חפיפה בים

IMG_6425 בדרך לאירוע בלוגריות של לוריאל אתמול בים הבחנתי שהשמיים אינם כמו בכל יום. הם כחולים יותר ובתוכם עננים לבנים פלאפיים ורגועים מרחפים. כבר מזמן לא ראיתי עננים מעל דיזינגוף ואני מודה שאני מתגעגעת. בעודי עומדת ברמזור בפינת דיזנגוף גורדון הוצאתי את המצלמה כדי לתעד את הקסם הזה.

קודם כל פגשתי את גברת קאופמן שזה כבר היה נפלא מהצפוי. אכלנו ארוחת בוקר מפנקת עם הנוף לים וריכלנו. הכי כיף לרכל על חוף הים. לאחר מכן אנשי צוות השיווק של לוריאל ישראל הציגו את עצמם וסיפרו על התוכניות שלהם לגבי קידום הסדרה לטיפול בשיער פגום ELVIVE. התוכניות נשמעו לי טובות מאוד ועליהן תוכלו לקרוא בסוף הפוסט. המשך האירUע הפך למפגש נשי טיפוסי שכלל שיחה על שיער, חפיפה ומסאז' מפנק לקרקפת, נשים שקשה לרצותן וכמעט מריבה קלפטעאית בדרך לפן. למזלי הכל עבר בשלום והחפיפה הייתה אחת החוויות הנעימות שיצא לי לחוות בתחום המסאז'ם מאז שחזרתי מטוקיו. לקחתי את השיער המיושר שלי וכל שלל המתנות שקיבלנו ונסעתי הביתה, לעבוד.

אספתי כמה תמונות בדרך.IMG_6427 IMG_6429IMG_6436 IMG_6438 IMG_6442

IMG_6443

באירוע הזה הבנתי שמובילי דעה בעיני מנהלי המותגים הם מגוונים ולא מדובר רק בבלוגריות אופנה, אלא גם במנהלות פורומים, כותבות במגזינים אינטרנטיים ובכלל קהל די מגוון מבחינת תחומי עניין ונתונים דמוגרפיים. אני מניחה שלפני שנה לא הייתי מגיעה לאירוע כזה כי בטח הייתי חוששת שזה יראה "ממוסחר" אבל עכשיו לא ממש אכפת לי מה יחשבו וגם אני מאוד מסוקרנת לגבי מה אפשר לעשות עם השיער שלנו כדי שהוא יראה טוב (בעיקר עם הפוני החדש שדורש הרבה יותר טיפול) שמחתי לבוא ונהנתי מאוד.

מה שהכי שימח אותי בכל החוויה הזאת זה הגילוי שלא רק מובילות דעה למיניהן יכולות לזכות בטיפול המפנק, אלא כמעט כל אחת או אחד. במשך השבועות הבאים תוכלו למצוא עמדות חפיפה של לוריאל לאורך חופי ישראל שיציעו את חווית החפיפה למי שיצא מהים. האמת היא שזה הכי מגניב לקבל חפיפה אחרי הרחצה בים ולהגיע הביתה עם שיער ריחני, למרות שיש מצב שתצטרכו להתקלח שוב. למה כל כך חם?!

סופ"ש נעים!

תגובות

  1. אני בדרך כלל מתבאסת מהמוצרים של אלביב, אבל חפיפה מקצועית אחרי הים באמת נשמעת טוב.

    הפעם נפלתי קורבן למלתעות היחצ :P

    השבמחק
  2. אני משתמשת באלביב החדש (האדום) והוא מעולה! מריבה על הפן? זה נשמע לי כמו סיפור שאני אשמח לשמוע :))

    השבמחק
  3. איזה כובע מדהים!
    וגם החולצה והמכנסיים!!!
    היה שווה.

    השבמחק
  4. ים! שמש!! שמיים כחולים!!! יואו, כמה שאני מתגעגעת לזה!!!!!!
    תודה על התמונות שחיממו קצת את הערב הסגרירי והגשום שלי :.)
    אגב, טרם יצא לי להגיב לך על זה, אז הנה ההזדמנות- התספורת החדשה משגעת והולמת אותך עד מאוד!

    השבמחק
  5. גם לי יש כובע כזה :)

    השבמחק
  6. מאיפה המכנס?

    תודה!

    השבמחק
  7. יש מצב שאת הגופיה רכשת ב"אדרת" בבוגרשוב?! הייתה לי פעם כזאת ויכול להיות שבאחד מהתקפי המסירות שהיו לי, מכרתי אותה ל"אדרת" יחד עם עוד מלא דברים.... מתה על פרחוני!:-)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!