נסענו לצימר

Picture 010 אתמול חזרנו ליה ואני מהנסיעה שלנו אל מחוץ לטוקיו. עוד בטרם הגעתי לכאן ידעתי שליה הזמינה עבורנו מלון עם אונסן, שזה ספא במעיינות חמים שבוקעים מהר געש באזור Hakone. זהו אתר נופש לתיירות פנים יפנית והרבה מהם קופצים לספא מחוץ לטוקיו. מדובר רק בשעתיים של נסיעה ברכבת וכבר רואים נופים אחרים. באזור יש עוד אטרקציות תיירותיות, אבל הספא והמלון היו שני הדברים שהכי נהנתי מהם.
במלון חיכה לנו חדר יפני מסורתי עם שולחן נמוך ושטיחוני טטאמי על כל הרצפה. כשנכנסתי לחדר לא הבנתי היכן המיטה, אבל הסתבר שאחרי ארוחת הערב שגם עליה יש לא מעט מה להרחיב, מגיע איש ומסדר לנו את הפוטון שעליו ישנו. אחרי שקיבלנו הסבר על הספא מעובדת המלון היחידה שדיברה אנגלית סבירה, החלפנו ל"יוקטה" קימוני ביתי עשוי כותנה וירדנו לספא. יותר נכון עלינו לספא. הוא היה גבוה יותר מקומה 8 של המלון שלנו ושכן במבנה נוסף ליד המלון. זה היה הספא הכי יפה שראיתי בחיים. הכל שם היה נקי ומושלם, רצפות הפרקט בהקו בזוהר שקט והעיצוב היפני הקלאסי של המקום השרה רוגע כבר מרגע הכניסה.
ב"אונסן" – המעיינות החמים היפניים נהוג להתרחץ ערומים ולכן הרחצה היא נפרדת לנשים וגברים. לפני שנכנסים למרחצאות עצמן צריך להתקלח באופן יסודי. בהתחלה היו לי חששות לגבי להסתובב שם עירומה,כי אני מכירה מהארץ את כל המלונות בים המלח שתמיד עמוס בהם באנשים זרים והם היו הבסיס שלי להשוואה, אבל תוך שניה הבנתי שאין מה להשוות.. כאן, למרות שזה בסדר להתכסות במגבת במעבר בין הבריכות החמות, הרגשתי כל כך נוח כי היו שם בחורות בודדות והכל הרגיש כל כך אינטימי ושלו. כמובן שאסור לצלם שם, הצילומים שתיראו כאן הם מהבוקר השני של הביקור. ניצלנו את זה שלא היו מתרחצות נוספות בספא באותו הזמן וצילמנו קצת תמונות למזכרת.
Picture 008 Picture 035 Picture 040אחרי הרחצה חזרנו לחדר, שם הוגשה לנו ארוחה עם אין-ספור מנות קטנות, כמקובל במטבח היפני. זו הייתה הארוחה הכי יפה וטעימה שאכלתי בחיי. הארוחה הוגשה בשני גלים. אחרי הגל הראשון היינו המומות, ואז החדרנית דפקה שוב בדלת. היא הביאה עד מנות ומרק מיסו ועוד אורז. היה מושלם. אחרי הארוחה התפנקנו במסאג'ים ונרדמנו עייפות אך מרוצות בשעה 10 בערב.Picture 030 Picture 049Picture 231 Picture 251 Picture 104 Picture 056 Picture 063
Picture 062Picture 068 Picture 070 Picture 069 Picture 077Picture 103Picture 096כשבצער רב יצאנו מהמלון המשכנו את הטיול שלנו. ביום השני נסענו כמעט בכל כלי תחבורה אפשרי שקיים באזור. הטיול שלנו כלל טיפוס על הר (בעזרת הרכבל, כמובן, טעימת ביצים שבושלו בבריכת גופרית, שייט של חצי שעה בספינת פירטים מצועצעת וכל מה שרצינו היה לישון, או לחזור למלון המהמם שלנו. כשבתחנה הראשונה של הספינה לא מצאנו מקום נחמד לשבת בכפר התיירותי מדי שבו מצאנו את עצמנו, החלטנו לקחת אוטובוס ולחזור לתחנת רכבת. רצינו כבר לחזור לטוקיו כי הרגשנו ששם בטוח קורה משהו. חזרנו עייפות.
Picture 125-1Picture 117
Picture 129Picture 115Picture 288 Picture 130-1 שלום וביי! נתראה בפוסט הבא.

תגובות

  1. וואו... איזה מקום מדהים!! איזה יופי של תמונות!

    השבמחק
  2. ספי,

    כל התמונות יפהפיות, נראה פשוט מדהים! נסיעה ליפן היא אחד החלומות שלי, כשאגשים אותו עוד כמה שנים אבוא לקבל ממך טיפים... תעשי מלא חיים ותמשיכי לעדכן!
    נשיקות

    השבמחק
  3. ספי איזה פוסט משובח...
    אני עוקבת אחרי המסע שלך לטוקיו בחצי קנאה,חצי השתאות... כל כך רחוק מכאן, בכל כך הרבה מובנים.
    אין מה לומר. ברת מזל שכמותך- במיוחד על כך שיש לך מדריכה צמודה.
    תמשיכו לכייף ולפנק בפוסטים מושקעים.

    השבמחק
  4. וואו! הכל מהמם יפן גאונית
    אני אכולת קנאה מפרגנת

    השבמחק
  5. מקנאה! נראה מדהים ונקרא [נשמע] עוד יותר. איזה כיף לך:)

    השבמחק
  6. נשמע כמו חוויה ממש מדהימה, גם החוויות מהפוסטים הקודמים ובמיוחד בפוסט הזה. הכל כל כך שונה מאורח החיים שלנו ורואים/קוראים שאת ממש נהנת.
    הביצה נראת מזעזעת, מקווה שלא באמת אכלת את זה!

    תמשיכי להנות!

    השבמחק
  7. הכל כך כך שונה ויפה ומדויק! איזו חוויה מטריפה זכית לחוות! תהני!

    השבמחק
  8. התמונות מעלות בי אסוציאציה לאומה תורמן בקיל ביל, בחלק שהיא משתלמת אצל איזה מאסטר ביפן.

    השבמחק
  9. וואו ספי!
    קראתי עכשיו את כל הפוסטים האחרונים ברצף. כמה מעורר השראה! ואיזה כיף לך שזכית לכזאת חוויה ועוד עם מדריכה מעולה וצמודה.
    תמשיכי להנות ולתעד, אני מחכה להמשך :)

    השבמחק
  10. תודה רבה לכולם!
    אני הבנתי שזה לא כזה יקר להגיע לפה. שווה יותר משני טיולים לאירופה.
    בואו ליפן גם!
    לא נשאר לי עוד כל כך הרבה זמן פה, אבל גם כשאחזור אעשה עוד כמה פוסטים. שווה לחכות.

    Keren - ברור שאכלתי את הביצה. אחרי שמקלפים אותה היא ביצה רגילה. אומרים שאכילת ביצים אלה מביאה בריאות ואריכות ימים. היה להן טעם מעולה.

    השבמחק
  11. הכל נראה כל כך יפה, כל כך שליו
    בהשוואה לתמונות מטוקיו=]
    את נראית מדהים עם הקימונו, זה ממש חמוד=]
    אני מקנאה בך=] תעשי חיים ותעלי עוד תמונות

    השבמחק
  12. נראה מדהים, עושה חשק לנסוע

    השבמחק
  13. מדהים. איזה כיף לך! המלון נראה כל כך רגוע ושליו. הקימונו מקסים :-)

    השבמחק
  14. הכל נראה כ"כ טוב. יפן בהחלט שונה מכל מקום אחר. תהני בהמשך הטיול.

    השבמחק
  15. לא פייר, זה פשוט מדהים! ואתן יפהפיות

    השבמחק
  16. ספי, הפוסטים על יפן פשוט מהממים. נכנסתי וקראתי גם בבלוג של ליה בגללך. שתדעי לך שעשית לי חשק מטורף לנסוע ליפן. אולי לירח דבש :-)

    השבמחק
  17. איזה כיף לך! הכל נראה כל כך מדהים! תהני המון!!!
    אהה וקימונו הזה סופר חמוד!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!