חזרתו של האוברול בצבע תכלת והצצה אל העבר

Picture 006-1גם הקיץ הוא חוזר, האוברול האהוב עליי בצבע תכלת. לפני שנתיים גיליתי אותו לראשונה בתוך אוסף הפריטים בארון של אמא שלי. הוא מעולם לא נלבש קודם לכן ואחרי כמה התאמות למידותיי הוא הפך לפריט האהוב עליי לקיץ והוא שיאן ההופעות שלי בבלוג מאז הקמתו. הוא מופיע כאן, כאן וכאן  ואפילו כאן (I LOOK) ואני חייבת לציין שהוא הופיע בבלוג עוד לפני שטרנד האוברולים היכה בנו בקיץ שעבר.

כל החזרה הזאת אחורה בבלוג, כדי להביא את התמונות של האוברול מהעבר, הזכירו לי שבעצם פספסתי את יום ההולדת השני של הבלוג הצהוב שלי שחל אי שם בסוף יוני. לא מרגישה רע לגבי זה כי אני מרגישה שיומולדת לבלוג חוגגים רק פעם אחת ביום ההולדת הראשון והחגיגה היא מעין איזה פרס לעצמי על התמדה. אבל מאחר והבלוג הפך להיות חלק מהחיים שלי, אני לא חושבת שיש צורך לחגוג. הוא פשוט כאן איתי ובנתיים לא נמאס לי ואין לי שום חשק להפסיק הודות לכל הקוראים הנאמנים שלי. אז תודה רבה לכם גם על השנה הזאת.

החלק היותר מלחיץ בלהחזיק בלוג אופנה אישי שהחלק העיקרי של התוכן שלו הם צילומים שלי זה שמאוד קל להביט אחורה ולזהות את הזמן שעבר. דרך הבלוג מיד אפשר לראות שאני כבר לא כמו שהייתי לפני שנתיים, ברור שהמשפט הזה יש בו הגזמה, אבל בכל זאת משהו בי השתנה גם פנימית, אבל גם במראה החיצוני. אני זוכרת שאז לא היית מרוצה לגמרי מאיף שאני ניראת, אבל עכשיו כשאני מביטה אחורה אני מבינה איזו מהממת הייתי. יש בזה איזה מוסר השכל שטחי כזה,אבל חשוב. תאהבו את עצמם כל הזמן, כי עם הזמן תביטו אחורה ותבינו שמה שהיה פעם היה יותר טוב, אז חבל שלא היינו מרוצים אז. אני מקווה שכשתביטו אחורה תתגעגעו לפעם, אבל גם תביטו קדימה ותבינו שזה אולי יהיה אחרת מעכשיו, אבל לא פחות טוב.
Picture 003 Picture 002 Picture 009 בתמונות: אוברול ממצא ארכיאולוגי באוסף האופנה ההיסטורי של אמא, תיק ווסט מטוקיו, סנדלים מקינג גורג’, שעון ToyWatch ושרשרת חדשה שאני ממש אוהבת מספרינגפילד, שזו הפעם הראשונה שקניתי משהו ברשת הזאת.

אה והשיער שלי חלק כאן בעזרת מחליק שקניתי במסגרת המבצע של סופר פארם. אוספים כמה בולים על כמה רכישות ואז אפשר לקנות מחליק חמוד של בייביליס ב 99 ש”ח. מעולם לא חשקה נפשי במחליק עד כה, אבל בזמן האחרון במסגרת העבודה שלי אני מנהלת עמוד פייסבוק של פעילות קיץ לבני נוער עבור אחת החברות הגדולות וכל הזמן שואלים שם האם מותר להביא מחליק. התשובה היא לא, דרך אגב, אבל העיסוק הקיצוני הזה בשאלת המחליק עשתה לי חשק למחליק, אז קניתי. לא ניראה לי שאני אשתמש בו הרבה כי אני מפחדת שזה שורף את השיער, אבל לפעמים זה ממש מגניב להחליק את השיער ב 5 דקות.
מאחורי פאב “הכוסית” בכיכר רבין. עכשיו הוא כבר סגור,אבל פעם כשהייתי בת 20 שתיתי כאן בירה. אוהבת את הצבע של הקיר.
Picture 007
שוב, תודה רבה לקוראים שלי על עוד שנה של נחת ומקווה שתהיו פה גם בשנה הבאה ושכולנו נמשיך להיות יפים גם בעתיד.
ואם יש לכם שאלות אליי, גם אם אלה שאלות אישיות, כיתבו לי למייל yellow190@gmail,com ואני אולי אעשה פוסט מיוחד ואענה על כולן.
נשיקות.

תגובות

  1. היי ספי,

    מזל טוב על שחלפה לה עוד שנה לבלוג המקסים הזה, מקווה שימשיך...

    האוברול זה בהחלט אחת החזרות היותר מבורכות בעיני... יחי האוברולים !

    אהבתי את כל מה שלבשת מאוד ובמיוחד אהבתי את התובנה של הפוסט הזה!

    נ.ב.
    אני בכל זאת מעדיפה את השיער הטבעי שלך :) הוא מאוד יפה בעיני.

    השבמחק
  2. וואו את אדם נורא נוקב. אני לא מתכוונת לזה בצחוק וגם לא כמחמאה או כהפך ממחמאה. את פשוט ממש נוקבת כלפי עצמך והעולם ("לבנות לא רזות לא מתאימות מכנסיים","אני בת 27 ולכן לא אלבש מכנסיים קצרצרות", "עברו שנתיים ויש הבדל משמעותי באיך שאני נראית")
    יש בזה משהו מדהים ויש בזה משהו מכאיב. לפעמים אני לא יודעת אם זה באמת עובד בשבילך, הדרך החדה הזו להתבונן בעולם, או שאולי זו דרכך להתבדל ולהתגונן מהלבנט.

    השבמחק
  3. זה מזכיר לי את מה שאבא שלי תמיד אומר- שכל פעם שהוא מסתכל במראה הוא מתבאס מאיך שהוא נראה..ואז אחרי כמה חודשים הוא היה מת לחזור אחורה להראות כמו באותה הפעם- שבה התבאס..

    את נראית מקסים והאוברול מחמיא לך במיוחד. אין על הארון של אמא- לפני יומיים שוטטתי בארון שלה ומצאתי כמה מציאות שוות במיוחד- נראה לי שאגנוב לה איזו חצאית מקסי שחורה שראיתי שם והיא לא לובשת..

    השבמחק
  4. את מאוד מאוד צודקת במה שכתבת. חשוב להינות ולהעריך את ההווה. כשאני מסתכלת על תמונות ישנות שלי אני מאוכזבת תמיד מכך שלא ידעתי לשמוח בחלקי אז.
    ואת עדיין מהממת, גם בחלוף שנתיים.
    יום הולדת שמח לבלוג :-)

    השבמחק
  5. מחבבת מאוד גם את האוברול, אך נדמה לי שבעיקר את השרשרת. היא לא זכתה למספיק זום אין, אבל מה יכול להיות רע בברבורים?..

    מזל טוב לחגיגות..

    השבמחק
  6. מזל טוב! בהחלט אאוטפיט ראוי למאורע... דרך אגב, השיער שלך מדהים ככה.

    השבמחק
  7. מזל טוב ספי הצהובה! אני כבר קוראת אותך כמעט שנה ונהנית. רציתי להגיד לך, בלי לפגוע, שאני מעדיפה אותך בטבעי, ללא מחליק אבל זו רק דעתי.

    השבמחק
  8. הייייי יומהולדת שמייח!!
    אהבתי את הווסט הוא מגניב לאללה, את נראית נהדר
    קיץ שמח
    נשיקות
    xx
    עלמה

    השבמחק
  9. חמודה שכמותך, הפוסט הזה נהדר. אני בכלל לא חושבת שהמוסר השכל שכתבת לגביו הוא שטחי, אלא מאוד מציאותי. מזל טוב על השנתיים ותמשיכי להיות בדיוק כמו שאת.

    השבמחק
  10. היי ספי! אהבתי את הפוסט שלך , כרגיל את כותבת מאוד יפה!
    את נראה מדהים ! אני בדרך כלל שפותחת בלוגים רואה את התמונות ואז קוראת את התוכן (או שלא ..) ובדיוק רציתי לשאול מה עשית עם השעיר וקיבלתי כבר תשובה. אני מזמן רוצה לקנות מחליק וכל פעם עוצרת את עצמי כי מפחדת לעשות נזק לשיער. עדיין יש את המבצע בסופר פארם?

    תיק שלך מהמם :)

    רנה.

    השבמחק
  11. אוברול.. פריט שמעולם לא הצלחתי ללבוש בלי להראות (ובעיקר להרגיש) בת 6. אז כל הכבוד, סחתין עליך!

    השיער אחרי החלקה נראה מצויין. אבל זה בטח לא מחליק קרמי, נכון? (ב99 ש"ח קשה להאמין..)

    השבמחק
  12. שירה - תודה רבה! אוברול הוא זה שהביא אותי להסתכל בבלוג והגעתי בזכותו לתובנה. אל תדאגי, אני לא הולכת להשתמש במחליק הזה יותר מדי ורוב הזמן השיער שלי ישאר בצורתו הטבעית.

    אנונימית - לגבי הדרך שלי להתבונן בעולם. אולי היא באמת מאות חדה לגבי אופנה, אבל רק אם מבינים מה טוב ומה לגמרי לא מתאים לנו אנחנו נוכל להראות טוב ולהתלבש מחמיא. אני לא באמת ביקורתית כלפי עצמי, אני כן יכולה להבין שכשאנחנו צעירים אנחנו יפים יותר ובהתקרבנו לגיל 30 זה מלחיץ כי אנחנו משתנים. אלה החיים והמציאות.
    ואין שום קשר ללבנט ואין לי בעיה עם איפה אנחנו חיים. כיף לי פה, אני אוהבת שחם והכל מושלם. זה אנשים פה לא יודעים להתלבש כי הם לא מחונכים להתלבש נכון, זו גם עובדה, אבל היא מטרידה אותי ממש מעט.

    revital - תודה, באמת אין כמו ארון המציאות של אמא. אני עושה שופינג בארון של אמא שלי כל הזמן.

    רחלי - תודה רבה. את מקסימה וגם התגובה שלך.

    lifebymonic - תודה! השרשרת באמת זוכה להרבה יחס חיובי מהסביבה. מבטיחה להוסיף תקריב שלה בקרוב כי אנ יהוכלת איתה עכשיו כל יום. אה, ואני לא חוגגת, אבל המון תודה.

    Dana (MODAna) - תודה, יקירתי ותודה על השיער. זה חידוש בשבילי שיער חלק כי אני נמנעת מפנים למיניהם.

    PASSIONISTA - תודה, מותק! אני שמחה שאת מבקרת אצלי כבר כל כך הרבה זמן.

    alma - תודה, חמודה! קיץ נפלא גם לך!

    Lilya - תודה רבה. אני חושבת שמוסר ההשכל שבפוסט שטחי במובן שהוא מתעסק מאוד רק בחיצוני, אבל כן, הוא מאוד מועיל לחיינו האמיתייים.

    renerene - את כזאת חמודה! אני מניחה ששימוש רב המחליק יכול להזיק לשיער, אבל מדי פעם זה בטוח לא כזה נורא. יש את המבצע בסופר פארם עד אוגוסט, לדעתי. תשאלי אותם שם בקופה.

    מרג'ורי מורנינגסטאר - אני מאוד אוהבת אוברולים, זה כמו שמלה רק יותר מגניב. בטוח יש גם אוברול בשבילך, פשוט צריך לדעת איזה מתאים למבנה הגוף שלך. דווקא פה בתמונה האוברול לא מונח טוב כמו בדרך כלל, אבל זה עדיין בסדר.
    לגבי המחליק - הוא מאוד קרמי, אל תדאגי. זה לא שהוא עולה רק 99 ש"ח. צריך לקנות מוצרים בסופר פארם ב 250 ש"ח כדי לרכוש אותו במחיר הזה. אני גם ככה קונה שם, אז אין לי בעיה.
    לדעתי מאוד כדאי!

    השבמחק
  13. מזל טוב!!! האוברול הזה ללא ספק כוכב :)

    השבמחק
  14. יומולדת שמח לבלוג, וגם לזו שמנהלת אותו בצורה מוצלחת כבר תקופה מכובדת :)
    אהבתי מאוד את הלוק שהרכבת, מאוד עדין ונשי.
    נחמד לראות שהתיק קיבל את מלוא הפוקוס בפוסט הזה, הוא באמת יפה כמו שניחשתי מההצצה בפוסט הקודם.
    אני מעדיפה אותך עם השיער הטבעי, אבל גם זה יפה לך. מראה יותר אמריקאי(שם כל אחת מגהצת במרץ...).

    השבמחק
  15. ספי,
    יש לי משהו להגיד לך בעניין המראה החיצוני, ואני מקווה שזה לא יישמע כמו ניסיון לשכנע, אבל בתמונות מהחודשים האחרונים את נראית פי חמש יותר טוב מאשר בתמונות מתחילת הבלוג. את יותר נשית, יפה ומעניינת, הסגנון שלך השתנה (ולטובה), והכל אצלך נראה שלם והרמוני. הרבה יותר כיף לי להיכנס לכאן עכשיו מאשר פעם. מצטערת אם זה נשמע טיפה נחרץ, אני פשוט רגישה לאמירות של אנשים על המראה החיצוני שלהם, בעיקר אם לדעתי הם לא צודקים. זהו, רק רציתי להגיד את זה, ומזל טוב לבלוג ;)

    השבמחק
  16. שרשרת הברבורים הזאת זה אחד הדברים היותר יפים שיצא לראות לאחרונה בתחום התכשיטים. את זוכרת אולי כמה היא עולה?

    השבמחק
  17. Standing Ovation - תודה רבה, יקירתי.

    Keren - תודה רבה על האיחולים, אבל כמו שאמרתי אני כבר רגילה לבלוג שליו וניראה לי שהוא איתי כבר המון זמן, אז לא מתרגשת :).
    לגבי התיק, הצבע שלו מאוד ריגש אותי. קניתי אותו ביום הראשון בטיול ואני מאוד אוהבת את הפייק שאנל שלי, למרות שהוא בכלל לא מתיימר.
    ולגבי השיער - כן, זה מאוד מלחיץ לחשוב שיש אנשים שמתעסקים בעניין הזה כל יום ומיישרים את השיער, אבל היפנים, למשל, יש להם החלקה יפנית וזה לא מטריד אותם. אני כנריאה לא אהיה ככה רוב הזמן, אלא עם הישער הרגיל שלי.

    דנה - תודה רבה! אני גם אוהבת את הטעם שלי עכשיו הרבה יותר ולא חושבת שאני ניראת רע, אלא ממש מרוצה. פשוט המבט לאחרו נותם אשליה היינו צעירים יותר ויפים יותר.
    תודה על התגובה התומכת ואני שמחה שאת חושבת שאני משתפרת. זה מגניב.

    אמיליה - תודה רבה. אני גם התאהבתי בה ברגע שראיתי אותה. היא לא עלתה יותר מ-100 ש"J ,אבל אני לא יודעת כמה בדיוק.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!