סוף שבוע בחצאית

Picture 029

בסופ"ש האחרון החלטתי לעשות משהו קצת שונה. לא כל כך יודעת להסביר שונה ממה, בעצם זה כניראה שונה מהרגיל, ממה שבדרך כלל תמצאו כאן. החלטתי להסתובב יומיים רצוף עם החצאית הפרחונית הזאת של TNT, שאותה קיבלתי במתנה. אז זה מה שהיה:

ביום שישי בצהריים פגשתי את אמא שלי ויצאנו לסיבוב בשוק בצלאל, נחלת בנימין ודיזינגוף סנטר. רכשנו, החלפנו, קשקשנו ונתקלנו בהמוני אנשים שעשו בדיוק את מה שאנחנו עשינו. בדרך כלל איני מרבה להסתובב בעיר ביום שישי בגלל העומס הרב, אבל עם אמא שלי תמיד כיף וחוץ מזה הייתי צריכה כמה דברים וגם לנפנף בחצאית שלי. אני מניחה שזה ניראה לכם נורא פרחוני לשלב את החצאית עם עם גופיה פרחונית גם כן, אבל אני אוהבת את המראה הזה. מה גם שזה מאוד אביבי ופסטלי. עוד מעט כל החשק הפרחוני הזה יעבור לי ובינתיים אני נהנת ממנו.

sefi 

בחנות בדים אהובה בנחלת בנימין.

Picture 011

Picture 028

בוחנת פרחים סינטטיים ב"מארקו קאירי", חנות כלי הבית הכי כיפית והכי זולה בעיר. לא קניתי את הפרחים הסינטטים בסוף כי למרות שהפעמוניות הלבנות המהממות האלה לא ניתנות להשגה בישראל כשהן בחיים, החלטתי לוותר ולהישאר עם חלום שבו אני הולכת ביער וקטפת כאלה. אני מאמינה שעשיתי את זה פעם ולכן יש לי זיכרון עמום ומשיכה כה חזקה לפרחים האלה.

Picture 035 Picture 037 מאחר ויום שישי בערב לא התאפיין בשום אירוע מיוחד לא נוצר צורך ללבוש את החצאית ורק בשבת בעודי קוראת לבשתי אותה שוב עם ווסט מבד ג'ינס בהיר גם של TNT. כך תכננתי לצאת להמשך אירועי יום השבת שכבר חיכו לי. האמת היא שחיכו לי הרבה אירועים בשבת הזאת, החל מיום הולדת של חברה וביקור אצל ההורים לחגיגות יום הולדת לאחי הקטן. הכל היה כיף נורא, מלבש הלחץ והנסיעות, כמובן, אבל בכל זאת  מה שהכי רציתי בשבת האחרונה זה להישאר בבית לקרוא את הספר שלי. זה אולי פשטני להגיד אבל זה ספר משעשע שגם לומדים ממנו וזה מה שהכי רציתי כאשר עמדתי מול ארון הספרים. אני מניחה שרק ביום שבת ניתן ממש להתפנות מכל הדברים היומיומיים ולנסות להתעמק במשוואה הכי חשובה ביקום וגם הכי מעניינת. הספר הזה מתאר את כל התהליך של התגבשות המשוואה כולל הגילויים המוקדמים יותר שהובילו בגילויה בסופו של דבר וכמובן מראה איך מיישמים אותה בחיים האמיתיים.

Picture 045 Picture 048 Picture 038 ברביקיו על הגג ברח' מלצ'ט שהיה בעצם חגיגת יומולדת לאבקלש המהממת ואז נסיעה לפתח-תיקווה. אה כן, כאן אתם יכולים לראות את הכובע החדש שלי. הקיץ מתקרב והצורך להישמר מהשמש  גרם לי לחשוב כבר עכשיו על הכובע הבא שלי. רציתי אותו לבן ועם שוליים שלא יהיו גדולים מדי ולא יסתירו לי את הדרך בעודי מדוושת את דרכי בעיר.ורציתי אותו עם סרט ופפיון צבעוניים. ניראה לי שעל החלק הזה אני עוד צריכה לעבוד.

Picture 056

Picture 052

לפני הנסיעה להורים, עברתי בבית והחלפתי בגדים. כמו שאתם רואים את החצאית לא החלפתי, אלא צירפתי לה גופיה בגוון פודרה שקניתי לפני שנים אצל המעצבת uga, את הבלייזר הכחול כהה שלי, נעליים אפורות ומתוקות שהיו פעם של אמא שלי ואת השרשרת הגדולה עם מיליון התיליונים שאני מאוד אוהבת ללבוש עם בלייזר וגופיה עם מחשוף יחסית גדול. יצא מראה רומטני לערב. הייתי בשמחה מטיילת כך על גדות הסיין בפריז, אבל נחתי בפתח תיקוה. לא כל החלומות מתגשמים.

המסע שלי הסתיים כאשר חזרתי לתל אביב ולבשתי את בגדי הבית שלי. כל הפוסט הזה נולד כאשר קיבלתי מייל מ- TNT והם הציעו לי לבחור כמה פריטים מהחנות ולכתוב על הטרנד הפרחוני. היה זה כאשר התלהבתי קשות מכל פריט עם תפרחת, בערך בחודש שעבר. עבר קצת זמן וכאשר עברתי בחנות שלהם כבר לא הייתי בשיא התעניינותי בטרנד המדובר, אבל מיד שמתי לב לחצאית הזאת. היא באמת מעולה. שתי שכבות של תכלת עם פרחים. מה צריך יותר מזה?

תודה לכל מי שצילם ותמך: הצלם שלי, אמא, רותם ואלכס.

המשך שבוע מעולה לכולם, שיהיה גם פרחוני.

תגובות

  1. גיברת ארליך היקרה,
    בפעם השנייה החודש, ביום שישי האחרון, בעודי חוצה את הכביש במרכז העיר, חלפת על פניי, מדוושת, עם האאוטפיט המהמם הזה, ולא הפסיק להציק לי בראש שאשאל אותך מהיכן החצאית.
    עכשיו אני יודעת :)
    יפה לך מאד !!!
    (פעם קודמת שראיתי אותך מדוושת לא זכור לי מה לבשת)

    השבמחק
  2. החצאית יפייפיה וגם השילובים שעשית מקסימים! אני רצה לקנות לי גם...

    השבמחק
  3. אוהבת כשפריט מפתח אחד מהווה בסיס למגוון של אווטפיטים, אחרי הכל זה מאוד מעורר השראה כי לא לכולנו יש את המלתחה של קרי ברדשואו ורובנו מתמודדות יוםיום עם מלאכת שילוב הבגדים באופן שעוד לא חשבנו עליו קודם.

    השבמחק
  4. הפוסט מעולה כרגיל. רק רציתי לשאול מאיפה הכובע המהמם הזה? שבוע מצויין שתהיה לך

    השבמחק
  5. התמונות מנחלת בינימין מדהימות!
    זה רעיון גאוני להצטלם ליד כל הבדים הפירחוניים. אהבתי גם את התמונה של הורדים המלאכותיים...

    השבמחק
  6. ספי, הגעתי למסקנה הבאה: צריך למכור אותך בחנות 'יער הפיות'. וביוקר!

    השבמחק
  7. החצאית ממש שימושית, ובכל האווטפיטים שלך היא נראת נפלא. גם בזה עם הגופיה הפרחונית.
    החנות שהזכרת בנחלת בנימין אכן מקסימה, אני מתה על הרהיטים שלהם.. כל כך יפים! מחכה כבר לבית משלי שאוכל לרהט כמו שאני אוהבת.
    שרונה

    השבמחק
  8. פסוט מקסים וכייפי,
    גם אני אוהבת להידבק לפריט מפתח אחד ולראות כמה שילובים מעניינים אני יכולה ליצור איתו.
    ד"א מעניין אותי איך החצאית נראית עם הבלייזר כשאת עומדת, כי ניסיתי משהו דומה לא מזמן ולא אהבתי את הפרופורציות שזה יצר (למרות שאני מניחה שזה גם תלוי בגוף)
    מצטרפת לשאלה של אנונימי מאיפה הכובע
    כי בדיוק שבוע שעבר חשבתי שאני רוצה לחפש לי אחד כזה לקיץ...

    השבמחק
  9. מאוד אובדת את האאוטפיט
    מתעניינת גם לשם חנות הבדים... ממממ בדים פרחוניים... מעניין מה אפשר ליצור מהם :)

    השבמחק
  10. RONIMI - הי חמודה. שמחה שאהבת את האאוטפיט. כן, ככה אני מתניידת בעיר שלנו. אופניים הכי נוח.

    לירז - תודה רבה. היא באמת כיפית. אני מניחה שאלך איתה לא מעט בקיץ הקרוב.

    michalooshla - תודה רבה! זה לא אמור להיות קשה לשלב פריט אחד כאשר יש פריטים קלאסיים בארון. זו הדרך הנכונה להתלבש, לדעתי, לפחות. ניראה לי שזה גם כיף באופן כללי לשחק עם הבגדים ולבנות סטים מראש. זה יכול להיות נוח ואז לא צריך לשבור את הראש מה לובשים לאירועים מסויימים.

    אנונימי - תודה רבה! הכובע שלי מדוכן הכובעים בפינת שנקין אלנבי. אחד הדברים החשובים שעשיתי בשישי זה לקנות אותו.

    the eye - תודה. פרחוני על פרחוני זה הכי מעולה.

    בארון של גיברת קאופמן - ואת צריכה לכתוב ספר עם משפטי התחלה לגברים אבודים. כל מי שהיה קורא לי פיה הייתי נופלת מזה. גם ממך זה מרגש. תודה!

    Photo.Fashion.Passion - החצאית הזאת בטח עוד תחזור. אצל מרקו קאירי באמת יש רהיטים מתוקים, גם אם לא תמיד לטעמי, כי אי אוהתב יותר מינימליסטי אבל אני מניחה שמי שזה הטעם שלה תמצא שם ריהוט מהמם.

    Toxicrose - ניראה כאילו שילוב פריט אחד בכמה מערכות לבוש זה באמת משהו שאנשים אוהבים ואני שוקלת לחזור על פוסט כזה מתישהו שוב.
    לגבי הבלייזר, שלי הוא גדול כזה וזה יוצר פרופורציה מעניינת כי הוא לא צמוד במותן. אני אוהבת.
    הכובע - כמו שכבר עניתי למעלה נקנה בדוכן הכובעים בשנקין פינת אלנבי. בהצלחה!

    Keren - הצטלמתי ליד שתי חנויות בדים שונות. החנות שהצטלמתי בחוץ לידה מוכרת בעיקר בדי ריפוד פרחוניים ורומנטיים והחנות השניה מוכרת בדים ליצירת בגדים. בכל מקרה, הנחלה מלאה בחנויות בדים. לאמא שלי ולי יש כמה אהובות, אבל תמיד כדאי לעשות סיבוב. מי יודע מה תמצאי.

    השבמחק
  11. That skirt really is lovely, Sefi! I adore the pale blue color it has, which is definitely very summery! I believe this was the outfit you were wearing when we met briefly on the street, and I thought it looked so pretty and romantic with your bicycle :)

    That market sounds really nice, and I think that I'm going to try to visit it next time I go to Tel Aviv. Thanks :)

    השבמחק
  12. סופ"ש פעלתני זה הכי הכי :-)

    השבמחק
  13. תודה על המידע :) נראה לי שאבקר שם ביום שישי הקרוב.
    ולגבי הבלייזר, אני זוכרת אותו מפוסטים קודמים, ולי יש אחד ממש דומה לזה, באפור.. וזו בדיוק הסיבה ששאלתי..

    השבמחק
  14. אני מניחה שאת לא תתפלאי לדעת שממש ממש אהבתי את החצאית:) אני כמעט ולא נכנסת לTNT אלא רק לעיתים רחוקות אך החצאית בהחלט הצליחה לשכנע אותי לתת להם עוד צ'אנס... היתה דומה בזארה, שכמעט קניתי, אבל ויתרתי בסוף... מקווה שיהיו עוד פוסטים כאלה - עם אותו פריט רק באאוטפיט אחר. חוץ מזה - את נראת מהממם:) נשיקות מותק!

    השבמחק
  15. פריט שימושי ומיוחד כזה לקבל במתנה?! כל הכבוד ל- T.N.T .שנים לא ביקרתי שם. אני אשמח לשים את ידיי על פריט שכזה. השילובים יפים והנאה ביותר בעיני הוא עם הג'קט!תתחדשי.

    השבמחק
  16. THANK YOU MOOD!
    הצילום ליד הבדים נהדר!
    ממש אמריקן נקסט פשן דיזיינר

    השבמחק
  17. אני בדיוק משתתפת עכשיו בתחרות של טי אן טי ואם תוכלי להצביע לי או לבקש מאנשים שיצביעו לי אם אהבת את מה שלבשתי,אז אני ממש ממש אשמח. תודה רבה http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F%23!%2Fphoto.php%3Fpid%3D11780909%26id%3D475223360374%26ref%3Dmf&h=e56f4

    השבמחק
  18. הכי אהבתי את התמונה הראשונה, הבדים הפרחוניים עם האאוטפיט האולטרא פרחוני- פשוט מקסים!

    השבמחק
  19. Ariella - it was really nice to meet you but i was in a hurry and couldn't stop and talk to you. hope next time you come to Tel Aviv we can really meet.
    kisses!

    שיקסע - זה נחמד שאת חושבת ככה. אני מעדיפה סופ"ש רגוע.

    Toxicrose - תנסי את הבלייזר שלך וזהו, אני בטוחה שזה יהיה נחמד. האמת היא שזה הכובע הכי יפה בדוכן, אבל יש שם מבחר מאוד גדול. בהצלחה.

    Lilya - תודה רבה יקירתי. מגיע לך המון מזל טוב והחצאית הזאת היא מוצלחת מאוד בלי קשר למותג שייצר אותה. לפעמים יש פריטים מעולים במקומות שהכי לא מצפים להם.

    PASSIONISTA - תודה רבה. המראה עם הז'קט הוא גם המראה האהוב עליי, אבל בגלל שכבר חם זה התאפשר רק בערב.

    einhoora - אתה חמוד. ממש "דיזיינר" וממש אמריקן. לא ניראה לי שזה בשבילי, אבל אולי יום אחד.

    Nina - גם אני אוהבת אותה. אבל היה חם מדי ולא היה לי כח לעמוד באור השרוף הזה ולהביא עוד תמונות כאלה, למרות שהיא אכן גאונית. תודה, דארלינג!

    השבמחק
  20. נראה לי שלא הבנת אותי
    אני כבר ניסיתי את השילוב הזה ומשהו בפרופורציות לא הסתדר לי
    בגלל זה תהיתי איך השילוב הזה נראה עליך בעמידה ולא בישיבה כמו בתמונות שהעלית..

    השבמחק
  21. התמונות מנחלת בנימין יפות מאוד.
    אביטל.

    השבמחק
  22. ראיתי את החצאית הזו בסניף שקרוב לביתי, ובכלל אני חושבת שTNT מאוד השתפרו ונהיו יותר ויותר פופולרים.
    זו חצאית מקסימה, למעשה הבנתי בימים האחרונים שהפטיש שלי הוא לחצאיות ונעליים (:

    השבמחק
  23. Toxicrose - הבנתי.
    אולי אני אוסיף תמונה בעמידה כי היו לי גם כאלה, או שאני פשוט אלבש משהו דומה מתישהו ותוכלי לראות כאן בבלוג.

    Gale - לא, את!

    avital - מגניב, אני דווקא אוהבת את שלה מ"על האש". הן יותר מגניבות.

    Finkel's APPAREL FASHION BOOK - תודה, החצאית הזאת היא באמת ממש מוצלחת ויש להם עוד כמה פריטים לא רעים בכלל. הם גם התחילו לחדש את הקולקציה גם באמצע העונה ובכלל יש שיפור. נעליים זה מעולה, אני גם צריכה עוד זוג חדש. אבל חייבת להתאפק.

    השבמחק
  24. אם לא היית אומרה הייתי חושבת ובטוחה בכך שהחצאית והגופייה הן שמלה!
    השילוב של החצאית עם הוסט/חולצת ג'ינס הוא המוצלח מביניהם לדעתי!
    ג'ינס בהיר/דהוי ופרחים זה משהו שהולך טוב מאוד ביחד

    השבמחק
  25. אויש אויש כמה שאני אוהבת חנויות בדים! הסטנד עם הסרטי תחרה מעורר השראה :)
    הלוק האמצעי הכי יפה גם בעיניי , ובהחלט מתאים לשבת בצהריים!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!