sex and the city 2 וצרות אחרות

השבוע ראיתי את הסרט "סקס והעיר הגדולה 2" שכולם מדברים עליו כל כך הרבה ואני חייבת לציין שאני הייתי בשמחה צופה בו שוב ולו רק כי את רוב הסרט ביליתי באכזבה מזה שקארי הזדקנה והיא מזריקה בוטוקס, מה שהופך אותה לפחות יפה בעייני. אם אני הייתי מצליחה להשתחרר מהאכזבה שהדמות האהובה היא גם בן אדם והאי כמו כולנו מזדקנת הייתי מצליחה להנות מהסרט יותר. לכן אני גם רוצה לראות אותו שוב.

האמת היא שהסרט כיפי והאויירה בו והבגדים נותנים תחושה שזה לא ממש רחוק ממני, למרות שזה לגמרי עולם אחר. בלי להתייחס לעלילת הסרט שבעיקר מורכבת מאוסף סיפורי יום-יום של הגיבורות שלנו שנדחסו לתוך סרט מעט ארוך אחד, ניתן לומר שזהו סרט מהנה מאוד.

אם מתעמקים קצת במסרים של הסרט, אז זה קצת מאכזב שכולם אומרים לקארי שהא לא כמו כולן, שהיא מיוחדת, אבל בסופו של דבר היא כן רוצה להיות כמו כולן ולקיים מערכת יחסים סטנדרטית עם מיסטר ביג, הבעל המושלם. הדגש על זה שהם לא רוצים ילדים וזה רק שניהם יחד לנצח יש בו משהו רומנטי, אבל מעורר חשש בו זמנית. יש תחושה כאילו בסרט הבא, שאני בטוחה שיגיע וכניראה יהיה גם האחרון, הם יצטרכו להתמודד עם הדילמה הזאת שוב.

אני חושבת שקארי מזכירה לי מעט את עצמי, כבר כתבתי על זה כאן בבלוג לפני שנה, וכל ההחלטות שלה והבחירות שלה מטרידות אותי מאוד. הדמות הזאת גורמת לי לרצות להציץ לחיים שלה ושל ביג ביום-יום ולא רק באירועים מיוחדים כמו סרט פעם בשנתיים. אני מניחה שאני תמיד ארצה לדעת מה עלה בגורלן של כל הגיבורות ואניהייתי רואה את הסרט הזה שוב ושוב, כמו את הסרט הקודם.

מה שכן, ניראה היה שהבנות נהנות באמת מצילומי הסרט. הייתה זו בשבילן חופשה אקזוטית כמו עבור הדמויות עצמן והבגדים, כן הבגדים היו מושלמים ביותר. הרבה שיםונים, משי, בדי פליסה וצבעי מדבר בחרדל, כתום וזהב. טרנד הטורבנים כאן היה הכי במקום ואפילו טרנד המשקפיים העגולים קיבל כאן ביטוי.

cast-set-of-sex-and-the-city-2article-0-09C403C4000005DC-107_468x464 image6521492 article-1281464-09AB4186000005DC-233_468x321 3-Turbans_article_horizontalSex-and-the-City-2-Photosex_and_the_city_2_16-900x599

sarah-jessica-newsprint-dre1

ואת השמלה ששרה ג'סיקה פרקר לבשה להקרנה אהבתי יותר מכל. טוב. היא צהובה.

USA FILM PREMIERE אבל מה? ערב ההקרנה שהיה אמור להיות הכי נוצץ, אופנתי ומהמם לא היה כזה בכלל ולא היה בו שום דבר שמסגיר את היותו הפרמיירה של "סקס והעיר הגדולה 2" לא היה כיף ולא היה נוצץ וזה היה אחד הדברים שקצת הרס לי את ההנאה מהסרט ובעיקר ל the eye, שהיה איתי ושרד את הערב הלא כיפי בגבורה. באמריקה, טוב באמריקה, ההקרנה כללה, כצפוי וכמתבקש, שטיח אדום, כוכבים ואפילו שעשועי הייטק בחסות HP נותנת חסות לסרט. לנו לא היה כלום חוץ משמפניות. אני יודעת שאנחנו בלבנט, אבל גם לנו מגיע קצת גלאם לפעמים.מי שרוצה לקרוא על חוויה של בלוגרית ניו-יורקית בהקרנה החגיגית כנסו ל what i wore אחד הבלוגים האהובים עליי, למרות שהוא מפוצץ מפורסמים. זה לא מפריע.

ואני לבשתי שמלה כחולה  ואכלתי ג'לי בליס מהדוכן שלהם בסינמה סיטי.

Picture 002 Picture 001 בקיצור, תתלבשו יפה, תלכו לסרט. יהיה לכם כיף.

נשיקות.

תגובות

  1. היה יתרון אחד בכל הפרימירה העלובה הזו: זכית להיות המתלבשת הטובה ביותר שם!

    השבמחק
  2. את נראית מקסים- השמלה ממש יפה, ואהבתי את שילוב החגורה.

    זה בהחלט מתסכל כל פעם מחדש לגלות כמה אנחנו בארצנו הקטנטונת רחוקים אלפי שנות אור מארצות הברית...
    בסדר..גם אנחנו נגיע לשם- בעוד איזה 20 שנה בערך (:

    השבמחק
  3. גם אני מאוד התלהבתי מהשמלה הצהובה שקארי לבשה, הצבע והבד פשוט מושלמים!!!
    ולנושא אחר, השמלה שלך כל כך חמודה, מאיפה היא אם לא סוד?

    השבמחק
  4. האמת שבא לי לראות את הסרט, אבל אני עוד מתלבטת אם ללכת לקולנוע או לחכות שיהיה זמין באינטרנט.
    בכל אופן עם כל הביקורת השלילית על האופנה בסרט שמופיעה בכל מקום דווקא את התמונות שיצא לי לראות עד עכשיו אהבתי מאוד.
    נ.ב אהבתי מאוד את השמלה שלך, והיתי שמחה לראות אותה בשלמותה :)

    השבמחק
  5. מה עשית!! גרמת לי להתמכר לבלוג הזה. נו באמת.

    אני מתכננת לראות אותו מקרוב, אין לי ספק שגם אם העלילה היה מחורבנת הבגדים יהיו ממתק לעיניים.

    השבמחק
  6. אפילו שלא היה ממש נוצץ, כמו שציינת, עדיין רואים שנהנית. אני מתכננת לראות את הסרט עם חברה טובה ועד אז משתדלת לא לקרוא ביקורות ומידע על הסרט... לא רוצה שזה יקלקל לי את החוויה:) השמלה שלך מהממת ולא כתבת מאיפה היא... פרי יצירתה של אמא שלך? אני לא אתפלא אם כן:) שבוע נפלא שיהיה לך!

    השבמחק
  7. מזהה את החגורה! יש לי כבר 3 מאיילת. אין על הג'ינג'ית הזאת. שמלה יפה, את כבר יודעת שאני מתה על נקודות. שיהיה לך שבוע נפלא.

    השבמחק
  8. בהיותי מכורה מושבעת לכל פרקי הסדרה וגם לסרט הראשון, הייתי מאוכזבת קשות. יותר מהכל היו מאכזבים כמובן, הבגדים, מכיוון שהם הדבר הכי מלהיב בד"כ בסקס והעיר. אבוי!!! זה היה פשוט מזעזע! כשבנות העיר כבר לא בעיר, מסתבר, אין להן מה ללבוש... ואם כבר מתעמקים בעלילה- ההתנשאות ללבנט גבלה בחוסר טעם מוגזם, כמעט לא פוליטיקלי קורקט, זה היה פשוט מיותר.

    :) שבוע טוב!

    השבמחק
  9. the eye - כבר הבנתי שסבלת. גם הסרט היה חמוד על המסך הגדול. ותודה, אבל במקרה הזה זה לא היה קשה.

    revital - תודה, יקירתי. החגורה הזאת באמת מושלמת לשמלה ובקשר לאמריקה, אנחנו אף פעם לא נהיה, גם לא בעוד 20 שנה.

    Julia - את השמלה שלי קיבלתי במתנה מחברה שחזרה מלונדון. השמלה שלי קארי כל כך יפה שהייתי לובשת אותה למרות הגלאם הקיצוני שלה.

    Toxicrose - ממש שווה לך ללכת לקולנוע. זה הכי סרט שבפעם הראשונה כיף לראות אות ועל מסך גדול. תודה על השמלה שלי, מבטיחה שהיא תופיע שוב בבלוג כאופן שיראו אותה.

    נגה - העלילה לא מחורבנת בכלל, זה הכי כיף להניח את כל אווירת ה ביקורת של החכמולוגים בצד ולהנות מהסרט.

    Lilya - אני בטוחה שאת תהני והשמלה שלי היא מתנה מחברה מלונדון. אמא שלי כבר מזמן לא תפרה לי כלום.

    PASSIONISTA - תודה. גם אני מתה על נקודות, אבל לא בצבעים הקלאסיים. החגורה של איילת באמת מושלמת. היא כישרון.

    pinkengreen - אני מאוד אוהבת את אווירת המדבר והבגדים בסרט. זה שונה מבדרך כלל וזה נורא מרענן. לגבי אווירת הלבנט - זאת הביקורת הכי מטופשת בעולם. אני רוצה לראות אותך הולכת בארצות ערב ולא מפחדת על חייך, על בטחונך ומרגישה בנוח.
    מה גם שהקיצוניות הדתית המוסלמית סוף, סוף מוצגת לעולם כפי שהיא ואין בזה שום דבר רע. זאת רק האמת.

    השבמחק
  10. השמלה שלך מקסימה,

    לגבי הסרט- לא נראה לי...

    השבמחק
  11. נראה שנהניתם גם בלי השמפניה! אם אני לא טועה זאת משחה של טופ-שופ? אני חשקתי בה מאוד, אבל משום מה לא רכשתי אותה... אני נראית מקסים בה!

    השבמחק
  12. נינה - השמפניה דווקא הייתה ,אבל לא היה לאירוע איזה זוהר שציפיתי לו. היה כיף בגלל הסרט. נשיקות

    השבמחק
  13. היי ספי!
    ראיתי אותך מרחוק באותו יום כשהלכתי להקרנה של סרט אחר אבל לא הייתי בטוח.
    בכל מקרה אחלה בלוג! יש לך טעם מצויין,u know the job.מקווה שתמשיכי לחשוב מחוץ למסגרת ולא תכנעי לנורמות!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!