון של ללכת לים עם ג'ינס, מה גם שהיה עדיין קריר לכל הדברים המגניבים שהצעת ואני גם מנסה ללכת עם ג'ינס יחסית הרבה לאחרונה כי עוד מעט יהיה חם מדי בשביל זה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!