בדיוק חזרתי מהקייטנה

IMG_6726 טוב לא באמת, אבל לפי איך שאני לבושה בתמונות האלה זה יהיה הגיוני להניח שחזרתי מקייטנה. האמת היא שהלוואי והייתי יכולה להרשות לעצמי לבלות בקיץ הזה, החלק האהוב עליי בטוח היה הבריכה. אני עדיין זוכרת את הקייטנה הראשונה שלי ואת בגד הים השלם והמנומר שהיה לי. כן, היה לי בגד ים מנומר בקיץ שבין כיתה ג’ לד’. חבל שלא שמרתי אותו. כל המחשבות על הקייטנה מתקשרות לי גם לחשק עצום לקפוץ לבריכה, כמו בריכת “גבעת השלושה” או ה”ספורטן” בפתח תיקווה, הבריכות שבהן שחיתי בחיי. אני גם מאוד מתגעגעת לבריכה של מועדון הספורט של אוניברסיטת תל אביב, ומאחר והיא מאוד רחוקה ממקום מגוריי, אני ממעטת לבקר בה. כל ההקדמה הזאת על בריכות מובילה אותי להבנה האכזרית שאין לי חברים עם בריכה. לכם יש? אם כן, אתם ברי מזל, רוצים להיות חברים שלי?

IMG_6731  IMG_6720 IMG_6722בימים אלה אני באמת מאוד עסוקה. יותר עסוקה משהייתי מזה הרבה זמן. עדיין יוצא  לי לפעמים לפגוש חברים ולמרות שחם ברמה לא אפשרית וגם לאכול איתם המבורגר. הבנתי שמאז שהתחלתי לעבוד קשה, לא יצא לי לאכול המבורגר ב”וולף נייטס” מחודש ינואר בערך. הפעם האחרונה תועדה בפוסט. שתיתי אז קולה זירו ולבשתי מעיל פרווה. יואו כמה חם, ואחרי שהצצתי בפוסט החורפי הזה, ממש בא לי חורף. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה. בכל מקרה, מרוב עיסוקים, בעיקר עבודה, אין לי אפילו זמן לעדכן את הבלוג בתדירות שאני רגילה אליה או רוצה.

טוב, לא אקדיש פוסט שלם לחום, אבל אני חייבת לציין שהקיץ הזה שבר אותי. בכל קיץ אני בכלל לא מתרגשת מהחום, מנסה להתעלם עד שהוא יעבור ואוקטובר יבוא. אבל השנה זה פשוט בלתי נסבל. מיותר לציין שהחום הזה לא ממש מעודד אותי להתלבש בהידור. אני הכי אוהבת כשנוח לי בעודי נוטפת מים ואז מתאדה באמצע הרחוב בדרך למזגן כלשהו. כאשר סיימנו לאכול את ההמבורגר הטעים, להצטלם וסתם לקשקש והלכתי הביתה, 5 דקות הליכה לתחנת האוטובוס הקרובה גרמו לי להתחרט על זה שיצאתי מהבית ועל רכיבה על האופניים במזג האוויר הבלתי אפשרי הזה אני בכלל לא חושבת, למרות שיש לי אופניים חדשים ומהממים.. מזל שהשארתי את המזגן בבית דולק.

IMG_6729 בתמונות: חולצה זארה, מכנסיים קייטנה משנות ה-90, שרשרת ספרינגפילד, נעלי פלסטיק מלפני שנים, קאפי מיפן.

בתמונות האלה אני נפרדת מקאפיברה-סאן, היצור הכי חמוד שהבאתי מטוקיו במתנה ליואב, ידידי. כצפוי התאהבתי בו והצלחתי לעכב את המסירה שלו במשך חודשיים. בחודשיים האלה שיחקתי איתו וליטפתי אותו כשראיתי סדרות מפחידות. עכשיו הוא כבר לא שלי וכולם יכולים לגעת לו ברגליים. יואב, תודה על הצילומים ואל תיתן ליערה לרייר עליו.

טוב, כבר כמעט 4 בלילה ואני צריכה לישון.

סופ”ש מהמם לכולם!

תגובות

  1. חופש גדול וקייטנה זה דבר נפלא. אחת הסיבות שאני בוחרת להכנס למערכת החינוך בעוד שבוע וחצי, היא העובדה שלמורות יש חודשיים שלמים של חופש מפנק, ובשנה הבאה אני בהחלט הולכת לנצל את החופש להרבה בריכה וים (חשבתי לעשות מנוי בבריכת גורדון, אומרים שזה בריכה מעולה!).
    לצערי החופש הזה לא יצא כי אני עוד בשלבי סיום הלימודים ושוקדת על שני הסמינריונים שלי, ועם ההכנות לחתונה בכלל אין לי זמן לנשום.
    אבל החל משנה הבאה... הכל עומד להשתנות :)

    שרונה

    השבמחק
  2. באמת תהיתי לאן נעלמו המכנסיים האלה.
    כשקראתי את הפוסט הקודם נזכרתי בהם, אולי כי הם דומים בגזרה לזוג השמנתי שלבשת עם החולצה החרדלית.

    השבמחק
  3. כל ההתעסקות הזאת בבריכה עשתה לי חשק:) נראה לי מחר אני אבקר שם...
    מסכימה איתך כ"כ לגבי השקעה בלבוש בחום הזה - לי עצמי אין כוח לאחרונה לצאת מהבית, שלא לדבר על להתלבש ואני מתהלכת בבית בגופייה ושורט זרוק... לא כיף. אבל אז אני מזכירה לעצמי שאני מעדיפה לסבול חום קיצוני על פני קור. מקווה שייצא לך לבקר בבריכה כלשהי בקרוב וסופ"ש מהמם!

    השבמחק
  4. פוסט מהממם!
    לשמחתי,יש לי חברים עם בריכות חחחח
    אבל אני לא מנצלת אותם,מי שרוצה,מזמין ;)
    אהבתי את השרשרת

    השבמחק
  5. photo.fashion.passion - לחיי עוד הרבה חופשים גדולים! ובהצלחה כאשת חינוך, זה ממש עוד מעט מתחיל!

    מרג'ורי מורנינגסטאר - המכנסיים שמחים שדאגת להם, אבל הם ממש לא נעלמו. הם המכנסיים הכי דקיקים ונעימים לעונה האיומה הזאת. הם לא ממש דומים לזוג הבהיר. הזוג הבהיר צר יותר וקצר מעט.

    Lilya - עוד לא מצאתי בריכה, אבל לא נורא וזה שיש מזגן זה מרגיע ונעים. תהני בבריכה לגבי להתלבש יפה בימים אלה זה באמת בלתי אפשרי, לצערי.

    רותם - תודה! תנצלי את הבריכה שלהם, למה לא! נשיקות.

    השבמחק
  6. פוסט חמוד ושורט חמוד :) החום הזה נורא... חברתי המלומדת (סטודנטית לגיאוגרפיה) אומרת שאין הסבר לחום הזה ואין שום דרך לנבא מה יהיה, מפחיד...
    בכל מקרה, חברים עם בריכה אין לי אבל יש לי חדר כושר עם! ביקרתי שם היום וזה באמת תענוג!!!
    מאחלת לך שבת קרירה!

    השבמחק
  7. ראיתי את החולצה הזו בזארה בעזריאלי.
    קניתי את החולצה הזו מזארה בעזריאלי.
    אני חושבת על החולצה הזו + סקיני ג'ינס + שרשרת מסיבית. רעיונות?

    השבמחק
  8. דנה - זה נשמע לי מגניב.
    אני גם לבשתי את החולצה הזאת עם סקיני במאי כשעוד היה אפשר ללבוש ג'ינס.

    LookinFab - איזה כיף לך חדר כושר עם בריכה! אני ויתרתי על חדר כושר עכשיו כשגיליתי את הפילאטיס... ניראה לי אלך לים מחר!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!